Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: ned kvě 28, 2023 12:18 am
joseff píše:Da se s elektromobilem jezdit normalne i s vozikem?
jose píše:Nevím, o kolik stoupne spotřeba u auta se spalovacím motorem, taky záleží na hmotnosti nákladu, ale tipuju tak o třetinu až polovinu. Takže elektromobilu s přívěsem by mohl klesnout dojezd o třetinu. Můj odhad.
SJM píše:joseff píše:Da se s elektromobilem jezdit normalne i s vozikem?
Záleží na tom, který elektromobil máte na mysli - z hlediska výkonu motoru a baterií. Pro provoz na veřejných komunikacích by muselo být homologované tažné zařízení.
PavelR píše:http://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/ostatni/11589894?goFrom=list
Hledme hledme. Mirne jete eletromobily zacinaji mit cenu bliz realite.
atom píše:Tažné jde dát i na smárta, ale 35kg/300kg max. tomu odpovídá.
Mikel píše:Zdravim vsechny,
jen pro porovnani, tento tyden recenzovana verze Citronu Berlingo za cenu 654500,- bez DPH http://www.hybrid.cz/test-uzitkovy-elek ... o-ctyr-let
No a u nasich sousedu v Nemecku se tyto auta prodavaji za 14.277 € (393 089 Kc) bez DPH.
Jsou take nova a maji jich mraky skladem.
gupa píše:atom píše:Tažné jde dát i na smárta, ale 35kg/300kg max. tomu odpovídá.
Ne na každého smárta jde dát kula. Identifikuje se to přes TP, výrobce to tam musí nějak napsat a bez toho nejede vlak. Zeptám se který bod ve velkém TP a údaj musí být. Mercedes má hroznou komunikaci, jsem mu tam kvůli tomu psal aby to tam dopsaly, připadalo mi to, že odpovídá automat bez mozku. Známý si i vozík koupil že to půjde ale nakonec vozík prodává a smárt je bez tažného.
Ani nejsilnejsi skodovka nemela povoleny tazny, pry sportak a nechteli kazit vzhled...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků