


aji na tom aute se sype jedna vec za druhou .... nevite nekdo kam se v dnesni dobe podela kvalita a odolnost?
Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: pon led 30, 2023 9:30 am
mypower.cz píše:kvalita a odolnost je neprimo umerna ziskuchtivosti a hamiznosti. Ohledne toho olova je otazka jak daleko se jezdilo, jestli to byly kratsi trasy v posledni dobe, tak se ta baterka nemusela stihnout dobit. Ja ted po posledni zkusenosti baterku vydelavam z auta a pokud nejedu, tak je pekne v teplicku v obyvaku.
vata píše:Jojo, taky se mi podařilo zresetovat auto, když při pokusu nastartovat šla baterka totálně do kolen a budíky jdou od nuly5 let staré autíčko, 100000. Možná to je ta příležitost, jak zužitkovat tu jednu slabší baterii z FVE. Jsem kdesi vyčetla, že nabíjet zmrzlý vybitý aku je jeho smrt. Tzn. spoustu mrtvého olova v ČR...
bert píše:Tiež sa oplatí hľadať servis, kde môžeš byť pri aute, alebo ho aspon vidieť! Ono je dosť možné, že namiesto oleja ti nejaký chytrák vymenil batérku. Potom mal na bokovku aj olej aj zánovnú batériu
.
JiříK píše:Dovolím si s matejem poněkud nesouhlasit. Poslední mě známý stroj s regulátorem na 13,8V je Favorit. Felda už jede na 14,4V, Fabie až 14,8V-proto u ní pořád hoří žárovky H7. MB Sprinter 14,00V za všech okolností, MB Atego 28,2V. Specialita u Tranzitů- umí si zvednout napětí až na 16V !!! Ale jak to potom ohlídá napětí na spotřebičích, to netuším. Ale stejně je to v zimě houby platné, zmrzlá baterka prostě nenabírá energii...
Uživatelé procházející toto fórum: CC [Bot] a 1 návštěvník