E-kolo

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
jahodovák
Příspěvky: 2029
Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
Lokalita: podhůří Orlických hor
Výkon panelů [Wp]: 7500
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: E-kolo

Příspěvek od jahodovák »

:D
matobabetak píše:
Pekná zostáva, objednával si z eshopu alebo kupoval v kamennom obchode? Batériu by som si poskladal stačilo by kúpiť box s bms
http://www.elektrokola-dh.cz/25-draty-v ... rafky-pneu
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
Uživatelský avatar
lemra79
Příspěvky: 500
Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
Lokalita: Usteckoorlicko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 12360
Kapacita baterie [kWh]: 10?
Bydliště: Usteckoorlicko

Re: E-kolo

Příspěvek od lemra79 »

Super,
dík za reakci. Všechno to máš z toho eshopu? Mají tam dvě 50A jednotky, kterou máš?

http://www.elektrokola-dh.cz/21-ridici-jednotky
http://www.elektrokola-dh.cz/ridici-jed ... v-45a.html

v podstatě na základě tvého vyjádření objednám, chci to stihnout postavit na jaro.
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Epever 4415
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
rva
Příspěvky: 3978
Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 46000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem

Re: E-kolo

Příspěvek od rva »

Zvažuji nad přestavbou kola na e-bike. Číňan má z EU skladu středový Bafang motor BBS02B BBS02 48V750w 8fun s baterkou 48V/17.5Ah za nějakých 750 Euro https://www.aliexpress.com/item/32962953013.html. Snad je tam vše potřebné pro instalaci a zprovoznění.
Mám dokoupit programovací kabel? Je potřeba něco přes něj programovat? Mám dokoupit snímač řazení?
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
jahodovák
Příspěvky: 2029
Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
Lokalita: podhůří Orlických hor
Výkon panelů [Wp]: 7500
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: E-kolo

Příspěvek od jahodovák »

lemra79 píše:
Super,
dík za reakci. Všechno to máš z toho eshopu? Mají tam dvě 50A jednotky, kterou máš?

http://www.elektrokola-dh.cz/21-ridici-jednotky
http://www.elektrokola-dh.cz/ridici-jed ... v-45a.html

v podstatě na základě tvého vyjádření objednám, chci to stihnout postavit na jaro.
ani jedu ale tu 1500w 35a trvale a 50 max,tenkrát ještě ty silnější neměl,nezapomen si nechat aktivovat pas,je to na žádost,bez toho to jede jen na plyn,nebo páčku.. :D
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
Uživatelský avatar
lemra79
Příspěvky: 500
Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
Lokalita: Usteckoorlicko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 12360
Kapacita baterie [kWh]: 10?
Bydliště: Usteckoorlicko

Re: E-kolo

Příspěvek od lemra79 »

motor bude magic pie, ale s jednotkou jeste nemam jasno. nasel jsem jeste neco levnejsiho. nebo naky ebay, prez vikend to musim nastudovat.

https://www.e-pohon.cz/Ridici-jednotka- ... i-d922.htm po
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Epever 4415
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
unicast
Příspěvky: 1507
Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
Lokalita: JV od pekla :)
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5100
Kapacita baterie [kWh]: 13
Chci/Mám dotaci: NE

Re: E-kolo

Příspěvek od unicast »

rva píše:
Zvažuji nad přestavbou kola na e-bike. Číňan má z EU skladu středový Bafang motor BBS02B BBS02 48V750w 8fun s baterkou 48V/17.5Ah za nějakých 750 Euro https://www.aliexpress.com/item/32962953013.html. Snad je tam vše potřebné pro instalaci a zprovoznění.
Mám dokoupit programovací kabel? Je potřeba něco přes něj programovat? Mám dokoupit snímač řazení?
Programovací kabel mám, nepoužil jsem zatím za skoro tři roky ani jednou. Snímač řazení je praktická věc, ale pokud se naučíš před řazením přestat šlapat, tak ho nepotřebuješ. Co se ale hodně hodí, to jsou páky brzd se snímači, ty v sadě sice jsou, ale nevím, co máš za brzdy a jestli tedy půjdou použít. Zírám, že v baterce jsou LGEBM261865, to není špatné.

Obecně to není špatný motor, mám s ním najeto už asi 3000 km, jede slušně a kromě toho, že se občas povolí a je potřeba ho přitáhnout (nezapomeň si objednat klíč), tak dobrý. Ale kdybych stavěl nové kolo, beru tenhle:

https://lunacycle.com/cyclone-mid-drive ... etary-kit/
kadlos
Příspěvky: 39
Registrován: pát úno 08, 2019 4:50 pm

Re: E-kolo

Příspěvek od kadlos »

Jestli mohu za sebe, pokud je to na běžné ježdění raději Bafang. Jsem 190 cm /100kg snad kus chlapa a již mám za sebou na tomto motoru skoro 10 000 km. Oproti cyclone jednodušší montáž, nižší hlučnost a pokud se zvolí rozumně převody, tak se dá vyjet vše. Mám ho sw omezen na 500W v kobinaci předek 42 zubů, zadek 10 kolo 11 - 46 zubů a není co řešit. další dobrý obchod Evropa http://www.pswpower.com/ven.php. Púvodně jsem ho měl na treku, nyní horák a maximální spokojenost.
Uživatelský avatar
Dusan61
Příspěvky: 292
Registrován: úte kvě 22, 2018 6:38 am
Lokalita: Zvolen
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 3960
Kapacita baterie [kWh]: 13
Bydliště: ZV

Re: E-kolo

Příspěvek od Dusan61 »

rva píše:
Zvažuji nad přestavbou kola na e-bike. Číňan má z EU skladu středový Bafang motor BBS02B BBS02 48V750w 8fun s baterkou 48V/17.5Ah za nějakých 750 Euro https://www.aliexpress.com/item/32962953013.html. Snad je tam vše potřebné pro instalaci a zprovoznění.
Mám dokoupit programovací kabel? Je potřeba něco přes něj programovat? Mám dokoupit snímač řazení?
Ja som tiež kupoval na aliexprese, ale iba 500W, no teraz sa ukázalo, že mne to pre mňa stačí. https://nl.aliexpress.com/item/32931189 ... 4c4dwRrl6a
Kúpil som celú prestavbovú sadu, displej, brzdové páčky, snímač rýchlosti, ručný plyn a ďalšie drobnosti čo je k tomu potrebné. Montáž bola bez problémov, akurát si treba odmerať pred objednaním šírku stredu a podľa toho objednať.
Taktiež som si kúpil snímač radenia, pri preraďovaní to odpojí motor, čo je šetrné na reťaz a pri jazde to vôbec nevadí.
Potom som si ešte dokúpil aj programovací kábel, lebo cez displej sa dalo zmeniť len max. rýchlosť, počet stupňov pomoci a nejaké iné nepodstatné veci.
A ďalšia vec, motor bol na môj vkus príliš živý, ja nepotrebujem aby sa to stavalo ma zadné koleso. Cez kábel som si všetko nastavil podľa mojich predstáv.

Tuje ešte pôvodné nastavenie, teraz to mám už zmenené (posledný príspevok).
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php? ... &start=120
Panel 270 Wp ZV
Panely 3960 Wp, Regulátor EPEVER-150VDC/80A, Meniče Dom/Victron 5000 VA/24V, Bojler/Victron 3000 VA/24V, Akumulátor Li-ion 18650 56P/8S + Li-ion 50Ah 3P/8S + Li-ion 150Ah 8S = 31,6V/440Ah
LK3 monitoring
Grafy: Panely 3960 Wp Napätie na akum. Energia v akum. Denný výkon/spotreba
DC/DC menič
rva
Příspěvky: 3978
Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 46000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem

Re: E-kolo

Příspěvek od rva »

Tak jsem to objednal. Zatím na jedno kolo a když se to osvědčí, tak snad i na další kousky. A od těch pswpower z Evropy, ale přes aliexpress.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
rva
Příspěvky: 3978
Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 46000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem

Re: E-kolo

Příspěvek od rva »

Vše přišlo z evropského skladu - a protože je jaro, tak jsem to namontoval na už nepoužívané kolo. Viklala se na něm klika a už jsem to nechtěl opravovat. Až po instalaci a první jízdě jsem si vzpomněl, že jsou ještě dva prasklé dráty v zadním kole na straně volnoběžky, které jsem taky nevyměňoval, protože bych musel demontovat volnoběžku. Ale zkušební jízdu kolo přežilo a asi to tak nechám, jen vyměním špice a přivrtám baterii k rámu (zatím je jen na jednom šroubu + 2x páska). To budu muset do rámu vyvrtat dva otvory pro závitové vložky.
Bafung - nainstalováno na kole
Bafung - nainstalováno na kole
Bafung  - řidítka
Bafung - řidítka
Je to pěkná stavebnice, jen člověk neví, co a v jakém pořadí má nasadit na řídítka.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
brumlaj
Příspěvky: 2467
Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm

Re: E-kolo

Příspěvek od brumlaj »

Hlavní je před rozjezdem nezapomenout nasadit ruku či dvě - dle osobních preferencí každého soudruha ;-) Pořadí nerozhoduje.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
unicast
Příspěvky: 1507
Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
Lokalita: JV od pekla :)
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5100
Kapacita baterie [kWh]: 13
Chci/Mám dotaci: NE

Re: E-kolo

Příspěvek od unicast »

rva píše:
Je to pěkná stavebnice, jen člověk neví, co a v jakém pořadí má nasadit na řídítka.
Vždyť na nich ještě skoro nic nemáš, tam zbývá místa... :D

Ať ti to jezdí.
Uživatelský avatar
Dusan61
Příspěvky: 292
Registrován: úte kvě 22, 2018 6:38 am
Lokalita: Zvolen
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 3960
Kapacita baterie [kWh]: 13
Bydliště: ZV

Re: E-kolo

Příspěvek od Dusan61 »

rva píše:
Vše přišlo z evropského skladu - a protože je jaro, tak jsem to namontoval na už nepoužívané kolo. Viklala se na něm klika a už jsem to nechtěl opravovat. Až po instalaci a první jízdě jsem si vzpomněl, že jsou ještě dva prasklé dráty v zadním kole na straně volnoběžky, které jsem taky nevyměňoval, protože bych musel demontovat volnoběžku. Ale zkušební jízdu kolo přežilo a asi to tak nechám, jen vyměním špice a přivrtám baterii k rámu (zatím je jen na jednom šroubu + 2x páska). To budu muset do rámu vyvrtat dva otvory pro závitové vložky.
Je to pěkná stavebnice, jen člověk neví, co a v jakém pořadí má nasadit na řídítka.
Nech dlho a dobre funguje.
Ak môžem odporučiť, ten motor by bolo dobre oprieť o rám. Medzi rám a motor vložiť kúsok tvrdej gumy, stredové uchytenie motora bude menej namáhané.
Panel 270 Wp ZV
Panely 3960 Wp, Regulátor EPEVER-150VDC/80A, Meniče Dom/Victron 5000 VA/24V, Bojler/Victron 3000 VA/24V, Akumulátor Li-ion 18650 56P/8S + Li-ion 50Ah 3P/8S + Li-ion 150Ah 8S = 31,6V/440Ah
LK3 monitoring
Grafy: Panely 3960 Wp Napätie na akum. Energia v akum. Denný výkon/spotreba
DC/DC menič
rva
Příspěvky: 3978
Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 46000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem

Re: E-kolo

Příspěvek od rva »

Díky za upozornění. Vede tam holé lanko k přehazovačce, tak ho dám do bowdenu a trochu bokem. Ještě jsem přiobjednal přední světlo, jen se koukám, že je na 6V, tak to je asi někde u středového motoru i DC/DC převodník.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
Uživatelský avatar
Dusan61
Příspěvky: 292
Registrován: úte kvě 22, 2018 6:38 am
Lokalita: Zvolen
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 3960
Kapacita baterie [kWh]: 13
Bydliště: ZV

Re: E-kolo

Příspěvek od Dusan61 »

To lanko som tam mal aj ja, ale som ho prehodil na vrchnú časť rámu.
Svetlo som tiež chcel pripojiť na ten výstup z motora, no nakoniec som si kúpil samostatné s vlastnou batériou.
https://de.aliexpress.com/item/33046939 ... 4c4doEq6so
Panel 270 Wp ZV
Panely 3960 Wp, Regulátor EPEVER-150VDC/80A, Meniče Dom/Victron 5000 VA/24V, Bojler/Victron 3000 VA/24V, Akumulátor Li-ion 18650 56P/8S + Li-ion 50Ah 3P/8S + Li-ion 150Ah 8S = 31,6V/440Ah
LK3 monitoring
Grafy: Panely 3960 Wp Napätie na akum. Energia v akum. Denný výkon/spotreba
DC/DC menič
unicast
Příspěvky: 1507
Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
Lokalita: JV od pekla :)
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5100
Kapacita baterie [kWh]: 13
Chci/Mám dotaci: NE

Re: E-kolo

Příspěvek od unicast »

Jde to i přímo na 48V, mám tohle, je to i s klaksonem a ovladačem na řídítkách, zatím funguje: https://www.aliexpress.com/item/3295415 ... 4c4dRk7Xob
kofilka
Příspěvky: 107
Registrován: úte dub 09, 2019 10:10 am

Re: E-kolo

Příspěvek od kofilka »

Konecne jsem po pulroce dodelal svuj dalsi kousek. Elektroharleykolo :) 1kw v prednim kole 20ah baterka
Přílohy
received_645012372930997.jpeg
10kw suntech, 2x 5kw axpert vm3
Uživatelský avatar
lemra79
Příspěvky: 500
Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
Lokalita: Usteckoorlicko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 12360
Kapacita baterie [kWh]: 10?
Bydliště: Usteckoorlicko

Re: E-kolo

Příspěvek od lemra79 »

IMG_20200308_100143.jpg
zkouska pred lakem, dobry, uz se zacina delat pekne...
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Epever 4415
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
Matess
Příspěvky: 1768
Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
Lokalita: Šumperk
Bydliště: Šumperk

Re: E-kolo

Příspěvek od Matess »

pekna prace... netrpi ta baterka v neodpruzenem ramu?
Uživatelský avatar
lemra79
Příspěvky: 500
Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
Lokalita: Usteckoorlicko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 12360
Kapacita baterie [kWh]: 10?
Bydliště: Usteckoorlicko

Re: E-kolo

Příspěvek od lemra79 »

Netušim, asi jako já. Na špatné cestě při max rychlosti, nic moc.
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Epever 4415
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek