Jo heleď, to máš pravdu, mě po čase bylo divný to, že sice byly navařený ty terminály a rozkrájeli to flexou, ale nikde žádný lepidlo, ta černá folie na všech neporušená...nevim teda uplně, jak vypadá článek demontovaný z hotový sady, ale někde jsem četl, že je to celý slepený.. To se špatným vařením vím od prodejce djpeto, ale možná je to jinak, netuším..
Jinak nevím no, 59 - 62Ah mi nepřišlo tak strašné vzhledem k tomu, že jsem je skládal po třech do kapacity 180Ah, dalo se s tím tedy dost vyhrát a při počtu 120čl se mi to povedlo tak, že mám všude stejnou kapacitu cca 183Ah s minimální odchylkou.. Jak píšeš, že v modulu musí bejt stejná kapacita, no čekal bych, že nejen v modulu, ale i mezi všemi 8mi moduly, jelikož je tam celkem 96článků v sérii..
Vnitřní odpor byl všude též prakticky stejný. Přesto přiznávám, že po nějaké době se články malinko rozcházejí, může to být vším možný, nejvíce ale podezřívám použitou BMS a její nestejnoměrný odběr.. ale kdo ví.. není to nic dramatického a úplně bude stačit to jednou za půl roku/rok nechat dobalancovat při malém proudu.
Jinak jsou články krásně tvrdé a při odběru do 200A se prakticky ani nezahřejou, též nabíjení 12kW výkonem je zahřeje typicky jen tak o max 2-3°C, čili nepotřebují v P106 vůbec žádné chlazení, stačí jen výhřev na zimu.
Jinak ti věřím, spíš by mi to asi sedlo k těm prototypům/neprošly testem apod, ale tehdy prostě nebyla tvoje nabídka, nebyly ani baterky zde od Mikela, tak jsem koupil to, co aktuálně bylo k mání...a zpětně nemůžu říct, že bych byl nespokojenej, jen ta cena je dneska samozřejmě jinde..Auto mi teď v létě v pohodě dá na 27kWh i přes 200km odhadem, v praxi jsem ujel nejvíc asi 185 a úplně bez stresu..
Jasný, chápu, já spíš myslel, jestli to ta zátěž neumí automaticky hlídat dle max výkonu. Mám tu jednu velmi povedenou 150W zátěž z Ali a ta tohle umí... takže tak
