MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
Interní projekty související nejen s MyPower.CZ.
- mypower.cz
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
- Reputace: 521
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
uz existuje ..abrams píše:Zdravím ,
no paráda, rozšíříme si obzory
. Už se těším
... snad to budu zvládat všechno
.
Elektronům zdar,
Vodě zdar ,
Baště zdar a
Artu zdar
PS. ještě chybí MySpace.cz

- abrams
- Příspěvky: 2775
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Reputace: 427
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
Zdravím ,mypower.cz píše:uz existuje ..abrams píše:Zdravím ,
no paráda, rozšíříme si obzory
. Už se těším
... snad to budu zvládat všechno
.
Elektronům zdar,
Vodě zdar ,
Baště zdar a
Artu zdar
PS. ještě chybí MySpace.cz
... hmmmm , to je nemilé

MyPlace.cz by snad šlo , ale nemá to říz ladící s ostatními

Elektronům zdar

3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič 48MWh+ , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny

-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
- Reputace: 258
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
ještě by stálo i MyAir, abychom se mohli mezi sebou poinformovat o tom jak vyzrát na traktorové čmoudy. Už je to každodenní klasika. Dnes ale Škoda Oktávie kombi zahalila celou čtyřproudovou cestu tak, jak to neumí ani kamion. Začínám mít pocit, že kvůli neschopnosti policie a STK bude dobré začít volit ekoteroristy aby zákonem zakázali vlastnictví motorů pana Diesela pod hrozbou kastrace. Psát o tom je očividně málo. Čmoudi už si vzduch zprivatizovali. Kam se na ně hrabou komouši, těm se to s elektrárnama za 40 let nepovedlo 

Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 3515
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Reputace: 257
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 65
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
ono je to s tema dieslama srandovni. Vubec se nedivim, kdyz to nekomu kouri. Oni do tech motoru narvou uzasny veci, aby to plnilo emisni normy a pak ejhle uzivatel (motoristu je jiz pomalu) nevi jak se chovat trebas k filtru pevnych castic, nenecha jej vypalit a pak place jak je to drahy a necha tam navarit trubku. Oni ti vyrobci taky nevi co by si za ND uz rekli.
Zlatej muj velkej benzin v plynu.
jinak octavia kombik v cervenym tedeicku.... to je preci tipickej nasinec na vrcholu blaha.
Zlatej muj velkej benzin v plynu.
jinak octavia kombik v cervenym tedeicku.... to je preci tipickej nasinec na vrcholu blaha.
- fugas
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
- Reputace: 383
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
Myslím,že to není úplně přesné.Hulí nesmyslně překoňované diesly zoufalců,kteří mají Oktávku z druhé ruky ale přitom by mooooc chtěli Porsche.Nechají si tedy přemapovat jednotku a po plném sešlápnutí plynu se vyvalí dým,jehož původcem nejsou saze,ale nespálená nafta.Nesprávným zacházením(příliš "úspornou" jízdou) se ovšem zanese filtr pevných částic.I to je ale řešitelné v řádu stokorun s pomocí WAP na místě tomu určeném.Instalovat místo něj trubku není zdaleka tak jednoduché,jak se to jeví a žádá si to další SW zákrok v řídící jednotce a ani pak není jisté,že to bez problémů bude jezdit tak,jako dřív.Dnešní diesly mají lepší emise,než benzíňáky(jezdící na benzín),už jen z důvodu,že v poměru obsah/výkon mají znatelně menší spotřebu na ujetý počet kilometrů.Takže nehledejme problém v chudácích žroutech rostlinného oleje.Je to opět v uživatelích.Lidi na sebe vždycky vyzrajou sami...
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 438
- Registrován: sob čer 02, 2012 8:22 pm
- Reputace: 8
- Bydliště: 580m n.m. na Vysočině
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
Myslím, že to není úplně přesné. Ty emise mají lepší pouze v neškodné kolonce co2, které přímo souvisí se spotřebou množství paliva. Emise ostatních částic jsou u dieslů řádově větší svinstvo.fugas píše:Dnešní diesly mají lepší emise,než benzíňáky(jezdící na benzín)........
Dieslový auta maj takzvaní šetřílci, takže údržba a chování uživatelů podle toho vypadá.
2x Tristar / 26kWh v lithiu / 7,3kWp na střeše / 2xXTM-4000 / >38MWh
/ start 05/2012 s 440Wp.

- hurvayz
- Příspěvky: 950
- Registrován: čtv bře 20, 2014 9:17 pm
- Reputace: 112
- Bydliště: Skoro u SK
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...


Nikdy jsem nemusel naftu


Někteří ušetří to určitě ale každý rok jsou minimálně tři odtahy z chorvatska klasicky turbo,čerpadlo. Jinak vstřiky u 125Kw motoru jak na běžícím páse. Čerpadla zadřené, zasrané super naftou..To u benzínu moc není to je fakt.
Okolo 11kWp, soustava několika měničů krmící soustavu několik bojlerů.
- fugas
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
- Reputace: 383
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
No nevim,tu V8 by možná vyžehlil elektromobil do vozového parku
Jinak jak píše hurvayz,žádný šetřílek na dieslu moc neušetří,protože ono to bez údžby moc dlouho dobře nejezdí.Obzvláště ne na zdejší naftu.Otázka je samozřejmě jestli za servis platí,nebo je v tom směru soběstačný.

Jinak jak píše hurvayz,žádný šetřílek na dieslu moc neušetří,protože ono to bez údžby moc dlouho dobře nejezdí.Obzvláště ne na zdejší naftu.Otázka je samozřejmě jestli za servis platí,nebo je v tom směru soběstačný.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 3515
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Reputace: 257
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 65
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
tu V8 ti prachsproste zavidim. Takovy motory se uz delat nebudou. Teda aspon ne v autech pro smrtelniky.
- fugas
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
- Reputace: 383
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
Tatra 603/613 jsou pořád smrtelníky poříditené
To jsme už ale hodně OT.

Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 3515
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Reputace: 257
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 65
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
tak zas az takto jsem to nemyslel
takovej V8 ee.

- hurvayz
- Příspěvky: 950
- Registrován: čtv bře 20, 2014 9:17 pm
- Reputace: 112
- Bydliště: Skoro u SK
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
Elektromobil by byl super. Z přebytků to tlouct do auta. Auta si dělám sám.Jinak by to ani nešlo...
V8 byl sen který jsem si splnil. Když jsem viděl šéfa jak v ní jezdí, vždy jsem jen hořce polkl.
Tehdy..
V8 byl sen který jsem si splnil. Když jsem viděl šéfa jak v ní jezdí, vždy jsem jen hořce polkl.

Okolo 11kWp, soustava několika měničů krmící soustavu několik bojlerů.
- hurvayz
- Příspěvky: 950
- Registrován: čtv bře 20, 2014 9:17 pm
- Reputace: 112
- Bydliště: Skoro u SK
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
Moc krásné auto..fugas píše:Tatra 603/613 jsou pořád smrtelníky poříditenéTo jsme už ale hodně OT.
Okolo 11kWp, soustava několika měničů krmící soustavu několik bojlerů.
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
- Reputace: 258
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
Přál bych si aby se se mnou někdo týden vozil do práce a z5. Není jediné jízdy, kdy bych neviděl na křižovatce opravdu hustý černý dým z osobního vozu, šedé dýmy nepočítám, zblbnul bych. Asi jsme zde kraj zoufalců. Takže úplný zákaz Dieselova motoru v osobácích vidím jako jedinou možnost. Zvlášť pokud existuje benzinový motor(výkon) a motor na LPG/CNG(cena paliva, téměř nulový prach). Není jediný důvod proč by mělo být povoleno dieselové motory montovat do osobáků, vezmeme-li v úvahu riziko, počet a statistiku ojebávek šetřivců.fugas píše:Je to opět v uživatelích.Lidi na sebe vždycky vyzrajou sami...
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 585
- Registrován: pon dub 23, 2012 2:51 pm
- Reputace: 6
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
Osobní diesely mohou při rozjezdu v křižovatce jen stěží konkurovat naložené starší nákladní Tatře nebo Liazce.
Pokud chcete zažít mnohem větší proud spalin, je to možné na letišti, pokud se dostanete do výfuku spalin při pojíždění letadel s proudovými motory - bez katalyzátoru a DPF. Letecké palivo je velmi blízké naftě.
Pokud chcete zažít mnohem větší proud spalin, je to možné na letišti, pokud se dostanete do výfuku spalin při pojíždění letadel s proudovými motory - bez katalyzátoru a DPF. Letecké palivo je velmi blízké naftě.
- RRR
- Příspěvky: 211
- Registrován: pon led 09, 2012 7:24 pm
- Reputace: 12
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
To by asi chtělo ještě MyCar.CZ ne? 

-
- Příspěvky: 3515
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Reputace: 257
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 65
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
mozna by stacilo kdyby admin tento offtopic hodil do jinyho vlakna a muzeme povidat o autech, motorech, cernym dymu ....
- hurvayz
- Příspěvky: 950
- Registrován: čtv bře 20, 2014 9:17 pm
- Reputace: 112
- Bydliště: Skoro u SK
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
A jedni stát za benzinem a druzí za naftou...

Okolo 11kWp, soustava několika měničů krmící soustavu několik bojlerů.
-
- Příspěvky: 2680
- Registrován: úte úno 04, 2014 9:06 am
- Reputace: 266
- Bydliště: Neďaleko Košic (SR)
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
Osobne si myslim ze to nieje az take tragicke s dieslom...
Mal som auto na benzin (skoda 120)
potom na LPG (120, favo, filcka)
a na diesel (passat B,5.5, passat B6)
momentalne mam sharana diesloveho.
Tym padom mam skusenosti vseliake a mozem povedat ze ine auto ako diesel nikdy vzivote nechcem. Pokial z neho nevyberas to co tam ma byt, tak auto vobec nehuly. Ak je na mieste EGR a je funkcne tak polovicka spalin sa vracia spat do motora atd... Osobne som nikdy nemal auto ktore by nenormalne dymilo.
Ano su medzi namy ludia ktory zial za ucelom zvysenia vykonu vyhadzuju DPF, EGR, upravuju sa mapy v riadiacich jednotkach atd. a potom to tak dymy. Zial ludia sme uz taky...
Potom tu mame este dalsich ludi, ktorym to auto ledva ide, turbo rozbyte, motor spaluje olej a zase to dymy...
Osobne som take problemy nikdy nemal. A taktiez aspon mozem povedat za koncer VW ze som nikdy nemal velke problemy s motorom. Nikdy som nemal opravovane turbo, na motore mi odislo zopar nepodstatnych cidiel... (cidlo teploty, cidlo teploty nafty, hallov senzor) Proste drobnosti.
Cize ja za seba mozem povedat ze servis dieslov nieje taky ako sa tu popisuje ze je nakladny na udrzbu.
Ano je, ale to hlavne vtedy ak si turbomotor kupy clovek brutalne setriaci, ktory chodi max. 80km/h, auto nikdy nevytoci. Vtedy odchadza varibialita turba a turbo prestava regulovat. zadrhnu sa lopatky atd... Tam uz je oprava dost draha, ale vacsina ludi si moze za to sama. Turbo motor treba obcas prehnat.
Moj pohlad je preto taky ze ak auto, tak iba diesel, kvoli uspore, zial dnes sa musim pozerat aj na seba ze za kolko jazdim. Mal som aj LPG, bol som velmi spokojny, ale radsej diesel s vyssim vykonom, ako V8 s LPG.
Radsej sa mi pozrime na tie stare liazky, tatrovky, avie a ine nakladne stroje, ktore ovela viac znecistuju prostredie, nemaju ziadne urpavy, ktore by splnali normy EU atd... Staci sa postavit vedla nastartovanej avie v zime a dychat... Takych aut je u nas milion.
Mal som auto na benzin (skoda 120)
potom na LPG (120, favo, filcka)
a na diesel (passat B,5.5, passat B6)
momentalne mam sharana diesloveho.
Tym padom mam skusenosti vseliake a mozem povedat ze ine auto ako diesel nikdy vzivote nechcem. Pokial z neho nevyberas to co tam ma byt, tak auto vobec nehuly. Ak je na mieste EGR a je funkcne tak polovicka spalin sa vracia spat do motora atd... Osobne som nikdy nemal auto ktore by nenormalne dymilo.
Ano su medzi namy ludia ktory zial za ucelom zvysenia vykonu vyhadzuju DPF, EGR, upravuju sa mapy v riadiacich jednotkach atd. a potom to tak dymy. Zial ludia sme uz taky...
Potom tu mame este dalsich ludi, ktorym to auto ledva ide, turbo rozbyte, motor spaluje olej a zase to dymy...
Osobne som take problemy nikdy nemal. A taktiez aspon mozem povedat za koncer VW ze som nikdy nemal velke problemy s motorom. Nikdy som nemal opravovane turbo, na motore mi odislo zopar nepodstatnych cidiel... (cidlo teploty, cidlo teploty nafty, hallov senzor) Proste drobnosti.
Cize ja za seba mozem povedat ze servis dieslov nieje taky ako sa tu popisuje ze je nakladny na udrzbu.
Ano je, ale to hlavne vtedy ak si turbomotor kupy clovek brutalne setriaci, ktory chodi max. 80km/h, auto nikdy nevytoci. Vtedy odchadza varibialita turba a turbo prestava regulovat. zadrhnu sa lopatky atd... Tam uz je oprava dost draha, ale vacsina ludi si moze za to sama. Turbo motor treba obcas prehnat.
Moj pohlad je preto taky ze ak auto, tak iba diesel, kvoli uspore, zial dnes sa musim pozerat aj na seba ze za kolko jazdim. Mal som aj LPG, bol som velmi spokojny, ale radsej diesel s vyssim vykonom, ako V8 s LPG.

Radsej sa mi pozrime na tie stare liazky, tatrovky, avie a ine nakladne stroje, ktore ovela viac znecistuju prostredie, nemaju ziadne urpavy, ktore by splnali normy EU atd... Staci sa postavit vedla nastartovanej avie v zime a dychat... Takych aut je u nas milion.

Najprv sa učíme chodiť a hovoriť, neskôr sa učíme sedieť a držať hubu... :stupidme:
Hybridná FVE dom: 6,3kWp, Victron Energy, 12kWh Pylontech+GB-Aku
On-Grid FVE dom: 3,6kWp, FRONIUS AC Coupling+VB
OFF-Grid FVE chata: 1,5kWp, Axpert, PCM, 200Ah/24V 18650
Hybridná FVE dom: 6,3kWp, Victron Energy, 12kWh Pylontech+GB-Aku
On-Grid FVE dom: 3,6kWp, FRONIUS AC Coupling+VB
OFF-Grid FVE chata: 1,5kWp, Axpert, PCM, 200Ah/24V 18650
- fugas
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
- Reputace: 383
Re: MyPower.CZ, MyWater.CZ, MyLunch.CZ, MyPaint.CZ ...
A jsme zase u těch uživatelů.Pokud se s osobním dieslem někdo rozjíždí tak,že zahulí,pak něco není v pořádku.Buť na autě,nebo bych pak doporučil danému "řidiči" každý večer před jízdou máčet nohy v heřmánku.Pokud ani to nepomůže,je na místě odevzdat vůdčí list a sebekriticky se svěřit na věky hromadné dopravě.Jednoznačný problém je samozřejmě,že se naše zahrádka stala rájem podvodníků a tudíš skládkou západu.Čili značná většina ojetin zde je daleko víc opotřebována,než bylo doloženo překupníkem.Tak jako tak provoz dieslu versus LPG,nebo CNG z hlediska škodlivin samozřejmě nemá cenu srovnávat.
Co se týče letadel,tak vývoj letecých motorů zaznamenal neskutečné pokroky jen v posledním čtvrt století.Zatím co takový IL-62 se svými čtyřmi motory pobral cca 200 lidí a bezmála 100 tun paliva s doletem k 9000km.
Dnešní třeba A321 naloží stejný počet lidí a k 20 tunám paliva s doletem 5000km.A 321 za žádných okolností nezakouří,zatím co u babičky Iljušina by se saze dyly počítat na kolečka.Hlavní výhrou ve vývoji leteckých dvouproudových motorů je zvýšení poměru primární/sekundární (studený) proud.Bývalo to 80% pro splodiny,oproti 20% pro poháněný vzduch.Dnes už je to v poměru 30% splodiny oproti 70% studený nespálený vzduch,použitý jen k "odstrčení" kupředu.
Kontinuální hoření ve spalovací komoře leteckého motoru je rájem pro velmi přesnou regulaci dávkování paliva,tedy se dá zajistit optimální shoření paliva,takzvaně do mrtě.
Podobnost kerosinu s naftou tady skutečně je a diesel na něj bez výhrad pojede.Jen bude línější a v důsledku tedy naroste oproti naftě spotřeba.Taky má horší mazivost,což neprospívá vysokotlakým prvkům palivové soustavy automobilu.Ovšem emise takového dieslu jsou doslova směšné a přimět ho zakouřit není vůbec snadné.
Tak.Bude i MyAircraft.cz ?
Co se týče letadel,tak vývoj letecých motorů zaznamenal neskutečné pokroky jen v posledním čtvrt století.Zatím co takový IL-62 se svými čtyřmi motory pobral cca 200 lidí a bezmála 100 tun paliva s doletem k 9000km.
Dnešní třeba A321 naloží stejný počet lidí a k 20 tunám paliva s doletem 5000km.A 321 za žádných okolností nezakouří,zatím co u babičky Iljušina by se saze dyly počítat na kolečka.Hlavní výhrou ve vývoji leteckých dvouproudových motorů je zvýšení poměru primární/sekundární (studený) proud.Bývalo to 80% pro splodiny,oproti 20% pro poháněný vzduch.Dnes už je to v poměru 30% splodiny oproti 70% studený nespálený vzduch,použitý jen k "odstrčení" kupředu.
Kontinuální hoření ve spalovací komoře leteckého motoru je rájem pro velmi přesnou regulaci dávkování paliva,tedy se dá zajistit optimální shoření paliva,takzvaně do mrtě.
Podobnost kerosinu s naftou tady skutečně je a diesel na něj bez výhrad pojede.Jen bude línější a v důsledku tedy naroste oproti naftě spotřeba.Taky má horší mazivost,což neprospívá vysokotlakým prvkům palivové soustavy automobilu.Ovšem emise takového dieslu jsou doslova směšné a přimět ho zakouřit není vůbec snadné.
Tak.Bude i MyAircraft.cz ?

Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů