Soban píše:wimpi píše:A víš o tom, že s tímhle nemáš na cestách co dělat že jo?
A na tom jsi byl kde???
UPOZORNĚNÍ
Sada EVBIKE vyhovuje všem legislativním požadavkům pro 100% legální provoz na pozemních komunikacích.
Tak výrobce si může tvrdit kdejakou hovadinu, to i i4wifi tvrdili o modráskách, že mají v sobě galvanicky oddělený zdroj, takže to splňuje požadavek na FVE galvanicky oddělená od sítě.
Zákony ohledně "elektrokol" jsou dva a nenahrazuje jeden druhý, ale platí oba a spousta lidí v tom má bordel.
První je starý český "kolo s pomocným motorem" a druhý pochází z EU ohledně elektrokola.
Pro "kolo s pomocným motorem" je limit 1 kW, 25 km/h,nemusí to být elektromotor, nemusí být příšlap,... je tam ale hlavní podmínka, že je to dodatečný pomocný motor a nezasahuje do konstrukce kola """f ) montáž pohonného systému (motor, nádrž paliva nebo akumulátor) na jízdní kolo si nevyžádá zásah na jeho nosných částech.""" Stručně řečeno, když ten elektromotor odmontuješ (bez vracení jiných dílů zpátky), musí ti zbýt pojizdné kolo. Vyhoví tedy kolo na nosiči s třecím pastorkem nebo ta čínská sada, kde se přišroubuje rozeta na paprsky kola a propojí řetezem. Zkrátka to, co bylo kolo s pomocným motorem i před 30 lety. Výměna náboje v kole tomuto nevyhoví.
Prodejce uvádí výkon 500W, ale má nábojový motor, takže toto uplatnit nemůže.
Druhý nezávislý je "elektrokolo" a to má limit 250 W, povinný příšlap, 25km/h. Což s těmi inzerovanými 500 nebo 750 W taky nesplňuje.