Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: stř kvě 12, 2021 5:52 am


Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Další

Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod Mikel » pát bře 16, 2018 9:43 am

Prodám Li moduly Nissan Leaf nasludující specifikace:

Katoda: LiMn2O4 with LiNiO2
Anoda: Grafit
Testovana kapacita (0.2C) 54 Ah
Nominalní napětí 3.7 V
Max napětí 4,2V
80% DOD 5000 cyklů
Rok výroby 2015 / 18000km
Cena 2100,- za jeden mobul 2S / 7,4V
Osobní odběr nebo možno zaslání přepravní službou
2018-03-15 18.46.29.jpg

článek 2S 7,4V
2018-03-15 19.15.03.jpg

Přepravní balení
2018-03-15 18.46.09.jpg

foto AKU 14S / 51,8V
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Pohodlný nákup akumulátorů pro FVE za skvělé ceny na http://mivvyenergy.mypower.cz/
LiFePO4 CATL 26Ah za 365,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3059,-Kč včetně DPH
Mikel
 
Příspěvky: 454
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod Janma » pát bře 16, 2018 3:47 pm

Zdravím. Jaké používáte balancéry k těmto článkům ?
Schneider XW+ 6048, 2,5 kWp panelů.
Janma
 
Příspěvky: 277
Registrován: sob pro 16, 2017 7:29 pm
Bydliště: Znojmo

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod milhaus » pát bře 16, 2018 4:03 pm

Počet ks prodeji? Je potřeba balancovat? Jak jsou bat. bezpečné pro domácí použití?
Děkuji.
milhaus
 
Příspěvky: 189
Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod Mikel » pát bře 16, 2018 5:37 pm

Janma píše:Zdravím. Jaké používáte balancéry k těmto článkům ?

Zatim dnes jsem zapojil sadu bez balanceru ale mam pripravene balancery na 14S 25A nabijeni /vybijeni a balancni proud 140mA.
Pohodlný nákup akumulátorů pro FVE za skvělé ceny na http://mivvyenergy.mypower.cz/
LiFePO4 CATL 26Ah za 365,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3059,-Kč včetně DPH
Mikel
 
Příspěvky: 454
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod Mikel » pát bře 16, 2018 5:40 pm

milhaus píše:Počet ks prodeji? Je potřeba balancovat? Jak jsou bat. bezpečné pro domácí použití?
Děkuji.

Ihned k odberu mam 9ks/7,4V. Behem 14dnu dalsich 30ks/7,4V.
Zatim co mam zapojenou jednu sadu 14S tak ji nebalancuji. Nabijeni mam nastavene na 4,1V. Nicmene az budu mit cas a bude tepleji :) tak balancer doplnim. Mam balancery pripravene.
Bezpecnost je u techto clanku vysoka.
Zde muzete vydet extremni zachazeni u techto clanku https://m.youtube.com/watch?feature=you ... z37WycW-7E
Pohodlný nákup akumulátorů pro FVE za skvělé ceny na http://mivvyenergy.mypower.cz/
LiFePO4 CATL 26Ah za 365,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3059,-Kč včetně DPH
Mikel
 
Příspěvky: 454
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod packet » pát bře 16, 2018 6:53 pm

nejsou ty clanky nahodou vytazeny z auta s degradovanym aku? totiz leaf ma max 396V stredni hodnota nekde kolem 370V pak nam pro 24KWh vychazi kapacita clanku vice nez udavanych 53Ah. tusim ze v jednom bloku jsou 2s2p a kazdy 33Ah, muze nekdo potvrdit/vyvratit? dalsi vec je udavanych 5000cyklu, to vi kazdy kdo leafa ma nebo mel ze je nesmysl a degradace aku u techto aut je realne 10x rychlejsi.
packet
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob úno 16, 2013 9:18 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod Mikel » pát bře 16, 2018 8:54 pm

packet píše:nejsou ty clanky nahodou vytazeny z auta s degradovanym aku? totiz leaf ma max 396V stredni hodnota nekde kolem 370V pak nam pro 24KWh vychazi kapacita clanku vice nez udavanych 53Ah. tusim ze v jednom bloku jsou 2s2p a kazdy 33Ah, muze nekdo potvrdit/vyvratit? dalsi vec je udavanych 5000cyklu, to vi kazdy kdo leafa ma nebo mel ze je nesmysl a degradace aku u techto aut je realne 10x rychlejsi.

Clanky nejsou vytazene z degradovanych aku.
Clanky jsou vytazene z bouranych aut. Pokud bych neznal puvod clanku a jejich realnou kapacitu, nedaval bych si je ani na svoji elektrarnu.
Original v jednom bloku jsou 4ks 30Ah zapojene 2S2P a viditelne vyvody na svorkovnici jsou na 2S ( stredovy je na 1S). Uvadena kapacita 54Ah je skutecna aktualni kapacita prodavanych clanku.
Nevim jak Nisan, ja mam Fiat 500e kde jsou podobne clanky 100Ah ( vyrobce Kokam ) s najezdem 60000km a kapacita je na 99,6%. Asi bude take hodne zalezet jak se kdo k auto a bateriim chova :)
Pohodlný nákup akumulátorů pro FVE za skvělé ceny na http://mivvyenergy.mypower.cz/
LiFePO4 CATL 26Ah za 365,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3059,-Kč včetně DPH
Mikel
 
Příspěvky: 454
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod packet » pát bře 16, 2018 11:07 pm

degradovane clanky maji jak bourana tak nebourana auta, vcetne tech ojetin co se prodavaji v cz, zvlaste dovoz z usa. je to videt na prvni pohled na pristrojovce, bohuzel kupujici a nekdy ani inzerenti o tom nevi a zanedlouho po koupi zjistuji realitu, ze uplne vybite auto do plneho nabiti vezme treba jen 18kwh.
24kwh verze by skutecne meli mit 33ah clanky, treba zde https://cleantechnica.com/2016/01/06/a- ... ery-packs/
co se tyce fiatu 500e existuje evropska sranda a americka pouzitelna verze. tusim ze se bavime o americke a v te jsem kokamy nevidel ale videl jsem tam sdi samsung 63ah, ty same co ma bmw i3. svadet ubytek kapacity na chovani uzivatele je nesmysl, 500e ma vyhrivani/chlazeni clanku a nema chademo, proti tomu leaf ma pouze mizerne vyhrivani, chlazeni zadne a k tomu chademo kudy do aku tece 125A. svedectvi uzivatelu jak po 20-50tis km pada kapacita jsou plna fora, ti stastlivejsi stihli brutalni degradaci do 5 ti let a 100tis km takze meli vymenu zdarma v ramci zaruky. za zminku taky stoji ze se lisi clanek od clanku, behem provozu/nabijeni je v nektere casti baterie i o 20 stupnu vice nez v jine casti a prave vysoka teplota stoji za degradaci kapacity
packet
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob úno 16, 2013 9:18 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod Mikel » pát bře 16, 2018 11:28 pm

54Ah je realna kapacita prodavanych clanku.
Kokamy jsou u Fiatu, ktery predelaval v IT Micro-vett.
To, ze nabijeni vysokym proudem se podepise na degradaci aku, stejne tak jako nabijeni pri teplotach po nukou nemi potreba probirat. To uz zna kazdy.
Pokud budu auto dobijet z 90% na rychlonabijeckach vysokym proudem, nemuzu ocekavat udavanou zivotnost vyrobcem, ktery uvadeny pocet cyklu podminuje nabicim proudem 0,3C
Pohodlný nákup akumulátorů pro FVE za skvělé ceny na http://mivvyenergy.mypower.cz/
LiFePO4 CATL 26Ah za 365,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3059,-Kč včetně DPH
Mikel
 
Příspěvky: 454
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod packet » sob bře 17, 2018 12:02 am

ano 54ah maji tyhle, nekdo prodava 58ah, nekdo 60ah stejne clanky. to ze kapacit techto clanku v leafu klesa je fakt ktery je overeny, co neni overene jak takto degradovane clanky budou s kapacitou po par letech pouzivani v klasickem ostrovu kde nejsou tak tyrany. je mozne ze degradace se zastavni a nebo taky ne. ma nekdo realnou zkusenost?
svalovat degradaci na vysoky proud ale nelze, nevadi ani tak jeden cyklus na rychlonabijecce, vadi nekolik cyklu zasebou kdy teplota bat se vyzene az na prvni cerveny dilek. staci jednou a pada dojezd i o desitky km, overeno. casem ubyva dilek na kapacite bat, tam je to se zpozdenim takze uzivatel si to nemusi spojit jako pricinu teplotu baterky v cervenem pred mesicem. a co plati v lete neplati v zime protoze bat nema zadnou izolaci a v zime se uchladi. zajimave ze NV200e ma stejne clanky ale degradaci jsem nevidel nikde resit, mozna proto ze bat ma chlazeni klimou.
fiat 500e neni predelavka od micro-vett nebo se pletu?
packet
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob úno 16, 2013 9:18 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod Mikel » sob bře 17, 2018 12:21 am

Fiatu 500e jsou 3 verze.
1. Redelavka v TI firmou Micro-vett
2. Predelavka v DE firmou Karabag
3. US verze od roku 2013
Prostudejte si grafy ruznych vyrobcu jaky je pomer cyklu pri ruznych nabijecich a vybijevich proudech a take jak velke jsou rozdily pri cyklovani 0-100% a 0-80%.
Vsechny tyto veci, vcetne nabijeni pod bodem mrazu maji zasadni vliv na zivotnost vsech Li baterii.
Prikad: Most lithium batteries are tested by standard at 1/3C. If measured at 1/7 or 1/10C they could show significantly higher results. And to the opposite, at 1C the capacity will be lower. A 60Ah battery measured at 1/3C (20A) will show 50Ah at 4C (240A tested)
Pohodlný nákup akumulátorů pro FVE za skvělé ceny na http://mivvyenergy.mypower.cz/
LiFePO4 CATL 26Ah za 365,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3059,-Kč včetně DPH
Mikel
 
Příspěvky: 454
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod Mikel » sob bře 17, 2018 12:36 am

packet píše:ano 54ah maji tyhle, nekdo prodava 58ah, nekdo 60ah stejne clanky. to ze kapacit techto clanku v leafu klesa je fakt ktery je overeny, co neni overene jak takto degradovane clanky budou s kapacitou po par letech pouzivani v klasickem ostrovu kde nejsou tak tyrany. je mozne ze degradace se zastavni a nebo taky ne. ma nekdo realnou zkusenost?
svalovat degradaci na vysoky proud ale nelze, nevadi ani tak jeden cyklus na rychlonabijecce, vadi nekolik cyklu zasebou kdy teplota bat se vyzene az na prvni cerveny dilek. staci jednou a pada dojezd i o desitky km, overeno. casem ubyva dilek na kapacite bat, tam je to se zpozdenim takze uzivatel si to nemusi spojit jako pricinu teplotu baterky v cervenem pred mesicem. a co plati v lete neplati v zime protoze bat nema zadnou izolaci a v zime se uchladi. zajimave ze NV200e ma stejne clanky ale degradaci jsem nevidel nikde resit, mozna proto ze bat ma chlazeni klimou.
fiat 500e neni predelavka od micro-vett nebo se pletu?

Jeste pro doplneni k zivotnosti at nemusite dlouho hledat na netu. Zde je napriklad graf pro clanky kokam
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Pohodlný nákup akumulátorů pro FVE za skvělé ceny na http://mivvyenergy.mypower.cz/
LiFePO4 CATL 26Ah za 365,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3059,-Kč včetně DPH
Mikel
 
Příspěvky: 454
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod Homolka » sob bře 17, 2018 12:56 am

Podle designu jsou to clanky 2011 - 2012 a nikoliv 2015
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Homolka
 
Příspěvky: 9
Registrován: úte črc 22, 2014 10:02 am

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod Mikel » sob bře 17, 2018 8:25 am

Ano muzeme slovickarit. Rok vyroby pro modelovou radu / uvedeni do provozu auta dle TP :)
Pohodlný nákup akumulátorů pro FVE za skvělé ceny na http://mivvyenergy.mypower.cz/
LiFePO4 CATL 26Ah za 365,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3059,-Kč včetně DPH
Mikel
 
Příspěvky: 454
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod fukuši » sob bře 17, 2018 10:08 am

Co jsem začal uvažovat o LI článcích tak při rozhovoru s p.Procházkou (HE3DA) jsem se dozvěděl že LI články a je jedno jaké cca po 10-12 letech odchází a že prakticky nějaké cyklování pokud není opravdu brutální tak není podstatné.Budou možná nějaké rozdíly ale mám takový pocit že spousta solárníků i když svoje LI hýčká jak na jednotce int.péče to moc neovlivní.Mám taky pár druhů Li a i když je to dneska asi to nej tak iluze o velké životnosti jako třeba nicd si nedělám.
Můj názor proto na nějaké grafy s 10 000 cykly a pod je ten že pro mě je to cár papíru který nikdy neprověřím.Prostě beru ta tak že když budu mít štěstí tak mě čeká max 10let provozu.
fukuši
 
Příspěvky: 342
Registrován: úte úno 19, 2013 10:27 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod střídač_N » sob bře 17, 2018 11:13 am

fukuši píše:... cca po 10-12 letech odchází.............


Musí následovat otázka proč zrovna 10-12, a ne 8-10, případně 12-14. Co je příčinou ukončení životnosti v takovém rozmezí. Je to čas růstu dendritů? Rozkladu chemie elektrolitu?

V každém případě je to podstatná informace od člověka jenž o tom asi dost ví. Trošku to posunulo návratnost investice, nebo spíš oddálilo do nenávratna, ale když jsme ti fandové, tak na takových drobnostech nesejde.
střídač_N
 
Příspěvky: 698
Registrován: sob říj 21, 2017 1:22 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod jahodovák » sob bře 17, 2018 11:21 am

To asi bude záviset na použité technologii,kdysi dávno jsem si zakoupil velkokapacitní baterii lion do nokie 5110,pravda,telefon byl těžší a větší ale vzdržel na příjmu i 14 dní když se moc nevolalo,po zakoupení nového telefonu jsem tento přesunul směrem k babičce.Jí vydržel na příjmu i déle.Jediné co se začalo projevovat bylo,že po volání ukazoval telefon minimum a po chvíli se to zas vrátolo na stav před voláním,dá se tedy říct,že kapacita moc nepoklesla,jen nebyla schopna dodávat větší výkon při volání.Baterii jsem poté zapůjčil kamarádce a asi před půl rokem se mi vrátila zpět,i s telefonem,pořídily si domů nový telefon.Dotazem jsem zjistil jak dlouho ještě držel,prý cca tak 8 dní s občasným příjmem hovorů.Pokud se takto budou chovat i ty naše,tak asi ztratí schopnost dodávat vysoké proudy ale většinou to nebude až zas tak vadit,protože je nijak moc nezatěžuji.Je pravda,že teprve čas ukáže,jak na tom jseme.Do té doby se může ledacos stát a možná že nic z toho co používáme nebude třeba,....
6,4kWp-2 krát aexpert MKS,cca 40kW LIFE A LION
jahodovák
 
Příspěvky: 1193
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod volente » sob bře 17, 2018 1:41 pm

Moje baterie poskládané z NTB článků 18650 byly r.v. 2006 - 2013 vesměs značkové.
Za rok používání ve FVE ztratily na kapacitě v průměru 7Ah z původních 192Ah, t.j. asi 3,7%.
Podotýkám že byly celoročně cyklovány.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
Uživatelský avatar
volente
 
Příspěvky: 2381
Registrován: stř srp 20, 2014 12:01 am
Bydliště: Brno - venkov

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod trud » sob bře 17, 2018 2:04 pm

"V každém případě je to podstatná informace od člověka jenž o tom asi dost ví."
A ta osoba je " tak při rozhovoru s p.Procházkou (HE3DA)"
To hádam žartujete :-).. Človek z HE3DA je ten co o tom dosť vie? Ved už roky len sníva o dákej zázračnej batérií a kde nič.. tu nič :-).
Pre mňa má teda výpovednú hodnotu napríklad príspevok v diskusii od Volente co píše reálnu skúsenosť.. Pre mňa má hodnotu info že behaju prvé tesly roadster co majú batériu 7-10 rokov.. Pre mňa má výpovednú hodnotu info od stoviek majiteľov tesly s ako to je s batériou po 4-5-6 rokoch.. A pre mňa má hodnotu info že mám doma notas z roku 2010..a keď som ju rozobral a zameral batérie po 7 rokoch mali ešte 73-78% kapacity.
1050W+3*PWM,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah. ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už druhý :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
http://www.spritmonitor.de/en/detail/840146.html
Uživatelský avatar
trud
 
Příspěvky: 842
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: Prodám LI moduly Nissan Leaf 2s 54ah 7,4V

Příspěvekod mozeg » úte bře 20, 2018 1:27 pm

Leaf trpel degradaciou baterky z dovodu prehrievania 2-4 clankov, ktore boli umiestnene najblizsie k podlahe vozidla. Chladenie tychto clankov bol problem. Na Leaf forach je toho popisaneho dost a dokonca po vymene tychto clankov bol baterry pack znova krasne pouzitelny. Takze ja osobne by som sa tychto batery clankov nebal. Ak by som ich mal kam dat smelo by som siel do toho.

okrem toho Nissan sam vyraba Battery Storage z pouzitych bateriii z EV, rovnako Reanult.

https://www.nazeleno.cz/energie/solarni ... nosti.aspx
mozeg
 
Příspěvky: 108
Registrován: sob bře 21, 2015 10:45 pm

Další

Zpět na Baterie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CC [Bot], koenzim a 0 návštevníků

Reputation System ©'