Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: čtv pro 02, 2021 2:14 am


Pylon Force H2

LiFePO4, LiFeYPO4, atd., zkušenosti, rady, tipy ...
Předchozí

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod rasto1 » ned led 31, 2021 11:06 am

Zdenek Vojc píše:Zdravím,
Tak jsem zapojil Pylon Force-H2 baterii 3x3.5kWh k Goodwe et10. A přesto, že v garáži je 7°C, tak aplikace PV-master
ukazuje, že baterie má 29°C , tedy s informací v závorce (from BMS).
Je to opravdu teplota v těch bednách s články? Na omak jsou studené.
Nebo je to teplota BMS jako takového?
Díky
Zdenek

zmeraj si to infra teplomerom, alebo najlesie jedna foto z termokamery a bud sa teplota potvrdi (najde miesto co senzor meria), alebo to bude blud.
7425Wp-J, 4125Wp-Z - SUN275-60P; Li-ion 38kWh CATL; 2x5048MK, 1xRunner 60A
?
rasto1
 
Příspěvky: 754
Registrován: pon lis 11, 2019 2:48 pm

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod Brbla » ned led 31, 2021 8:14 pm

Zdenek Vojc píše:Zdravím,
Tak jsem zapojil Pylon Force-H2 baterii 3x3.5kWh k Goodwe et10. A přesto, že v garáži je 7°C, tak aplikace PV-master
ukazuje, že baterie má 29°C , tedy s informací v závorce (from BMS).
Je to opravdu teplota v těch bednách s články? Na omak jsou studené.
Nebo je to teplota BMS jako takového?
Díky
Zdenek


Mám to podobné, v garáži 10°C, změrená teplota na horní baterii uvnitř racku vlastním snímačem 19,4°C a BMS hlásí 29,7°C. Ta teplota se mi od začátku nezdála a proto jsem si nainstaloval oveřené vlastní čidlo.
V cca 16:30 po ukončení nabíjení BMS hlásila 31,0°C a moje čidlo 20,8°C - rozdíl je stále cca 10,3-10,4°C.
Nejspíš to bude systematická chyba (někde v přepočtu °F a °C udělali soudruzi chybu). Poznalo by se to po odstavení pylonů, jejich vytemperování na teplotu místnosti a změření ined po zapnutí, odstavovat baterky se mi ale nechce.
Uživatelský avatar
Brbla
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv srp 08, 2019 2:44 pm

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod Zdenek Vojc » pon úno 01, 2021 1:01 pm

Odpověď od Goodwe :
Hello Zdenek,

What PV-Master read out is the BMS temperature, not the module temperature.

I think Goodwe inverter didn`t implement the module temperature registers follow our protocol.

Regards,
Spenser





------------------

Pylon Technologies Co., Ltd.



Spenser Cheung



No. 73, Lane 887, Zu Chongzhi Road, Zhangjiang Hi-Tech Park

Pudong, Shanghai 201203, China

M +86-150 4509 1720 | T +86-21-51317697| F +86-21-51317698

E spenser.cheung@pylontech.com.cn

W www.pylontech.com.cn
?
Zdenek Vojc
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob pro 19, 2020 11:47 am

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod zajo » pon úno 01, 2021 1:38 pm

Brbla píše:
Zdenek Vojc píše:Zdravím,
Tak jsem zapojil Pylon Force-H2 baterii 3x3.5kWh k Goodwe et10. A přesto, že v garáži je 7°C, tak aplikace PV-master
ukazuje, že baterie má 29°C , tedy s informací v závorce (from BMS).
Je to opravdu teplota v těch bednách s články? Na omak jsou studené.
Nebo je to teplota BMS jako takového?
Díky
Zdenek


Mám to podobné, v garáži 10°C, změrená teplota na horní baterii uvnitř racku vlastním snímačem 19,4°C a BMS hlásí 29,7°C. Ta teplota se mi od začátku nezdála a proto jsem si nainstaloval oveřené vlastní čidlo.
V cca 16:30 po ukončení nabíjení BMS hlásila 31,0°C a moje čidlo 20,8°C - rozdíl je stále cca 10,3-10,4°C.
Nejspíš to bude systematická chyba (někde v přepočtu °F a °C udělali soudruzi chybu). Poznalo by se to po odstavení pylonů, jejich vytemperování na teplotu místnosti a změření ined po zapnutí, odstavovat baterky se mi ale nechce.


Goodwičko nepotřebuje vědět teplotu článků, Pylon posílá do měniče jen informaci o maximálním nabijecím proudu, který může do baterky pouštět a BMSka pylonu si řeší teploty článků sama.
Panely: 4,665kWp (9poly*275 Wp Winaico)-jih; (6mono*365Wp Sunergy)-východ; Měnič: GoodWe GW3648D-ES; Baterky: LiFePO4 9,6kW 200Ah (4*PylonTech US2000B - 2,4kWh)
Uživatelský avatar
zajo
 
Příspěvky: 143
Registrován: úte kvě 30, 2017 8:29 am

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod Brbla » pon úno 01, 2021 5:48 pm

zajo píše:
Goodwičko nepotřebuje vědět teplotu článků, Pylon posílá do měniče jen informaci o maximálním nabijecím proudu, který může do baterky pouštět a BMSka pylonu si řeší teploty článků sama.


To je post trochu mimo.

Otázka nezní, jestli Goodwíčko potřebuje znát teplotu Pylonů, ale k čemu je teplota, kterou BMS pylonů posílá do goodwíčka jako teplotu "temperature From BMS", vztažená a zda je v pořádku, nebo "šmajdá".
Dle mých kontrolních měření šmajdá cca o 10°C.
Uživatelský avatar
Brbla
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv srp 08, 2019 2:44 pm

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod zajo » pon úno 01, 2021 9:30 pm

Brbla píše:
zajo píše:
Goodwičko nepotřebuje vědět teplotu článků, Pylon posílá do měniče jen informaci o maximálním nabijecím proudu, který může do baterky pouštět a BMSka pylonu si řeší teploty článků sama.


To je post trochu mimo.

Otázka nezní, jestli Goodwíčko potřebuje znát teplotu Pylonů, ale k čemu je teplota, kterou BMS pylonů posílá do goodwíčka jako teplotu "temperature From BMS", vztažená a zda je v pořádku, nebo "šmajdá".
Dle mých kontrolních měření šmajdá cca o 10°C.


Něco musí strčit do grafů na SEMS, Přece tam nebudou dávat napětí každého článku, co je jedno 99% zákazníkům. Myslím si, že pro "standardního" uživatele je podle mně důležitější teplota BMS obzvláště pro teplejší oblasti a i pro případ připadné reklamace...
Panely: 4,665kWp (9poly*275 Wp Winaico)-jih; (6mono*365Wp Sunergy)-východ; Měnič: GoodWe GW3648D-ES; Baterky: LiFePO4 9,6kW 200Ah (4*PylonTech US2000B - 2,4kWh)
Uživatelský avatar
zajo
 
Příspěvky: 143
Registrován: úte kvě 30, 2017 8:29 am

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod paja-fve » sob dub 17, 2021 9:33 am

už jste někdo přišel na to k čemu je na Force h2 ta wifi antena? Nedá se k tomu připojit.
GW8K-ET (FW.614), 4.4kWp CanadianSolar365 - 2S Vychod, Jih, PylonTech Force H2 7.2kW.
?
paja-fve
 
Příspěvky: 30
Registrován: úte říj 20, 2020 3:30 am

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod misa84 » pon lis 01, 2021 4:24 pm

Trochu off, ale kdyby náhodou, wifi u h2 je v podstatě jen kvuli upgrd firmware, k wifi se dá připojit v defaultu nemá heslo, poté přes webové rozhraní prohlížeče stačí zadan 10.10.100.254 jak u měniče a jsme v webovém rozhraní baterií kde jde nastavit podstatě pouze wifi AP-klient a upgr firmware, možná pro vzdálený přístup servisu dobrý, jiné využité jsem nenašel...zatím...
?
misa84
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte říj 19, 2021 9:21 pm

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod tomas » pon lis 01, 2021 6:35 pm

Brbla píše:Mám to podobné, v garáži 10°C, změrená teplota na horní baterii uvnitř racku vlastním snímačem 19,4°C a BMS hlásí 29,7°C. Ta teplota se mi od začátku nezdála a proto jsem si nainstaloval oveřené vlastní čidlo.
V cca 16:30 po ukončení nabíjení BMS hlásila 31,0°C a moje čidlo 20,8°C - rozdíl je stále cca 10,3-10,4°C.
Nejspíš to bude systematická chyba (někde v přepočtu °F a °C udělali soudruzi chybu). Poznalo by se to po odstavení pylonů, jejich vytemperování na teplotu místnosti a změření ined po zapnutí, odstavovat baterky se mi ale nechce.


Solax ukazuje teplotu Pylontech H48050 také o cca 10°C více než je ve skutečnosti.
Uživatelský avatar
tomas
 
Příspěvky: 2235
Registrován: pon bře 07, 2011 11:05 am
Bydliště: Třinec

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod Frantom » čtv lis 18, 2021 9:58 pm

V nabídce FVE mi nabízejí tuto baterii. Můj požadavek byt LiFePo4.
Napohled tedy ok, všechny e-shopy tvrdí že je LiFePo4. Ale je to skutečně tak?
Když však kouknu na technický list u výrobce FORCE H2 sekce PDF Download, tak tam chemii baterek neuvádí. Není ani jinde v popisu na jejich webu. Kde je tedy jistota že se jedná o LiFePo4?
V obsáhlejším návodu k obsluze je občas zmíněno "Li-iron (LFP)" nebo i "Li-ion(LFP)".
Vrtá mi to hlavou a tak jsem hledal na webu a podle unboxing videa jsem našel štítky přímo na baterce.
No a jak vidíte na štítku je nápis Li-ion Battery:
PylontechH2.jpg

Obávám se aby to v reálu nebyly obyčejné Li-ionky.
Dík za případné uklidnění ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
?
Frantom
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob lis 13, 2021 9:52 pm

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod brin » čtv lis 18, 2021 10:20 pm

Byl bych v klidu. Nominální napětí je 96V a to je čistě dělitelné jen 3,2 V, bude tam 30 článků v sérii. A vzhledem k nabíjecímu napětí 108 V je to určitě lifepo, to vychází na 3,6 V na článek. U ternárního lithia by byl ten rozdíl mezi jmenovitým a nabíjecím napětím výrazně větší.
?
brin
 
Příspěvky: 818
Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm

Re: Pylon Force H2

Příspěvekod misa84 » pát lis 19, 2021 9:32 am

Taky mě to ze začátku donutilo dát nad ní hasící balon :-) , Ale v návodu přes čínský překladač píšou "Li-iron LFP" , takže LFP-ok .Lithium je ve všech ne tak proč běžným uživatelům motat hlavy :-D
?
misa84
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte říj 19, 2021 9:21 pm

Předchozí

Zpět na LiFe*

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Reputation System ©'