E-kolo
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon bře 05, 2012 10:33 pm
Re: E-kolo
Mám přestavbový set od firmy e-pohon do zadního kola a v diskuzi pod článkem http://www.hybrid.cz/postavte-si-vlastni-elektrokolo jsem napsal tyto poznatky. Dávám jen dispozici po ostatní členy fóra
Přestavbový set (pro zadní kolo) od této firmy jsem si asi před rokem pořídil a musím říci, že většina parametrů uváděných v článku je plus/minus pravda. Hlavně rychlost po rovině je mazec...cca 45 km/h. Problém je, že při této rychlosti už se nedá šlapat, protože prostě nestíháte kmitat nohama... První projížďky po přestavbě byly "dost o život", protože při vyšších rychlostech podstatně roste brzdná dráha a taky se dost špatně vyhýbá různým dírám a hrbolům na silnici. Ale když to pak člověk dostane do ruky a ví jak se kolo chová tak je to super zábava. Co se týče dojezdu tak pokud jedu na plný plyn a skoro nešlapu tak je dojezd s akumulátorem LiFePO4 48V/12Ah cca 35 km, při průměrné rychlosti cca 33 km/h (na terénu moc nesejde protože v těchto rychlostech hlavní část energie padne na odpor vzduchu). Pokud jedete pomaleji a stíháte motoru pomáhat tak průměrně lze dojet cca 55 km při průměrce něco kolem 20 km/h. Rekord v dojezdu mám zatím 60 km s tím, že kolo ke noci ještě jelo. PS: pokud kolo klekne a nejede tak je pravda, že se na něm moc jet nedá. Jednou jsem kvůli poruše musel šlapat 8 km a opravdu se člověk nadře a zanadává si.
Tak bohužel příkon při rychlosti 30 km/h netuším, protože na kolem nemám wattmetr, ale tipoval bych, že po rovině to bude tak 250 až 300 W. To je jen odhad, vzhledem k tomu, že motor má papírově max výkon 1000 W (při napájení 48V), ale reálně bych to tipoval tak na max výkon 750 W při rychlosti kolem těch 40 km/h.
Nedávno jsem taky dělal test při dojíždění do práce (jedna cesta cca 9 km) kolik toho najedu než úplně vybiju baterii. Výsledek byl celkem 44 km ale při celkovém nastoupání 1000 výškových metrů...profil trasy viz obrázek. Takže spokojenost kolo přestalo jet až ke konci pátého úseku, ale naštěstí až těsně před dojezdem do práce...))
Přestavbový set (pro zadní kolo) od této firmy jsem si asi před rokem pořídil a musím říci, že většina parametrů uváděných v článku je plus/minus pravda. Hlavně rychlost po rovině je mazec...cca 45 km/h. Problém je, že při této rychlosti už se nedá šlapat, protože prostě nestíháte kmitat nohama... První projížďky po přestavbě byly "dost o život", protože při vyšších rychlostech podstatně roste brzdná dráha a taky se dost špatně vyhýbá různým dírám a hrbolům na silnici. Ale když to pak člověk dostane do ruky a ví jak se kolo chová tak je to super zábava. Co se týče dojezdu tak pokud jedu na plný plyn a skoro nešlapu tak je dojezd s akumulátorem LiFePO4 48V/12Ah cca 35 km, při průměrné rychlosti cca 33 km/h (na terénu moc nesejde protože v těchto rychlostech hlavní část energie padne na odpor vzduchu). Pokud jedete pomaleji a stíháte motoru pomáhat tak průměrně lze dojet cca 55 km při průměrce něco kolem 20 km/h. Rekord v dojezdu mám zatím 60 km s tím, že kolo ke noci ještě jelo. PS: pokud kolo klekne a nejede tak je pravda, že se na něm moc jet nedá. Jednou jsem kvůli poruše musel šlapat 8 km a opravdu se člověk nadře a zanadává si.
Tak bohužel příkon při rychlosti 30 km/h netuším, protože na kolem nemám wattmetr, ale tipoval bych, že po rovině to bude tak 250 až 300 W. To je jen odhad, vzhledem k tomu, že motor má papírově max výkon 1000 W (při napájení 48V), ale reálně bych to tipoval tak na max výkon 750 W při rychlosti kolem těch 40 km/h.
Nedávno jsem taky dělal test při dojíždění do práce (jedna cesta cca 9 km) kolik toho najedu než úplně vybiju baterii. Výsledek byl celkem 44 km ale při celkovém nastoupání 1000 výškových metrů...profil trasy viz obrázek. Takže spokojenost kolo přestalo jet až ke konci pátého úseku, ale naštěstí až těsně před dojezdem do práce...))
-
- Příspěvky: 1403
- Registrován: pon zář 12, 2011 11:32 am
Re: E-kolo
Rozhodnuto, koupeno, zajeto. Nemá to chybu Do obchodu jezdím výhradně jen na kole, asistenci používám jen na zpáteční cestě do prudkého kopce, nebo když hodně spěchám tak po celé trase. Měsíčně najedu kolem 200km, auto víceméně jenom stojí a čučí
Kolo znamená změnu uvažování - na nákup se jezdí podle počasí, baterie se dobíjí jen ze slunce, takže je potřeba trochu více plánovat.
S dojezdem je trochu problém - na 36V/10Ah baterii při tom závěrečném stoupání zátěží dost poklesne napětí a elektronika ji odpojí, pokud má trochu více najeto. Po odpojení motoru se baterka tváří zase dost nabitě a v běžném terénu normálně pomáhá. Což znamená, že ji musím udržovat hodně nabitou, nejlépe dobíjet před každou cestou. Nemám tady na Vysočině trasu, kde by nebyl takový kopec, takže vyzkoušet dojezd až do úplného vybití se mi ještě nepodařilo. No, a zmíním taky to, že e-kolo rozhodně nejede samo, do kopce se člověk dost namaká e-kolo ne e-kolo Ten sjezd dolů je zase ale takový zážitek, že to prostě stojí za to. Na jiné trase do nejbližšího většího města, kde kopec není tak strmý, zato je velmi táhlý (několik km) při sjezdu jedu přes 50km/h. To je dost silný zážitek.
Časem bych chtěla ještě dořešit dobíjení - ta jejich dodávaná dobíječka je hodně pomalá (2A), takže nabití trvá hodně dlouho. Chtělo by to nějakou silnější, máte někdo tip?
Kolo znamená změnu uvažování - na nákup se jezdí podle počasí, baterie se dobíjí jen ze slunce, takže je potřeba trochu více plánovat.
S dojezdem je trochu problém - na 36V/10Ah baterii při tom závěrečném stoupání zátěží dost poklesne napětí a elektronika ji odpojí, pokud má trochu více najeto. Po odpojení motoru se baterka tváří zase dost nabitě a v běžném terénu normálně pomáhá. Což znamená, že ji musím udržovat hodně nabitou, nejlépe dobíjet před každou cestou. Nemám tady na Vysočině trasu, kde by nebyl takový kopec, takže vyzkoušet dojezd až do úplného vybití se mi ještě nepodařilo. No, a zmíním taky to, že e-kolo rozhodně nejede samo, do kopce se člověk dost namaká e-kolo ne e-kolo Ten sjezd dolů je zase ale takový zážitek, že to prostě stojí za to. Na jiné trase do nejbližšího většího města, kde kopec není tak strmý, zato je velmi táhlý (několik km) při sjezdu jedu přes 50km/h. To je dost silný zážitek.
Časem bych chtěla ještě dořešit dobíjení - ta jejich dodávaná dobíječka je hodně pomalá (2A), takže nabití trvá hodně dlouho. Chtělo by to nějakou silnější, máte někdo tip?
Inteligentní ostrov - www.vati.cz
-
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
- Bydliště: 345m n.m. v Chřibech
Re: E-kolo
Tak to blahopřeju. Já nad tím zlomil hůl. Měl jsem závaznou objednávku na komponenty, dva měsíce se nic nedělo. V mezidobí jsem nedůvěřivě nasedl na svůj old stroj a zkusil to jen na chlupatý pohon. Do práce 14km, z práce poslední 3 km kopec na večerníčka. A zjistil jsem, že to půjde, ač jsem poměrně silný kuřák. Motivace-90 Kč do pokladničky za každou cestu. A za peníze, původně určené na e-kolo, jsem ůpořídil čtyři panely Schott...
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon bře 05, 2012 10:33 pm
Re: E-kolo
To Vata: Fajne a jaké, že to máte kolo? značka/výrobce typ? Nějak moc nerozumím tomu proč by kolo nemělo zvládat asistenci při závěrečném stoupání? Je fakt, že sešup je to solidní, ale na mojí trase je na konci podobný krpál a moje kolo mě je schopno na něj vyvézt i při hodně (víc jak 50 proc) vybitém akumulátoru. Co je to za typ aku? LiFePO nebo Li-Ion?
-
- Příspěvky: 1403
- Registrován: pon zář 12, 2011 11:32 am
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon bře 05, 2012 10:33 pm
Re: E-kolo
Tak letos začala sezóna pro elektrokola notně opožděně až tento týden (od 8.4.). Minulý rok jsem jezdil už od 12.3. No ale co mě hlavně letos překvapilo byl stav LiFePO4 akumulátoru (48V/12Ah) po zimě. Loni jsem přestal jezdit někdy v listopadu, pak jsem jen pro jistotu připojil aku na nabíječku někdy v půlce ledna a pak jsem až 8.4. jel do práce (cca 9 km, profil viz můj příspěvek výše). Je fakt, že akumulátor se v garáži nedal moc dobíjet, protože při teplotě kolem +5 C se pořád tvářil jako nabitý. No ale v práci jsem na něm naměřil napětí po dojezdu cca 52,2 V což je podle mých pozorování vybití cca na úrovni 50 %. Pak jsem do něj nabíječkou dostal cca 0,3 kWh (měřeno zásuvkovým wattmetrem) což je tedy cca 50% kapacity (= dobito na 100%, koncové napětí po odpojení z dobíječky a ustálení aku cca 56,2V)
- Takže závěr: LiFePO4 technologie je fakt držák. Na to že se akumulátor "válel" celou zimu v garáži při teplotách kolem nuly, bez údržby atd. tak je to myslím celkem dobrý výsledek.
- Ekolo provozuji už třetí sezónu a ačkoliv při jízdě dojí motor z aku i cca 15 až 18 A tak zatím nepozoruji nějaký pokles kapacity nebo výkonu. No snad to aku vydrží ještě pár let. Letos by se mi investice do přestavby měla vrátit a pak už se bude jen šetřit (kapsa i čistota vzduchu v Brně)...
- Takže závěr: LiFePO4 technologie je fakt držák. Na to že se akumulátor "válel" celou zimu v garáži při teplotách kolem nuly, bez údržby atd. tak je to myslím celkem dobrý výsledek.
- Ekolo provozuji už třetí sezónu a ačkoliv při jízdě dojí motor z aku i cca 15 až 18 A tak zatím nepozoruji nějaký pokles kapacity nebo výkonu. No snad to aku vydrží ještě pár let. Letos by se mi investice do přestavby měla vrátit a pak už se bude jen šetřit (kapsa i čistota vzduchu v Brně)...
-
- Příspěvky: 1403
- Registrován: pon zář 12, 2011 11:32 am
Re: E-kolo
Jj, taky jsem si dnes zajela nakoupit. Aku byl naposledy nabitý v rámci údržby někdy v únoru - a to si jen trošku cucnul a tvářil se hned nabitě. Dnes bez problémů (až na mou kondici a unikající zadní duši) celá trasa včetně toho šíleného závěrečného stoupání.
Zítra operace opravy duše - je to zadní kolo, vůbec nemám šajnu, jak to sundám...
Zítra operace opravy duše - je to zadní kolo, vůbec nemám šajnu, jak to sundám...
Inteligentní ostrov - www.vati.cz
-
- Příspěvky: 811
- Registrován: pon srp 08, 2011 9:55 am
Re: E-kolo
urcite to zmaknes, zkus treba hned prvni odkaz, hodne zdaru!:
https://www.google.cz/search?q=oprava+z ... 8&aq=t&rls
https://www.google.cz/search?q=oprava+z ... 8&aq=t&rls
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon bře 05, 2012 10:33 pm
Re: E-kolo
"No potěš koště"....oprava zadní duše to je většinou na ekole noční můra. Největší problém většinou dělá vytažení káblíku od motoru. Pokud na něm není rozpojovací konektor tak je to někdy fakt k vzteku.vata píše:Jj, taky jsem si dnes zajela nakoupit. Aku byl naposledy nabitý v rámci údržby někdy v únoru - a to si jen trošku cucnul a tvářil se hned nabitě. Dnes bez problémů (až na mou kondici a unikající zadní duši) celá trasa včetně toho šíleného závěrečného stoupání.
Zítra operace opravy duše - je to zadní kolo, vůbec nemám šajnu, jak to sundám...
A ten defekt je propíchnutí? Mě totiž ze začátku provozu dost zlobila jedna věc a to sice, že se mi duše v zadním kole "procvakávala" někde mezi ráfkem a pláštěm. No nakonec jsem to vyřešil reklamací, prodejce mi zdarma poslal novou velovložku a duši s autoventilkem a od té doby to zatím drží. Ono jsem taky zjistil, že pouze duši s autoventilkem jsem schopen nafouknout autopumpou na požadovaný tlak uvedený na plášti = cca 3 Bar. Ruční nastrkovací pumpičkou, kterou vám dnes prodají ke každému kolu to nenafoukne člověk ani náhodou, možná tak na 1 Bar.
Re: E-kolo
Hele, e-picykl. Taky jsem před rokem cosi sesmolil, popis je zde:
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... 73#p109273
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... 28#p110028
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... 73#p109273
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... 28#p110028
-
- Příspěvky: 1403
- Registrován: pon zář 12, 2011 11:32 am
Re: E-kolo
Nakonec to byl, zdá se, povolený vnitřek ventilku. Sehnala jsem v dědině kovovou čepičku, kterou to šlo utáhnout. Ale stejně mě to časem nemine, nějaká ta oprava zadního kola. V manuálu o tomhle ani ňHarry píše:"No potěš koště"....oprava zadní duše to je většinou na ekole noční můra. Největší problém většinou dělá vytažení káblíku od motoru. Pokud na něm není rozpojovací konektor tak je to někdy fakt k vzteku.
A ten defekt je propíchnutí? Mě totiž ze začátku provozu dost zlobila jedna věc a to sice, že se mi duše v zadním kole "procvakávala" někde mezi ráfkem a pláštěm. No nakonec jsem to vyřešil reklamací, prodejce mi zdarma poslal novou velovložku a duši s autoventilkem a od té doby to zatím drží. Ono jsem taky zjistil, že pouze duši s autoventilkem jsem schopen nafouknout autopumpou na požadovaný tlak uvedený na plášti = cca 3 Bar. Ruční nastrkovací pumpičkou, kterou vám dnes prodají ke každému kolu to nenafoukne člověk ani náhodou, možná tak na 1 Bar.
Jinak ta malá pumpička - to fakt nechápu, kdo s tím kdy co nafoukal, možná Schwarzenneger. Hustím na 3,5 baru. Sice tu malou s sebou vozím, ale to spíš jako poslední záchranu...
Inteligentní ostrov - www.vati.cz
Re: E-kolo
Jo, autoventilky unikají normálně. Může za to prostě míň těsná konstrukce. Ale dá se ještě trochu poladit.
Dofukuju nožní pumpou, ale dá se pořídit pumpička s malým pístem (vysokotlaká), nebo pumpička s přepínám nízký/vysoký tlak.
Jak opravovat kola a duše, jsou hromady návodů na různých cyklowebech. Pro tebe, Vato, to bude brnkačka.
Dofukuju nožní pumpou, ale dá se pořídit pumpička s malým pístem (vysokotlaká), nebo pumpička s přepínám nízký/vysoký tlak.
Jak opravovat kola a duše, jsou hromady návodů na různých cyklowebech. Pro tebe, Vato, to bude brnkačka.
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: stř zář 07, 2011 10:09 pm
Re: E-kolo
To mi pripomenulo súťaž Pioniersky semafór z 80-tych rokov. Vtedy naše spolužiačky boli tak šikovné, že rozobrali a poskladali celý bicykel skôr, ako polovica konkurenčných chalanov dokázala vymeniť koleso .
-
- Příspěvky: 1403
- Registrován: pon zář 12, 2011 11:32 am
Re: E-kolo
Tak to mě bohužel vážně nehrozí, taková údernice nejsu Věci rozebírám jen vyjímečně v nouzi, když přestávají fungovat, a to ještě s krajním odporem. Normálně bych to kolo hodila do servisu, jenže tady zkrátka nic není.
Inteligentní ostrov - www.vati.cz
-
- Příspěvky: 2605
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: E-kolo
vata:V servisu by to jen zmrvili víc než to je. S elektromotory se běžně neopravují kola a alespoň u nás to mohu potvrdit. Je to atypická oprava, s koly jsem dělal. Mám 1kW v předu na tříkolce, krouťák mi ho furt vysazoval, nakonec mi táta musel udělat coby borec od železa takové dvě originální podložky které jsem ještě musel namíru dopilovat aby si sedly a přední kolo nepředjíždělo stroj. Pláště a duše jsou otázkou ceny a obchodníka, kdy stále dva páry leží jako záložní na výměnu. Jediné co mne na elektrokolu štvalo bylo špatné nabíjení, to nakonec vyřešila výměna nabíječky místo 1x48V/2A na 4x12V/1,8A. Baterie olovo 18Ah, mám záložní i v NiCd v 10Ah.
Pumpu doporučuji velkou s měřákem a stále kontrolovat, kdysi jsem si koupil v Tescu ve výprodeji do auta za 68Kč a mám ji dodnes. Na kolo pumpu nevím, s těma malýma šidítkama jsem se nenaučil. Na sundání a nasazení motora musí být gola a dostatečný cit při dotahování, ale zase se nedá šetřit na síle přidotahování. Ulomit jde ale vše. Na sundání pláště nebo defekt, který na kole nelepím, bych to viděl na záložní plášť a dušu někde v chastlu u baterek i s golaráčnou a ořechem č.15 a 14, možná ještě 8-10 klasický malý klíč kvůli blatníku. Sundat a nasazovat by to mělo jít vše ostatní rukou. Brzdy sesazením a nasazením lanka. A pláště, z jedné strany se zasune drátem do ráfku a naproti přehne a vysadí i bez malého monteráku.
Baterie 10Ah je na takovou štreku málo.
Pumpu doporučuji velkou s měřákem a stále kontrolovat, kdysi jsem si koupil v Tescu ve výprodeji do auta za 68Kč a mám ji dodnes. Na kolo pumpu nevím, s těma malýma šidítkama jsem se nenaučil. Na sundání a nasazení motora musí být gola a dostatečný cit při dotahování, ale zase se nedá šetřit na síle přidotahování. Ulomit jde ale vše. Na sundání pláště nebo defekt, který na kole nelepím, bych to viděl na záložní plášť a dušu někde v chastlu u baterek i s golaráčnou a ořechem č.15 a 14, možná ještě 8-10 klasický malý klíč kvůli blatníku. Sundat a nasazovat by to mělo jít vše ostatní rukou. Brzdy sesazením a nasazením lanka. A pláště, z jedné strany se zasune drátem do ráfku a naproti přehne a vysadí i bez malého monteráku.
Baterie 10Ah je na takovou štreku málo.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
Re: E-kolo
No a jelikož mám v picyklu 30t, investoval jsem i do nějakýho zabezpečení:
http://www.bezpecnostni-zamek.cz/katalo ... -plus-i985 Nepřecvaknutelný, přeříznutelný pouze akuflexou, odemknutelný pouze speciálním přípravkem a to ne hned. Váží 1,5kg ale tahá ho samozřejmě baterka Dojezd je tak o cca 1% menší. Zde předvede starej kasař v klídku u stolu: http://www.youtube.com/watch?v=JsRnqThYxcE
http://dx.com/p/vibration-activated-120 ... hain-23633 Vysoce fikané. Verzi s dvěma klíčenkama (mám) už tu nevidím...
http://i4wifi.cz/promo-univerzalni-vibr ... d3173.html
http://www.bezpecnostni-zamek.cz/katalo ... -plus-i985 Nepřecvaknutelný, přeříznutelný pouze akuflexou, odemknutelný pouze speciálním přípravkem a to ne hned. Váží 1,5kg ale tahá ho samozřejmě baterka Dojezd je tak o cca 1% menší. Zde předvede starej kasař v klídku u stolu: http://www.youtube.com/watch?v=JsRnqThYxcE
http://dx.com/p/vibration-activated-120 ... hain-23633 Vysoce fikané. Verzi s dvěma klíčenkama (mám) už tu nevidím...
http://i4wifi.cz/promo-univerzalni-vibr ... d3173.html
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Zdravím, objednal som si kit Magic pie 1kW. Bicykle a ani elektro mi nie je ďaleké kedže sa obom venujem od malička ale čo ma zaujíma... Máte všetci lítium na svojich elektro tátošoch? Mne teraz už nevidá na lítium, majú mi prísť ďalšie panele na strechu, drahá konštrukcia a jedno s druhým.. Tak som rozmýšlal že dám na túto sezónu olovo 48V 17Ah. Viem že viac ako túto sezónu mi to asi nevydrží ale čo narobím, nemám momentálne 400€ na 48V 20Ah lítium. :/
-
- Příspěvky: 2605
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: E-kolo
.......LIX píše:Zdravím, objednal som si kit Magic pie 1kW. Bicykle a ani elektro mi nie je ďaleké kedže sa obom venujem od malička ale čo ma zaujíma... Máte všetci lítium na svojich elektro tátošoch? Mne teraz už nevidá na lítium, majú mi prísť ďalšie panele na strechu, drahá konštrukcia a jedno s druhým.. Tak som rozmýšlal že dám na túto sezónu olovo 48V 17Ah. Viem že viac ako túto sezónu mi to asi nevydrží ale čo narobím, nemám momentálne 400€ na 48V 20Ah lítium. :/
Olovo u magicpie mám, v 17Ah verzi, na propoje použít vodič 6mm2 a napájená oka, pro nabíjení mám po nějaké době 4x12V/1,8Ah nabíječku z Avacom v sérii přes přípoj přes zásuvku na vozík přímo na baterii, baterie fungují 2 rok, po 7 měsících přestala fungovat původní nabíječka 48V/2Ah, dávat pozor při tomto nabíjení, zdali je opravdu nabíjeno do plna, kontrolka měla snahu po chvilce přepnout na zelenou přitom vůbec nenabíjela, po změně na t 4x12V nabíjení po pár bezproblémových reklamacích s nabíječkou 12V/1,8Ah stále speciální trojkolo jezdí dennodenně, vozí dvě osoby, tento motor je potřeba ve verzi napředek přichytnout na p. vidlicu na míru přesně dosedající vypilovanou pořádnou protiprotáčející podložkou - 2ks levá a pravá, a čtyřmi matkami, originál matky jsou kničemu, jsou vyřezány nakřivo, koupit 4 druhé nové české, stoupání 1,5 ve spojovacím materiálu, jinak to bude kroutící moment stále shazovat z vidlice. Mezi motorem a baterií je fyzický rozpoj přes zásuvku DC. Při zasunutí vždy mírně to prskne, má to stálý odběr jak zaplé zapalování, nutné odpojovíní od baterie!. Žádné úpravy z PC přes flash napojení jsem nedělal, důležité nejvíc je stále dobíjet a mít baterii stále dobitou. Ihned po jízdě bez okolků, raději tu baterii dobít po malých dávkách 1000x než 200x v plném cyklu. Dobrá volba, tento text si vytiskněte aby jste věděl moje zkušenosti. mám napojenou pouze rukojeť a zbytek kabeláže je v ledvince pod řidítky nezapojeno.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 978
- Registrován: sob čer 09, 2012 9:14 am
Re: E-kolo
Zajímalo by mě uchycení těch baterií na kole(těch alespon 11kg váhy už není žádná sranda) a zkušenosti s jízdou(rychlost, zda dostačuje ten výkon 1Kw),atd.gupa píše:Olovo u magicpie mám, v 17Ah verzi, na propoje použít vodič 6mm2 a napájená oka, pro nabíjení mám po nějaké době 4x12V/1,8Ah nabíječku z Avacom v sérii přes přípoj přes zásuvku na vozík přímo na baterii, baterie .........
-
- Příspěvky: 2605
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: E-kolo
Jde o Metu:
http://www.metaplzen.cz/index.php?nid=8 ... id=1524416
obrázek se zeleným rámem
Tříkolka se sidecarem (s autosedačkou) - pro převoz nejen handicapovaných dětí, sedačka do 150 cm výšky, věk dítěte 5 - 10 let.
Má to košík, je to upevněné uvnitř v krabici o ten košík aby to necestovalo, celková váha včetně všeho co jede je typuji až 250kg, dojezd maximální dvě osoby, nevím přesně, ale asi 15 km bez šlapání, protože se na motor rychle zvyká.
http://www.metaplzen.cz/index.php?nid=8 ... id=1524416
obrázek se zeleným rámem
Tříkolka se sidecarem (s autosedačkou) - pro převoz nejen handicapovaných dětí, sedačka do 150 cm výšky, věk dítěte 5 - 10 let.
Má to košík, je to upevněné uvnitř v krabici o ten košík aby to necestovalo, celková váha včetně všeho co jede je typuji až 250kg, dojezd maximální dvě osoby, nevím přesně, ale asi 15 km bez šlapání, protože se na motor rychle zvyká.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matess