Diesel elektrocentrála

Benzinové, naftové, LPG a jiné elektrocentrály, alternátory poháněné parou, stirglingův motor, atd.
Pavel.Z.
Příspěvky: 160
Registrován: ned lis 25, 2012 10:06 am

Diesel elektrocentrála

Příspěvek od Pavel.Z. »

Zdravím.
Chcem sa spýtať či má niekto dieselovú elektrocentrálu, prípadne akú by ste (ne)odporučili. Výkonovo by som chcel elektrocentrálu okolo 4kW, ale nie je to podmienka. Aká je pri nich spotreba?
Momentálne mám ČSAB 4-3/1-400/231 je to veľmi kvalitný stroj ale rozmerovo moc veľký, a keď sa zaťaží tak toho veľa spapá. Poriadil som si taktiež GUDE GSE 2700. Som s ňou veľmi spokojný, omnoho tichšia, spotreba prijateľná, ale nepopasuje sa s výkonnejšími spotrebičmi. Preto rozmýšľam už nad jedným dieselovým strojom, najlepšie s elektrickým štartovaním, aby ju vedeli naštartovať aj ženy.
Vopred vďaka za tipy a odporučenia.
S pozdravom Pavel
matej
Příspěvky: 826
Registrován: čtv zář 01, 2011 6:30 pm

Re: Diesel elektrocentrála

Příspěvek od matej »

Montoval jsem na chaty k hybridnim systemum ITC Power DG 7500, je to 5,5kW, je pravdou ze je ponekud hlucnejsi i kdyz je v provedeni Silent, ale spotreba prijatelna. Startovani elektricke, ma taky konektor pro vzdaleny start a funguje dobre.
Pravda a Láska zvítězí!.
Uživatelský avatar
fugas
Příspěvky: 2244
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: Diesel elektrocentrála

Příspěvek od fugas »

Mám už několik let jakýsi made in China,jen pro nouzové případy,takže jsem stihl odpozorovat,že při odběru cca 1kW nafta v podstatě přibývá v nádrži :) Výkon je 4kW,ale jak píšu,nikdy jsem tolik nepotřeboval.
Ovšem oproti benzínové 2,7kW dělá ukrutný kravál doprovázený zdatnými vibracemi.Se starty si není třeba dělat starosti.Je vybavena dekompresorem,což dělá start snažší,než u té benzínové.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko

Re: Diesel elektrocentrála

Příspěvek od ota »

Základní empirický propočet spotřeby paliva generátoru uvedeného výkonu je:
u benzín -1,5 kWh/ litr
u nafta - 3kWh/litr
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
Pavel.Z.
Příspěvky: 160
Registrován: ned lis 25, 2012 10:06 am

Re: Diesel elektrocentrála

Příspěvek od Pavel.Z. »

Veľmi pekne vám ďakujem za odpovede. Na hluk som si celkom zvikol z tej vojenskej ČSAB, no neviem ako susedia. Premýšlam taktiež nad nejakou čínou len aby slúžila tak ako tebe Fugas.
goodbie
Příspěvky: 1453
Registrován: pát bře 08, 2013 7:19 pm
Bydliště:

Re: Diesel elektrocentrála

Příspěvek od goodbie »

mám taky vojenskou 1KvA a čínskou 3Kw a kam se na vojenskou ta čína hrabe vojenská je poctivá kovářská práce pro blbuvzdorné zacházení a o přetížení ani nemluvím,za sebe jedine ty vojenské čínu ani omylem.
Pavel.Z.
Příspěvky: 160
Registrován: ned lis 25, 2012 10:06 am

Re: Diesel elektrocentrála

Příspěvek od Pavel.Z. »

Veru súhlasím tú blbuvzdornosť a preťažiteľnosť pri vojenskej centrále. Som s ňou spokojný len v poslednej dobe sa mi začalo rozštelovaváť zapalovanie a o spotrebe to radšej nejdem hovoriť oproti GUDE 4T.
goodbie
Příspěvky: 1453
Registrován: pát bře 08, 2013 7:19 pm
Bydliště:

Re: Diesel elektrocentrála

Příspěvek od goodbie »

to zapalování je naštěstí velmi jednoduché na seřízení,a dobré seřízení má vliv na spotřebu,ale vojenské stroje žerou o něco více což je pravda ale je to vykoupeno tou spolehlivostí a výkonem,u mé má na 7L benzínu udáno 5,5hodiny provozu.

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek