Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Benzinové, naftové, LPG a jiné elektrocentrály, alternátory poháněné parou, stirglingův motor, atd.
-
- Příspěvky: 2680
- Registrován: úte úno 04, 2014 9:06 am
- Reputace: 266
- Bydliště: Neďaleko Košic (SR)
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Hmm, zas som o nieco mudrejsi.
Najprv sa učíme chodiť a hovoriť, neskôr sa učíme sedieť a držať hubu... :stupidme:
Hybridná FVE dom: 6,3kWp, Victron Energy, 12kWh Pylontech+GB-Aku
On-Grid FVE dom: 3,6kWp, FRONIUS AC Coupling+VB
OFF-Grid FVE chata: 1,5kWp, Axpert, PCM, 200Ah/24V 18650
Hybridná FVE dom: 6,3kWp, Victron Energy, 12kWh Pylontech+GB-Aku
On-Grid FVE dom: 3,6kWp, FRONIUS AC Coupling+VB
OFF-Grid FVE chata: 1,5kWp, Axpert, PCM, 200Ah/24V 18650
-
- Příspěvky: 1809
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Reputace: 182
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
O tom ze alternator dobiji i na volnobeh skoro na maximum jsem vedel - proto jsem to sem psal. Co se tyka ubytku na vedeni melo by jit vcelku lehce spocitat... precijen je to jednoduchy ohmuv zakon. (uz jsem dost veci ze skoly zapomel, ale stale to nastesti jde dohledat http://danyk.cz/vzorce.html)
14,4V v aute (za predpokladu idealne tvrdeho zdroje)
4mm kable od autobaterie k baterii doma.
Delka kabelu 15m (takze 15x2) -> 0,14ohm
baterie doma 11,6V (vybite a za predpokladu extreme tvrde baterie)
rozdil napeti 2,8V = ubytek na kabelech
Imax= 2,8/0,14 = 20A
Jde teda celkem lehce zjistit ze 4mm prurez je docela malo pokud chcete baterie nabit rychle, protoze 20A bude proud prakticky jen velmi kratky okamzik, jelikoz pri nabijeni vybita baterka poskoci standartne o 1V nahoru a potom bude proud do baterie jen 12A (1,8/0,14) a s delkou nabijeni bude proud stale klesat... Nicmene pokud by se podarilo zaparkovat auto jen cca 7m od baterii kterou chceme nabit, a stejna delka kabelu by se prepulila napul takze by to vlastne bylo 7,5m s kabelem 2x4, tak se dostaneme na odpor 0,035ohm a s timto odporem se da i pri 13,4V na baterce doma jeste tlacit stale 28A ((14,4-13,4)/0,035ohm) a ve stavu vybite baterky jak jsem pocital na zacatku s rozdilem napeti 2,8V je to proud 80A (2,8/0,035). 80A uz je vic nez alternator zvladne, takze bych se nebal ze by nezvladly draty ten proud.
Jedine co je teda potreba zkusit je dostat auto do 7m od baterek a koupit 30m 4mm dratu. Cim dal auto bude tim vice dratu je treba koupit...
Ja bych ale v ramci testu zacal jinak. Vzal bych ampermetr schopny merit alespon 40A (pripadne bych to udelal suntem a voltmetrem, protoze takovy ampermetr nemam) a zkusil bych to s nejakym velmi kratkym kabelem hned u auta a jen bych k nemu jednu vybitou baterku donesl. Tim bych zacal abych videl kolik je schopny alternator tlacit.
Dle zmereneho proudu bych potom na to zacal pocitat vodice...
co se tyka tech pohaslych svetel... ano stava se to u favoritu, felicii a jinych starych a velmi spatnych aut. Jinak jak uz tu padlo je to vicemene historie.... alternator ma sice velmi promenlive otacky ale buzenim se prave urcuje jeho vykon, takze proto s vyssima otackama napeti (a vykon) uz nestoupa.
/pokud se vam muj napad libi odpovezte reputaci... jsem tu chvilku a ta nula se mi u jmena moc nezamlouva
14,4V v aute (za predpokladu idealne tvrdeho zdroje)
4mm kable od autobaterie k baterii doma.
Delka kabelu 15m (takze 15x2) -> 0,14ohm
baterie doma 11,6V (vybite a za predpokladu extreme tvrde baterie)
rozdil napeti 2,8V = ubytek na kabelech
Imax= 2,8/0,14 = 20A
Jde teda celkem lehce zjistit ze 4mm prurez je docela malo pokud chcete baterie nabit rychle, protoze 20A bude proud prakticky jen velmi kratky okamzik, jelikoz pri nabijeni vybita baterka poskoci standartne o 1V nahoru a potom bude proud do baterie jen 12A (1,8/0,14) a s delkou nabijeni bude proud stale klesat... Nicmene pokud by se podarilo zaparkovat auto jen cca 7m od baterii kterou chceme nabit, a stejna delka kabelu by se prepulila napul takze by to vlastne bylo 7,5m s kabelem 2x4, tak se dostaneme na odpor 0,035ohm a s timto odporem se da i pri 13,4V na baterce doma jeste tlacit stale 28A ((14,4-13,4)/0,035ohm) a ve stavu vybite baterky jak jsem pocital na zacatku s rozdilem napeti 2,8V je to proud 80A (2,8/0,035). 80A uz je vic nez alternator zvladne, takze bych se nebal ze by nezvladly draty ten proud.
Jedine co je teda potreba zkusit je dostat auto do 7m od baterek a koupit 30m 4mm dratu. Cim dal auto bude tim vice dratu je treba koupit...
Ja bych ale v ramci testu zacal jinak. Vzal bych ampermetr schopny merit alespon 40A (pripadne bych to udelal suntem a voltmetrem, protoze takovy ampermetr nemam) a zkusil bych to s nejakym velmi kratkym kabelem hned u auta a jen bych k nemu jednu vybitou baterku donesl. Tim bych zacal abych videl kolik je schopny alternator tlacit.
Dle zmereneho proudu bych potom na to zacal pocitat vodice...
co se tyka tech pohaslych svetel... ano stava se to u favoritu, felicii a jinych starych a velmi spatnych aut. Jinak jak uz tu padlo je to vicemene historie.... alternator ma sice velmi promenlive otacky ale buzenim se prave urcuje jeho vykon, takze proto s vyssima otackama napeti (a vykon) uz nestoupa.
/pokud se vam muj napad libi odpovezte reputaci... jsem tu chvilku a ta nula se mi u jmena moc nezamlouva
-
- Příspěvky: 92
- Registrován: úte zář 13, 2011 3:18 pm
- Reputace: 4
- Bydliště: Bratislava
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
pre vacsiu ako 3-4m vzdialenost jedine menic-nabijacka, tie straty su v sumare mensie, tiez treba brat do uvahy ze ako sa dorovnavaju napatia baterie voci alternatoru (kedze regler v anlternatore je vlastne nabijacka s konst. napatim), tak dost vyrazne nabijaci prud klesa, co vlozenie nabijacky (ktora ma nami zelanu charakteristiku) eliminuje.
-
- Příspěvky: 1809
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Reputace: 182
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
s timhle bych souhlasil na vetsi vzdalenost... precejen do 10 m bude porad nejjednodusi natahnout silnejsi draty (nebo vice slabsich). Pokud mam prijezdouvou cestu s autem dal jak 20m pak bude lepsi a asi i levnejsi opravdu resit menic a nabijecku (ono silne medene kabely taky nejsou zdarma)... 1000w menic nestoji moc a nedavno jsem kupoval pro nabijeni z centraly nabijecku 24V / 20A, nebo 12V/35A a zas az tak draha taky nebyla, ale nevim proc ale z centraly nechce jet vice nez 22A pri 12V... pritom centrala by jeste mela mit rezervu a napeti na ni nepada.
-
- Příspěvky: 741
- Registrován: úte čer 24, 2014 8:23 pm
- Reputace: 68
- Lokalita: Kyjovsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 9170
- Kapacita baterie [kWh]: 33
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Osobně bych v případě takovéhoto řešení preferoval silnější kabely, a to i tehdy, kdyby to bylo jako celek dražší. Zlevněním by mohlo být položení AYKY a zbudování připojovacího terminálu pro auto. Vidím na tom hlavní výhodu, že ten kabel se asi nikdy nepokazí Takovéto řešení mi připadá stejně krajně nouzové Taky hodně záleží na tom jakým autem to krmíte Nějaké TDíčko, no snad, ale Felda 1,3 bude mít stejnou, ne-li horší bilanci jak ten agregát Jinak ve většině rozumně moderních aut (řekněme nad 2000) jsou většinou alternátory nad 90A při napětí nad 13,5V. Na toto ale už volnoběh nestačí Kdo máte Fabii jistě víte jak reagují světla na odběr el. serva. Když zabere, tak odebírá špičku okolo 70A. Pokud je takováto Fabie v naftě, altík je tam 120A. Slušný agregát nejlépe diesel, popř. LPG na tom bude lepší, ale jistě to bude významná investice Nezbývá než zvážit dle četnosti použití výhodnost jednotlivých řešení
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
- Reputace: 258
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Obávám se, že energetická účinnost soustrojí 50kW motor a 1kW alternátor při volnoběžných otáčkách motoru je odpovědí na Tvou otázku. V nouzi, potřebuješ-li si chvíli posvítit - budiž, ale nezlob se, systémově je to špatně už od nápadu.Matess píše:...............admine mas auto? co jen natahnout kabely mezi baterkama v aute a doma a nastartovat?
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 741
- Registrován: úte čer 24, 2014 8:23 pm
- Reputace: 68
- Lokalita: Kyjovsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 9170
- Kapacita baterie [kWh]: 33
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Souhlasím s tím, že tento princip není dobrý. Hodně záleží na tom jestli to použiji v nouzi 1x ročně, či 2x týdněbrumlaj píše:Obávám se, že energetická účinnost soustrojí 50kW motor a 1kW alternátor při volnoběžných otáčkách motoru je odpovědí na Tvou otázku. V nouzi, potřebuješ-li si chvíli posvítit - budiž, ale nezlob se, systémově je to špatně už od nápadu.
Jen se dovolím ohradit k jedné věci. Motor by jel, řekněme, na volnoběh a tou dobou jistě nebaští jak při 50kW. Třeba ono TDíčko vyhodí za volnoběhu na palubáku spotřebu cca. 0,6l/hod, Felda 1,3 pokud má vzácně palubák hlásí 0,9l/hod. Toto je samozřejmě v a plus to co odeberete z altíku. Netuším kolik by to mohlo hodit, +0,5 - 1l To by asi nedopadlo lepší jak ta žravá centrála
-
- Příspěvky: 1767
- Registrován: čtv čer 28, 2012 9:45 pm
- Reputace: 101
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Nemohu si pomoct, ale pro mě se aktuálně jako nejvýhodnější centrála jeví od Heronu 2,2 kW v kombinaci plyn (LPG i zemní) nebo benzín. http://www.heron-motor.cz/cs/produkty/e ... f/8896317/ Jako záloha ideální obzvláště pro ty, co vaří na propan-butanu. Když je potřeba dobít baterky, tak se jen připojí na PB lahev a jede a spotřeba taky není moc vysoká.
-
- Příspěvky: 164
- Registrován: ned lis 25, 2012 10:06 am
- Reputace: 5
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Len tak na informáciu.
Aj mňa kedysi zaujímala sporeba na voľnobeh preto som môho starého peugeota 405 1,9D, (Hladký diesel) podrobil skúškam. Na prívod som dal flašku do ktorej som dal prepady. Do fľašky som naliaľ dopredu zistené množstvo nafty a stopoval som koľko to vydrží. Merania sa pohybovali pri rôznych otáčkach. (Otáčkomer som nemal súdil som podľa ucha).
Spotrebiče som mal zapnuté všetky t.j.: diaľkové, hmlovky, brzdové s., ventilátor, preto voľnobeh bol určite pod 800ot.úmin všetko drnčalo spotreba okolo 0,8l. Ako náhle som pridal na optimálne otáčky cca 800-900ot/min (orchester plastov sa skončil ) a hľa spotreba bola okolo 0,6l.
Neviem či to bolo nepresnosťou merania, alebo vtedy dávkujú trisky presnejšie a efektívnejšie neviem.
No ako som pridal nad 1000ot./min tak ideálna spotreba bola preč to už nafta z fľašky ubúdala, spotreba od 1,2l a viac.
Preto, mám na tieto účely odložený motor z fiata 1,1 D a na ňom snáď bude spotreba na ,,voľnobeh,, menšia prípadne rovnaká. Časom aj to zmerám.
Aj mňa kedysi zaujímala sporeba na voľnobeh preto som môho starého peugeota 405 1,9D, (Hladký diesel) podrobil skúškam. Na prívod som dal flašku do ktorej som dal prepady. Do fľašky som naliaľ dopredu zistené množstvo nafty a stopoval som koľko to vydrží. Merania sa pohybovali pri rôznych otáčkach. (Otáčkomer som nemal súdil som podľa ucha).
Spotrebiče som mal zapnuté všetky t.j.: diaľkové, hmlovky, brzdové s., ventilátor, preto voľnobeh bol určite pod 800ot.úmin všetko drnčalo spotreba okolo 0,8l. Ako náhle som pridal na optimálne otáčky cca 800-900ot/min (orchester plastov sa skončil ) a hľa spotreba bola okolo 0,6l.
Neviem či to bolo nepresnosťou merania, alebo vtedy dávkujú trisky presnejšie a efektívnejšie neviem.
No ako som pridal nad 1000ot./min tak ideálna spotreba bola preč to už nafta z fľašky ubúdala, spotreba od 1,2l a viac.
Preto, mám na tieto účely odložený motor z fiata 1,1 D a na ňom snáď bude spotreba na ,,voľnobeh,, menšia prípadne rovnaká. Časom aj to zmerám.
- fugas
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
- Reputace: 383
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Osobně bych se držel naftové alternativy.Hlavně z důvodů nahraditelnosti paliva a vstřícnosti dieslu ke kroutícímu momentu za nízkých otáček-spotřeby,což dává prostor k převodování.Pro příklad jsem našel toto: http://www.rr-naradi.cz/motor-kipor-km170f Ale dají se sehnat starší i menší motory.Neříkám,že se zítra zhroutí civilizace,ale nahradit benzín,nebo plyn tak,aby stroj uspokojivě běžel je oříšek.Zatím co diesel poběží na všechno,co je mastné i kdyby bylo nutné vyškvařit sousedovo prase Čtyřválcový stroj jako je auto,je použitelný skutečně v nouzi,v případě,že není čas se připravit a navíc je tu předpoklad zdravé aku v autě,jinak ho budu těžko startovat,pokud nebydlím na kopci.Malý agregát lze bez problémů rozjet řemenem,nebo klikou.Dá se počítat s tím,že centrála bude třeba v zimním období,takže vytápět autem atmosféru a dům dřevem je celkem škoda.Odpadní teplo při přeměně na elektřinu je dobré využít na vytápění domu.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
- Reputace: 258
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Tak názor z druhé strany. Sousedovo prase padne na jídlo včetně tuku.
Možná si vzpomenete na zmínky starších, že po válce jezdily auta na dřevoplyn. I zde mám pocit, že proběhl odkaz na soustavu generátoru plynu a elektrocentrály. Takže já jsem pro traktory nechat na poli. Domů raději něco co produkuje minimum prachových částic, už tak nám dnes ukrajují podstatnou část ze života. Traktorový motor je na produkci prachu kadet. Už tak jich je kolem v důsledku MBA občanů více než by dle (nejen) mne mělo být akceptováno.
Možná si vzpomenete na zmínky starších, že po válce jezdily auta na dřevoplyn. I zde mám pocit, že proběhl odkaz na soustavu generátoru plynu a elektrocentrály. Takže já jsem pro traktory nechat na poli. Domů raději něco co produkuje minimum prachových částic, už tak nám dnes ukrajují podstatnou část ze života. Traktorový motor je na produkci prachu kadet. Už tak jich je kolem v důsledku MBA občanů více než by dle (nejen) mne mělo být akceptováno.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
- fugas
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
- Reputace: 383
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Ale tak to je pravda.Jenže ne každý má možnosti,nebo schopnosti si vyrobit generátor dřevoplynu a ne každá manželka ho dokáže obsluhovat v případě manželovy nepřítomnosti.Takže soběstačnost je rázem ta tam.Pokud chceme zvýšit kvalitu ovzduší,vraťme dopravu na koleje,kam patří a zamezme bezcílnému producírování kamionů.Centrála se svými 250 kubíky a 50 hodinami chodu ročně nás nespasí,ani nezahubí.brumlaj píše:Tak názor z druhé strany. Sousedovo prase padne na jídlo včetně tuku.
Možná si vzpomenete na zmínky starších, že po válce jezdily auta na dřevoplyn. I zde mám pocit, že proběhl odkaz na soustavu generátoru plynu a elektrocentrály. Takže já jsem pro traktory nechat na poli. Domů raději něco co produkuje minimum prachových částic, už tak nám dnes ukrajují podstatnou část ze života. Traktorový motor je na produkci prachu kadet. Už tak jich je kolem v důsledku MBA občanů více než by dle (nejen) mne mělo být akceptováno.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 74
- Registrován: pát črc 11, 2014 2:33 pm
- Reputace: 0
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
OT: brumlaj, kdo je MBA obcan?
- Frenky
- Příspěvky: 835
- Registrován: pon led 21, 2013 6:36 pm
- Reputace: 136
- Lokalita: Doubravička
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8700
- Kapacita baterie [kWh]: 25
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Doubravička
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
U nas po nazvem MBA je znamo stvoreni s vlastnostmi: Mlady - Blby - Agresivni. Co tim minil Brumlaj' nevim.
24x Solární panel JINKO SOLAR 225 Pmpp=225W, 2x Regulátor STUDER VT-80, 2x Střídač Studer XTM 4000-48, BSP, RCC, 1x AKU 48V LFP200Ah 1x AKU 48 V LFP280Ah. Řizení a dohled, SDS, vlastní vyčítání arduinem DUE v krabičce (ARMOSY), export dat do RPi s databází a html stránkou.
http://95.85.214.80, viewtopic.php?t=4809
http://95.85.214.80, viewtopic.php?t=4809
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
- Reputace: 258
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Mám to Frenky od Tebe, takže ano, bylo to tak při psaní myšleno Mám za to, že bude jen dobře, když se vysvětlení tohoto titulu rozšíří mezi lid obecný (na Slovensku "obyčajný")
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 3403
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Reputace: 243
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 36
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Jak se tu resi dobijeni autem.... z altiku to je marny to je max 1kw vykonu. Zajimavejsi by bylo pohanet generator jednim pozvednutym kolem. samozrejme generator o vykonu mnoha kw ... do litia a nicd to jde klacit rychle.
Vec druha je co by na to rikal diferencial dejme tomu na hodinu takovyho provozu.
Kdysi jsem videl fotku jak kolem od auta pohaneli nekde v pustine vodni cerpadlo. Ale ted to zaboha nemuzu najit.
Vec druha je co by na to rikal diferencial dejme tomu na hodinu takovyho provozu.
Kdysi jsem videl fotku jak kolem od auta pohaneli nekde v pustine vodni cerpadlo. Ale ted to zaboha nemuzu najit.
-
- Příspěvky: 1767
- Registrován: čtv čer 28, 2012 9:45 pm
- Reputace: 101
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
A co udělat válce pro obě kola jako mají na STK na měření brzd a přes ně pohánět generátor?PavelR píše:Jak se tu resi dobijeni autem.... z altiku to je marny to je max 1kw vykonu. Zajimavejsi by bylo pohanet generator jednim pozvednutym kolem. samozrejme generator o vykonu mnoha kw ... do litia a nicd to jde klacit rychle.
Vec druha je co by na to rikal diferencial dejme tomu na hodinu takovyho provozu.
Kdysi jsem videl fotku jak kolem od auta pohaneli nekde v pustine vodni cerpadlo. Ale ted to zaboha nemuzu najit.
-
- Příspěvky: 3403
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Reputace: 243
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 36
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Nebo tak ...
-
- Příspěvky: 305
- Registrován: stř dub 10, 2013 5:48 pm
- Reputace: 8
- Bydliště: Ostrava
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Pokud bude vyrobeny vykon motoru v nepoměru k odebiranemu vykonu z generátoru tak pujde vzdy efektivita do kytek.
Co s tim. Snizit vykon elektrocentraly ? Bude mit elektrocentrala s polovicnim vykonem polovicni spotrebu ? Za tim bych neresil palivo, jelikoz je to dalsi level a nemichal bych hrusky s jabkama. Proto dalsi otazkou je jaky vykon jsem mohu (ne jaky jsem aktualne schopen ) pravidelně a dlouhodobe dodavat do aku . Toto je aktualni efektivní limit pro agregat.
Co s tim. Snizit vykon elektrocentraly ? Bude mit elektrocentrala s polovicnim vykonem polovicni spotrebu ? Za tim bych neresil palivo, jelikoz je to dalsi level a nemichal bych hrusky s jabkama. Proto dalsi otazkou je jaky vykon jsem mohu (ne jaky jsem aktualne schopen ) pravidelně a dlouhodobe dodavat do aku . Toto je aktualni efektivní limit pro agregat.
-
- Příspěvky: 305
- Registrován: stř dub 10, 2013 5:48 pm
- Reputace: 8
- Bydliště: Ostrava
Re: Měření: 2kW centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení
Omlouvam se ze koncim uprostred myslenky ale prace je uz takova. Dalsim kriteriem je to, ze pokud pojede agregat na plny vykon , tak jeho zivotnost se znacne zkrati. Z toho bohuzel vyplyva ze vecina komercnich elektrocentral neni vhodnym kandidátem na viteze. Takze potrebujeme usporny motor ,který poběží při volnoběžných ci lehce zvysených otáckách a bude pres prevod do rychla tocit generátorem potrebneho vykonu. Navic nam samozrejmě bude dodavat teplo. Pri vyberu vhodneho motoru dbame na moznost prestavby na alternativni palivo.
Takze abych se vratil k puvodnimu prispevku.
Centrala je takova jaka je. Umi ty 2kW vykonu sežrat baterky ? S jakym nejvyssim napětim umi pracovat soucasne regulatory ? Je mozné vyuzit tepla z motoru pro vytapění ? ( Je tam podlahovka , radiator nebo teplovzdusne)
Takze abych se vratil k puvodnimu prispevku.
Centrala je takova jaka je. Umi ty 2kW vykonu sežrat baterky ? S jakym nejvyssim napětim umi pracovat soucasne regulatory ? Je mozné vyuzit tepla z motoru pro vytapění ? ( Je tam podlahovka , radiator nebo teplovzdusne)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Měření Shelly - nebo jiné měření a aplikace pro AC stranu
od JirkaE » » v Automatizace, měření, statistiky
Měření Shelly - nebo jiné měření a aplikace pro AC stranu
- 15 Odpovědi
- 335 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JirkaE
-
-
- 10 Odpovědi
- 1454 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Soban
-
- 3 Odpovědi
- 532 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lzahradil
-
- 20 Odpovědi
- 2736 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od josse
-
-
Centrala s automatickym startem - zapojeni
od cubeec » » v Ostrovní elektrárny
Centrala s automatickym startem - zapojeni
- 3 Odpovědi
- 534 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cipis
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů