Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: úte zář 21, 2021 2:47 am


E-kolo

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
Předchozí

Re: E-kolo

Příspěvekod rottenkiwi » pon kvě 31, 2021 4:27 pm

Ja nabijam tesne pred jazdou / 30 min / na 41.8 V,
clanky maju po niekolkych mesiacoch bez BMS cca. 4.17 az 4.19 V.

Tuto trasu:
https://www.youtube.com/watch?v=NSGPVhZz70A

idem kazdy den, skoro za kazdeho pocasia, v lete po suchej ceste
s 250 W motorom + ja === 66 až 69 km.h-1 dole kopcom.

Domov pridem podla teploty vonku s baterkou na 35.9 až 36.9 V
a ona do rana vystupa na 37.4 až 37.8 V.

Robim denne v zime 55 - 65 km, v lete po rovine 95 - 105 km.

Problem je u mna bolest zapasti a bolest zadku, nohy su ok.
Zbohom. Why 50 Years Haven Protocol RollBack Tachyum prototyp 280 Ah LiFePO Zomrel McAfee 23005 KWh
Once you have enough money, more money doesn't make you more happy.
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 4311
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK

Re: E-kolo

Příspěvekod fugas » pon kvě 31, 2021 5:38 pm

Lidi! Pořádat tohle v běžném provozu je bezohlednost nejhrubšího zrna.Až bude nějaký chudák ten peleton předjíždět a jeden s těch sporťáků vjede do díry, dostane nevinného člověka do kriminálu a sebe do penálu.Sorry za OT.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
fugas
 
Příspěvky: 1492
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod mgx » pon kvě 31, 2021 6:22 pm

na verejnej komunikacii boli presne 200m, potom je to ucelova cesta Remetske Hamre-M.Oko, kde ma ist automan 20kmh. A to ze niekto obieha neznamena, ze moze ohrozit alebo obmedzit.
Uživatelský avatar
mgx
 
Příspěvky: 151
Registrován: stř dub 15, 2015 12:14 pm
Bydliště: Tatranska Lomnica

Re: E-kolo

Příspěvekod vlkazajac » pon kvě 31, 2021 6:44 pm

Ešte som sa nepochválil mojím strojom - je to starší pán s vymlátenou batériou. Než ju obnovím, pridal som 730 Wh paralelne a život je hneď krajší ))
Nenabíjam doplna, len odhadnem konečné napätie podľa tripu a stačí... Vždy deň vopred.
Úpravu do rýchla som vrátil naspäť do štandardu, do terénu potrebujem kruťák.

KTM Macina.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
810 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
2170 Wp, 3 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
Uživatelský avatar
vlkazajac
 
Příspěvky: 3142
Registrován: úte čer 11, 2013 9:40 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod fugas » pon kvě 31, 2021 7:03 pm

mgx píše:na verejnej komunikacii boli presne 200m, potom je to ucelova cesta Remetske Hamre-M.Oko, kde ma ist automan 20kmh. A to ze niekto obieha neznamena, ze moze ohrozit alebo obmedzit.

.Sám mám rád kolo a též musím využívat auto a toto počínání považuji za přesný opis beztvarého blábolu "kde končí svoboda jednoho, začíná svoboda druhého".Zde se cyklisté rozhodli vystavit nebezpečí řidiče, což je z videa aspoň pro mě patrné.Pokud řidiči netroubí na pozdrav (i ti protijedoucí), mají evidentně stejný pocit jako já.To co ten peleton předvádí je bezohledné a nebezpečné pro nezúčastněné nevinné ostatní účastníky provozu.
Ohrožují a zároveň omezují cyklisté řidiče a to zcela objektivně, ne naopak.A pokud tam automan má jet 20km/h, cyklista musí také ;) Konec OT.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
fugas
 
Příspěvky: 1492
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod mgx » pon kvě 31, 2021 7:13 pm

Za posledny vikend sme mali na SK dve smrtelne nehody, v oboch vodic nedal prednost cyklistovi iducemu po hlavnej ktoreho jednoducho prehliadol (neblikal, nesvietil atd = nevyhoda povinneho svietenia). Tym samozrejme neobhajujem peloton iduci sposobom akym ide. Sami seba vystavuju zvysenemu riziku. Koniec OT :)
Uživatelský avatar
mgx
 
Příspěvky: 151
Registrován: stř dub 15, 2015 12:14 pm
Bydliště: Tatranska Lomnica

Re: E-kolo

Příspěvekod lemra79 » pon kvě 31, 2021 7:33 pm

uz jsem byl taky srazen, loni na velikonoce. caddyne jsem urval bocni zrcatko a moje predni vidlice na hadry. nastesti jen trochu odrene koleno. ridic byl v pohode, vinu uznal, opravu mi zaplatil a odvezl me domu. nepochybuju o tom, ze jsem mel stesti v nestesti. konec ot.
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp,
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+
celkem instalováno 8,865 kWp
Uživatelský avatar
lemra79
 
Příspěvky: 341
Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
Bydliště: Orlickoústecko

Re: E-kolo

Příspěvekod fugas » pon kvě 31, 2021 7:56 pm

Chlapi, nehody se stávají.Hlavně proto, že někdo věří že je na hlavní nesmrtelný.Jako cyklista jsem lovná zvěř v poměru k ostatním predátorům v provozu.Pokud tohle nechápu, nenáleží mi volební právo.Že já budu po smrti a ten druhý celý život v (_!_) je fakt.Proto na kole jsem 100X více než v autě ten, kdo má srážce předcházet.Kdo jede na kole prostředkem pruhu věříc, že tomu v autě to brzdí, je slabý kus.Definitivní konec OT :D
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
fugas
 
Příspěvky: 1492
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod fugas » pon kvě 31, 2021 8:08 pm

lemra79 píše:uz jsem byl taky srazen, loni na velikonoce. caddyne jsem urval bocni zrcatko a moje predni vidlice na hadry. nastesti jen trochu odrene koleno. ridic byl v pohode, vinu uznal, opravu mi zaplatil a odvezl me domu. nepochybuju o tom, ze jsem mel stesti v nestesti. konec ot.

A samozřejmě můžeš potkat neschopu v autě.Řidičák je dnes samozřejmost, ale zbroják ne.Při tom je to nebezpečnější.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
fugas
 
Příspěvky: 1492
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » pon kvě 31, 2021 8:09 pm

Jelikož jezdím autem i na elektrokole,mohu říct,že někdy se cítím daleko více ohrožrný ostatnimi řidiči spíše v autě,než na tom kole,proč,kousek od nás je automobilka a pokud tam dochází ke střídání směn,není radmo jezdit pokud nevlastníte obrněný transportér ničím,poláci co jezdí do práce jezdí jak šílenci,nedbaje skoro na jakékoliv předpisy.Takže na kole jedu pokud možno mimo hlavní silnice a dávám pozor co se kde děje a snažím se předvídat a tím předcházet kolizním situacím.Ono šílenci se najdou u obou,zatím jsem měl štěstí a mimo menší drobnosti jsem z toho vždy vyšel ve zdraví a doufám,že tomu tak bude i nadále...
6,4kWp-
aexpert MKS,power jack 10 kw a cca 40kW LIFE A LION
?
jahodovák
 
Příspěvky: 1323
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » čtv srp 26, 2021 8:09 pm

Tak jsem našel návod na solární kolo,..zde je.. https://www.youtube.com/watch?v=7EyRqQhuwio
6,4kWp-
aexpert MKS,power jack 10 kw a cca 40kW LIFE A LION
?
jahodovák
 
Příspěvky: 1323
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod marko250 » pon zář 20, 2021 7:46 pm

Chlapi dejte mi typ na články skladem a s 3500mA 10A,chtěl bych zkusit repasnout baterku a origo články Sony v ní neumím nějak sehnat za rozumno. https://lygte-info.dk/review/batteries2 ... %20UK.html Jedná se o 40ks a pak možná ještě jednou 40ks,pokud se to osvědčí.Co jsem měřil stav vybití/nabití tak se to pohybuje 3.4/4.16V
Origo baterka je za 13 700Kč bez práce :-) .
9780kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/12xJinkoSolar 225 + <JZ-90° /8xGWL / Sunny Mono 310, regl Midnite Classic 150<89A> a MakeSkyBlue <60A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
Uživatelský avatar
marko250
 
Příspěvky: 2793
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Bydliště: Hlučín

Re: E-kolo

Příspěvekod Franta2776 » pon zář 20, 2021 8:00 pm

Aliexpress někter jsou skladem v Evropě
?
Franta2776
 
Příspěvky: 168
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod PavelR » pon zář 20, 2021 8:26 pm

ahoj ekolisti. Mám dotaz ohledně brzd. Co používáte?
Já letos pořídil kapánek silnější ebike 1,5kw :) na ježdění do práce a na ryby. Váha se mnou odhaduju cca 150kg s báglem na zádech a kýblem futra pro ryby ještě o 10-20kg víc. Mám najeto cca 1100km a přední kotouč 160mm základni shimano na hadry, desky kdysi polymerový už jedou po železe. Od začátku když byly ještě brzdy "ok" tak jsem pořád rovnal kotouč. Stačilo prudší zastavení z větší rychlosti a už se kroutil a drhnul.
Jde o to že do práce jezdím brzda-plyn páč dneska všude naserou retardéry a podobný radosti který jsou beztak k ničemu. Tam dostávají brzdy záhul. Když jedu jen na ty ryby nebo tak pro radost tak je to v pohodě protože jezdím pomaleji ale taky někdy je třeba rychle zastavit.
Mám vytipovaný adaptéry a 203mm kotouče na obe kola se sintrovanýma deskama. Který by měli líp brzdit za tepla.
Jde mi hlavně o to kroucení kotoučů - nebaví mě to pořád rovnat.

Zkoušel jsem si pomoci rekuperací ale to mě normálně povolovalo zadní kolo. To zděšení že jsem s tim valil přes padesát a ono volný kolo ... rekuperaci jsem proto zavrhl.
?
PavelR
 
Příspěvky: 2633
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod mgx » pon zář 20, 2021 8:56 pm

Mam vlastny e-downhillovy stroj, motor M600 (1kw), brzdy 4 piestikove Shimano SLX a sintrovane platnicky. Tohto roku natocenych 3000km (od maja, kedy som ho poskladal), bez akychkolvek problemov. Ak mam povedat, toto su moje najlepsie brzdy. Vyberal som z Shimano XT/SLX (ale len 4 piestikove), predok 203mm zadok 180mm, rovnake parametre mali Magury MT5, kus lepsie Magura MT7. Pouzivam len sintrovane platnicky. Krutenie kotuca nastava hlavne, ked rozhoruceny kotuc niekde ochladis (mlaka/kaluz), voda. Na to si treba davat skratka pozor, pripadne nebrzdit :)
Uživatelský avatar
mgx
 
Příspěvky: 151
Registrován: stř dub 15, 2015 12:14 pm
Bydliště: Tatranska Lomnica

Re: E-kolo

Příspěvekod Franta2776 » pon zář 20, 2021 9:06 pm

Ona ta konstrukce kola je na něco stavěná (je dost titěrná)a jednoho kotouče ve předu je špatná a podddimenzováná na takovém Grossglockneru cyklisti mají křížků celkem dost.Vyšlapou na kopec a pak frk dolů a ono to nebrzdí.Znám i motorky co sjezd z takového kopce zvládají pouze s přestávkami a po jednom výletu do Alp mají kotouč na výměnu.Já mám na stroji viz příloha a žádné problémy s házením nemám:)))Tak by to mělo vypadat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
?
Franta2776
 
Příspěvky: 168
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod PavelR » pon zář 20, 2021 9:26 pm

dík za info. Mě šlo o to že jsem nečekal že to půjde tak rychle do kopru. Uvidíme jak dlouho vydrží po upgradu.

Franto motorkový brzdy tam fakt nenarvu. Downhill nemám v plánu. Já nejsem cyklista - kolo je pro mě pouze nástroj, něco jako třeba kladívko :)
?
PavelR
 
Příspěvky: 2633
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm

Předchozí

Zpět na Mobilní elektrárny

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

Reputation System ©'