Stránka 1 z 1

Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: úte led 14, 2020 3:09 pm
od milhaus
Zdravím všechny,
během cca dvou týdnů mám v plánu si zajet pro celý batery pak z Mitsubishi Outlander PHV 12kWh.
Teď otázka na ostatní?
Měl by někdo zájem o tyto články ? Jde o to kolik jich vzít...

Yuasa LEV 40 cell, from used battery of Mitsubishi Outlander PHEV
Nominal voltage: 3.65 V
Voltage range: 4 to 2.65V
Length: 170 ±1 mm
Width: 35 ±1 mm
Height: 100 ±1 mm (incl. terminals)
Weight 1.65 kg
Design capacity at 25 °C: 40 Ah
Connection: M8 with tightening torque of 9-13 Nm

Na závěr to nejdůležitější cena do 500kč za kus max , možná méně(dle dopravy mě domů). To jest cca 3500kč za 1kWh
Pokud bude mít někdo zájem, prosím info sem nebo SZ. Dle toho vezmu dva paky nebo jeden.
Děkuji a přeji pěkný den. M.

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: úte led 14, 2020 3:19 pm
od FRSO
milhaus píše:Zdravím všechny,
během cca dvou týdnů mám v plánu si zajet pro celý batery pak z Mitsubishi Outlander PHV 12kWh.
Teď otázka na ostatní?
Měl by někdo zájem o tyto články ? Jde o to kolik jich vzít...

Yuasa LEV 40 cell, from used battery of Mitsubishi Outlander PHEV
Nominal voltage: 3.65 V
Voltage range: 4 to 2.65V
Length: 170 ±1 mm
Width: 35 ±1 mm
Height: 100 ±1 mm (incl. terminals)
Weight 1.65 kg
Design capacity at 25 °C: 40 Ah
Connection: M8 with tightening torque of 9-13 Nm

Na závěr to nejdůležitější cena do 500kč za kus max , možná méně(dle dopravy mě domů). To jest cca 3500kč za 1kWh
Pokud bude mít někdo zájem, prosím info sem nebo SZ. Dle toho vezmu dva paky nebo jeden.
Děkuji a přeji pěkný den. M.


Kolik je cca zůstatková kapacita tech článků ? Dík za info

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: úte led 14, 2020 4:05 pm
od milhaus
Upřímně, nevím . Pojedu pro ně cca do 14 dnů.
Nevidím důvod se obávat o přilš velký pokles kapacity.
Nechci tady nikoho lakovat jak jsou nejeté, nepoužité a ještě s větší kapacitou než nové.
Dle stáří auta a km by měly být v dobrém stavu. Oni všichni prodejci těch bat. paků nic moc neřeší...chceš ber...nechceš koupí někdo jiný...
Nejsem žádný kšeftař, mám v plánu to vzít pro sebe a v případě i pro další zájemce.
Dle informací co mám a co jsem různě dočetl nebude níž než 10% dole.
Jde mi o cenu, sam mám doma bat. s Nissanu Leaf a super...myslím že tyhle nebudou chyba.

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: úte led 14, 2020 5:32 pm
od Slavek10
Jen malý dotaz: k vyzvednutí to bude kde? Díky za odp.

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: úte led 14, 2020 6:02 pm
od milhaus
Jsem z : Zábřeh na Moravě
Jezdím docela Olomouc.

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: stř led 15, 2020 6:49 pm
od brumlaj
Záleží kolik měl outlander najeto. Zkušenost známého je při necelých 160kkm je kapacita 65% a v servise to vytáhli na 69 a něco. Takže výměna akupaku v záruce. Ony články dostávaj dost zahulit. Viz. nedávný inzerát rosparovače. Sice to byly 50Ah z jóna, ale pokles kapacity byl podstatný. Nehaním vám společný nákup, jen upozorňuji na riziko.

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: stř led 15, 2020 8:19 pm
od milhaus
brumlaj píše:Záleží kolik měl outlander najeto. Zkušenost známého je při necelých 160kkm je kapacita 65% a v servise to vytáhli na 69 a něco. Takže výměna akupaku v záruce. Ony články dostávaj dost zahulit. Viz. nedávný inzerát rosparovače. Sice to byly 50Ah z jóna, ale pokles kapacity byl podstatný. Nehaním vám společný nákup, jen upozorňuji na riziko.


Zdravím,
chápu obavy, také jsem měl.
Dle mé zkušenosti , pravě v PHV jsou baterie lépe chráněny než v EV. Netvrdím , že jsou nezničitelné.
Nikdy nejdou nabít na 100% ale jen na 85% a vybít pod cca 20%. V připadě prudké akcelerace a většího odběru , se zase připojí spalovák.
Určité riziko je vždy, je to prostě baterie. I nové věci mohou mít horší vlastnosti než bývá uvedeno.
Auto by nemělo mít více než cca 50tis km...ale já vněm nejezdil a ruku do ohně za to nedám.
Určitě nikomu nic netlačím a pokud mi někdo tady nabídne do 500kč podobný , nebo lepší článek(nejlépe s odměřenou skutečnou kapacitou) , budu jen rád a nikam pro to nepojedu x kilometrů a vezmu to tady.
:handshake:

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: stř led 15, 2020 9:07 pm
od brumlaj
Pokud do 50kkm pak ten odhad poklesu do 10% sedí s tím v jakém stavu byly ty v outlanderu známého. Mnoho zdaru.

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: stř led 15, 2020 9:08 pm
od Tomanjan
Můj Outlander měl najeto asi 115000 km když jsem ho koupil. Využitelná kapacita baterií u nového auta je 10kwh. Ty 2kwh je právě ta rezerva aby baterka tolik netrpela. Předchozí majitel ho podle stavu nabíječky asi vůbec nenabijel.
Mě se do něj povedlo natlačit 8,9 kwh.
Ty baterky jsou z Allegra?

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: stř led 15, 2020 9:44 pm
od ota
Můj Outlander po 5 letech a 180000km stále pojme 8,5kWh z původních 10kWh.
Obvyklá degradace baterií je 3-5 % ročně.

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: čtv led 16, 2020 9:53 am
od shuty
na ake napatie sa nabija bateria v outlanderi? niekde som cital ze max voltage 336V. vie to niekto alebo to mate zmerane? to by pri 80 clankoch znamenalo 4,2V na clanok.

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: čtv led 16, 2020 6:01 pm
od Dagus
ota píše:Můj Outlander po 5 letech a 180000km stále pojme 8,5kWh z původních 10kWh.
Obvyklá degradace baterií je 3-5 % ročně.

A tech 180tis si najel na tu baterku? :shock:

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: čtv led 16, 2020 6:06 pm
od brumlaj
ota píše:Můj Outlander po 5 letech a 180000km stále pojme 8,5kWh z původních 10kWh.
Obvyklá degradace baterií je 3-5 % ročně.
Hmm, no Ty jsi už překročil záruku 160kkm, takže fakt dobrej oddíl ;-) Mimochodem zkusil jsi si apkou či v servise při kalibraci vyjet jak na tom akumulátory jsou? Jestliže 15% je ze 60 využitelných (do dvaceti nahoře a dvaceti dole tě "nepustí"), tak skutečná degradace může být 25% což odpovídá Tebou uváděným 5% ročně.
shuty píše:na ake napatie sa nabija bateria v outlanderi? niekde som cital ze max voltage 336V. vie to niekto alebo to mate zmerane? to by pri 80 clankoch znamenalo 4,2V na clanok.
To nevím, zkusím zjistit ale LEV50 v jónovi se nabíjí na 4,11V (362V, 88 článků). Rozhodně bych je v úložišti provozoval maximálně do 4,1V (4,2V je moc).

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

PříspěvekNapsal: sob led 25, 2020 7:46 pm
od milhaus
Neaktuální.
Děkuji