Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: stř čer 23, 2021 12:37 pm


E-kolo

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
Předchozí

Re: E-kolo

Příspěvekod rottenkiwi » pon kvě 31, 2021 4:27 pm

Ja nabijam tesne pred jazdou / 30 min / na 41.8 V,
clanky maju po niekolkych mesiacoch bez BMS cca. 4.17 az 4.19 V.

Tuto trasu:
https://www.youtube.com/watch?v=NSGPVhZz70A

idem kazdy den, skoro za kazdeho pocasia, v lete po suchej ceste
s 250 W motorom + ja === 66 až 69 km.h-1 dole kopcom.

Domov pridem podla teploty vonku s baterkou na 35.9 až 36.9 V
a ona do rana vystupa na 37.4 až 37.8 V.

Robim denne v zime 55 - 65 km, v lete po rovine 95 - 105 km.

Problem je u mna bolest zapasti a bolest zadku, nohy su ok.
Zbohom. 5000 A fuse Haven Artemis Tachyum prototyp Covid, stress. exercise Wind Power 22128 KWh
Today: 28.125 Yest: 23.192 Week: 173.01 30 Days: 635.55 [kWh]
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 4172
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK

Re: E-kolo

Příspěvekod fugas » pon kvě 31, 2021 5:38 pm

Lidi! Pořádat tohle v běžném provozu je bezohlednost nejhrubšího zrna.Až bude nějaký chudák ten peleton předjíždět a jeden s těch sporťáků vjede do díry, dostane nevinného člověka do kriminálu a sebe do penálu.Sorry za OT.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
fugas
 
Příspěvky: 1492
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod mgx » pon kvě 31, 2021 6:22 pm

na verejnej komunikacii boli presne 200m, potom je to ucelova cesta Remetske Hamre-M.Oko, kde ma ist automan 20kmh. A to ze niekto obieha neznamena, ze moze ohrozit alebo obmedzit.
Uživatelský avatar
mgx
 
Příspěvky: 139
Registrován: stř dub 15, 2015 12:14 pm
Bydliště: Tatranska Lomnica

Re: E-kolo

Příspěvekod vlkazajac » pon kvě 31, 2021 6:44 pm

Ešte som sa nepochválil mojím strojom - je to starší pán s vymlátenou batériou. Než ju obnovím, pridal som 730 Wh paralelne a život je hneď krajší ))
Nenabíjam doplna, len odhadnem konečné napätie podľa tripu a stačí... Vždy deň vopred.
Úpravu do rýchla som vrátil naspäť do štandardu, do terénu potrebujem kruťák.

KTM Macina.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
1060 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1920 Wp, 3 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
Uživatelský avatar
vlkazajac
 
Příspěvky: 3068
Registrován: úte čer 11, 2013 9:40 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod fugas » pon kvě 31, 2021 7:03 pm

mgx píše:na verejnej komunikacii boli presne 200m, potom je to ucelova cesta Remetske Hamre-M.Oko, kde ma ist automan 20kmh. A to ze niekto obieha neznamena, ze moze ohrozit alebo obmedzit.

.Sám mám rád kolo a též musím využívat auto a toto počínání považuji za přesný opis beztvarého blábolu "kde končí svoboda jednoho, začíná svoboda druhého".Zde se cyklisté rozhodli vystavit nebezpečí řidiče, což je z videa aspoň pro mě patrné.Pokud řidiči netroubí na pozdrav (i ti protijedoucí), mají evidentně stejný pocit jako já.To co ten peleton předvádí je bezohledné a nebezpečné pro nezúčastněné nevinné ostatní účastníky provozu.
Ohrožují a zároveň omezují cyklisté řidiče a to zcela objektivně, ne naopak.A pokud tam automan má jet 20km/h, cyklista musí také ;) Konec OT.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
fugas
 
Příspěvky: 1492
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod mgx » pon kvě 31, 2021 7:13 pm

Za posledny vikend sme mali na SK dve smrtelne nehody, v oboch vodic nedal prednost cyklistovi iducemu po hlavnej ktoreho jednoducho prehliadol (neblikal, nesvietil atd = nevyhoda povinneho svietenia). Tym samozrejme neobhajujem peloton iduci sposobom akym ide. Sami seba vystavuju zvysenemu riziku. Koniec OT :)
Uživatelský avatar
mgx
 
Příspěvky: 139
Registrován: stř dub 15, 2015 12:14 pm
Bydliště: Tatranska Lomnica

Re: E-kolo

Příspěvekod lemra79 » pon kvě 31, 2021 7:33 pm

uz jsem byl taky srazen, loni na velikonoce. caddyne jsem urval bocni zrcatko a moje predni vidlice na hadry. nastesti jen trochu odrene koleno. ridic byl v pohode, vinu uznal, opravu mi zaplatil a odvezl me domu. nepochybuju o tom, ze jsem mel stesti v nestesti. konec ot.
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp,
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+
celkem instalováno 8,865 kWp
Uživatelský avatar
lemra79
 
Příspěvky: 302
Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
Bydliště: Orlickoústecko

Re: E-kolo

Příspěvekod fugas » pon kvě 31, 2021 7:56 pm

Chlapi, nehody se stávají.Hlavně proto, že někdo věří že je na hlavní nesmrtelný.Jako cyklista jsem lovná zvěř v poměru k ostatním predátorům v provozu.Pokud tohle nechápu, nenáleží mi volební právo.Že já budu po smrti a ten druhý celý život v (_!_) je fakt.Proto na kole jsem 100X více než v autě ten, kdo má srážce předcházet.Kdo jede na kole prostředkem pruhu věříc, že tomu v autě to brzdí, je slabý kus.Definitivní konec OT :D
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
fugas
 
Příspěvky: 1492
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod fugas » pon kvě 31, 2021 8:08 pm

lemra79 píše:uz jsem byl taky srazen, loni na velikonoce. caddyne jsem urval bocni zrcatko a moje predni vidlice na hadry. nastesti jen trochu odrene koleno. ridic byl v pohode, vinu uznal, opravu mi zaplatil a odvezl me domu. nepochybuju o tom, ze jsem mel stesti v nestesti. konec ot.

A samozřejmě můžeš potkat neschopu v autě.Řidičák je dnes samozřejmost, ale zbroják ne.Při tom je to nebezpečnější.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
fugas
 
Příspěvky: 1492
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » pon kvě 31, 2021 8:09 pm

Jelikož jezdím autem i na elektrokole,mohu říct,že někdy se cítím daleko více ohrožrný ostatnimi řidiči spíše v autě,než na tom kole,proč,kousek od nás je automobilka a pokud tam dochází ke střídání směn,není radmo jezdit pokud nevlastníte obrněný transportér ničím,poláci co jezdí do práce jezdí jak šílenci,nedbaje skoro na jakékoliv předpisy.Takže na kole jedu pokud možno mimo hlavní silnice a dávám pozor co se kde děje a snažím se předvídat a tím předcházet kolizním situacím.Ono šílenci se najdou u obou,zatím jsem měl štěstí a mimo menší drobnosti jsem z toho vždy vyšel ve zdraví a doufám,že tomu tak bude i nadále...
6,4kWp-2 krát aexpert MKS,cca 40kW LIFE A LION
jahodovák
 
Příspěvky: 1223
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Předchozí

Zpět na Mobilní elektrárny

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

Reputation System ©'