JiriK tak s tim tranzitem si me prekvapil zmerim to jezdim s nim

Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: ned kvě 28, 2023 7:15 am
JiříK píše:...dokonce se prodává (i v autorizovaných servisech!!!) propojka k hlavním světlům, jejíž součástí je odporový drát, aby ty žárovky nehořely. Extra pro fabie. Vytáhneš konektor ze žárovky, spojíš s propojkou, jejíž druhý konec nasadíš na žárovku. Svítí to trochu míň a žárovky nehoří čtyřikrát do roka. Je to originální příslušenství Škoda.
K tomu Tranzitu- tvrdil mi to mechoš u Fordů v Loukách... A týkat se to má Tranzitů co už jsou předokolky. Takže cca. od 2002.
matej píše:Regulátor nabíjení v autě nabíjí v podstatě jenom ve "float" režimu, tj. 13,5 - 13,8 V. Ale na plné nabití floatem, vybitá baterka potřebuje cca 15-20 hodin.
Martin píše:...A i při relativně dlouhém 5.vteřin trvajícím stratování a odběru 300A je z 40Ah baterie odčerpáno jen 1% kapacity.
PavelR píše:Bohuzel opet bezudrzbova a clovek si nemuze zkontrolovat elyt. coz me na modernich baterkach velmi irituje
MilanK píše:Z mého pohledu automechanika asi taky šáhnu pro olověné baterie určené do ostrovního systému.S louhem je velká otrava s výměnou elektrolitu atd. Olovo tu už nějaký pátek je . lifoPO je z mého pohledu strašně drahá a navíc nedotažená technologie. Pořád nekomu vybuchují ,hoří atd nech jsou to ntb,telefony.
Např olovo článek 2V 1220Ah za 13400Kč na 24V 160800Kč
V lifepo 3V 1000Ah za 33132Kč na 24V 265000Kč
Teď nastává otázka životnosti.
http://www.ohrej.se/baterie-hoppecke-8-opzs-se-solarnim-vykonem-1220-gug-eanPH340028-skupOO00000101.php
http://www.i4wifi.cz/wb-lyp1000ahc-lifeypo4-3-2v-1000ah-_d1886.html
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků