Stránka 2 z 2

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: ned led 31, 2021 11:06 am
od rasto1
Zdenek Vojc píše:Zdravím,
Tak jsem zapojil Pylon Force-H2 baterii 3x3.5kWh k Goodwe et10. A přesto, že v garáži je 7°C, tak aplikace PV-master
ukazuje, že baterie má 29°C , tedy s informací v závorce (from BMS).
Je to opravdu teplota v těch bednách s články? Na omak jsou studené.
Nebo je to teplota BMS jako takového?
Díky
Zdenek

zmeraj si to infra teplomerom, alebo najlesie jedna foto z termokamery a bud sa teplota potvrdi (najde miesto co senzor meria), alebo to bude blud.

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: ned led 31, 2021 8:14 pm
od Brbla
Zdenek Vojc píše:Zdravím,
Tak jsem zapojil Pylon Force-H2 baterii 3x3.5kWh k Goodwe et10. A přesto, že v garáži je 7°C, tak aplikace PV-master
ukazuje, že baterie má 29°C , tedy s informací v závorce (from BMS).
Je to opravdu teplota v těch bednách s články? Na omak jsou studené.
Nebo je to teplota BMS jako takového?
Díky
Zdenek


Mám to podobné, v garáži 10°C, změrená teplota na horní baterii uvnitř racku vlastním snímačem 19,4°C a BMS hlásí 29,7°C. Ta teplota se mi od začátku nezdála a proto jsem si nainstaloval oveřené vlastní čidlo.
V cca 16:30 po ukončení nabíjení BMS hlásila 31,0°C a moje čidlo 20,8°C - rozdíl je stále cca 10,3-10,4°C.
Nejspíš to bude systematická chyba (někde v přepočtu °F a °C udělali soudruzi chybu). Poznalo by se to po odstavení pylonů, jejich vytemperování na teplotu místnosti a změření ined po zapnutí, odstavovat baterky se mi ale nechce.

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2021 1:01 pm
od Zdenek Vojc
Odpověď od Goodwe :
Hello Zdenek,

What PV-Master read out is the BMS temperature, not the module temperature.

I think Goodwe inverter didn`t implement the module temperature registers follow our protocol.

Regards,
Spenser





------------------

Pylon Technologies Co., Ltd.



Spenser Cheung



No. 73, Lane 887, Zu Chongzhi Road, Zhangjiang Hi-Tech Park

Pudong, Shanghai 201203, China

M +86-150 4509 1720 | T +86-21-51317697| F +86-21-51317698

E spenser.cheung@pylontech.com.cn

W www.pylontech.com.cn

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2021 1:38 pm
od zajo
Brbla píše:
Zdenek Vojc píše:Zdravím,
Tak jsem zapojil Pylon Force-H2 baterii 3x3.5kWh k Goodwe et10. A přesto, že v garáži je 7°C, tak aplikace PV-master
ukazuje, že baterie má 29°C , tedy s informací v závorce (from BMS).
Je to opravdu teplota v těch bednách s články? Na omak jsou studené.
Nebo je to teplota BMS jako takového?
Díky
Zdenek


Mám to podobné, v garáži 10°C, změrená teplota na horní baterii uvnitř racku vlastním snímačem 19,4°C a BMS hlásí 29,7°C. Ta teplota se mi od začátku nezdála a proto jsem si nainstaloval oveřené vlastní čidlo.
V cca 16:30 po ukončení nabíjení BMS hlásila 31,0°C a moje čidlo 20,8°C - rozdíl je stále cca 10,3-10,4°C.
Nejspíš to bude systematická chyba (někde v přepočtu °F a °C udělali soudruzi chybu). Poznalo by se to po odstavení pylonů, jejich vytemperování na teplotu místnosti a změření ined po zapnutí, odstavovat baterky se mi ale nechce.


Goodwičko nepotřebuje vědět teplotu článků, Pylon posílá do měniče jen informaci o maximálním nabijecím proudu, který může do baterky pouštět a BMSka pylonu si řeší teploty článků sama.

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2021 5:48 pm
od Brbla
zajo píše:
Goodwičko nepotřebuje vědět teplotu článků, Pylon posílá do měniče jen informaci o maximálním nabijecím proudu, který může do baterky pouštět a BMSka pylonu si řeší teploty článků sama.


To je post trochu mimo.

Otázka nezní, jestli Goodwíčko potřebuje znát teplotu Pylonů, ale k čemu je teplota, kterou BMS pylonů posílá do goodwíčka jako teplotu "temperature From BMS", vztažená a zda je v pořádku, nebo "šmajdá".
Dle mých kontrolních měření šmajdá cca o 10°C.

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2021 9:30 pm
od zajo
Brbla píše:
zajo píše:
Goodwičko nepotřebuje vědět teplotu článků, Pylon posílá do měniče jen informaci o maximálním nabijecím proudu, který může do baterky pouštět a BMSka pylonu si řeší teploty článků sama.


To je post trochu mimo.

Otázka nezní, jestli Goodwíčko potřebuje znát teplotu Pylonů, ale k čemu je teplota, kterou BMS pylonů posílá do goodwíčka jako teplotu "temperature From BMS", vztažená a zda je v pořádku, nebo "šmajdá".
Dle mých kontrolních měření šmajdá cca o 10°C.


Něco musí strčit do grafů na SEMS, Přece tam nebudou dávat napětí každého článku, co je jedno 99% zákazníkům. Myslím si, že pro "standardního" uživatele je podle mně důležitější teplota BMS obzvláště pro teplejší oblasti a i pro případ připadné reklamace...

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: sob dub 17, 2021 9:33 am
od paja-fve
už jste někdo přišel na to k čemu je na Force h2 ta wifi antena? Nedá se k tomu připojit.

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2021 4:24 pm
od misa84
Trochu off, ale kdyby náhodou, wifi u h2 je v podstatě jen kvuli upgrd firmware, k wifi se dá připojit v defaultu nemá heslo, poté přes webové rozhraní prohlížeče stačí zadan 10.10.100.254 jak u měniče a jsme v webovém rozhraní baterií kde jde nastavit podstatě pouze wifi AP-klient a upgr firmware, možná pro vzdálený přístup servisu dobrý, jiné využité jsem nenašel...zatím...

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2021 6:35 pm
od tomas
Brbla píše:Mám to podobné, v garáži 10°C, změrená teplota na horní baterii uvnitř racku vlastním snímačem 19,4°C a BMS hlásí 29,7°C. Ta teplota se mi od začátku nezdála a proto jsem si nainstaloval oveřené vlastní čidlo.
V cca 16:30 po ukončení nabíjení BMS hlásila 31,0°C a moje čidlo 20,8°C - rozdíl je stále cca 10,3-10,4°C.
Nejspíš to bude systematická chyba (někde v přepočtu °F a °C udělali soudruzi chybu). Poznalo by se to po odstavení pylonů, jejich vytemperování na teplotu místnosti a změření ined po zapnutí, odstavovat baterky se mi ale nechce.


Solax ukazuje teplotu Pylontech H48050 také o cca 10°C více než je ve skutečnosti.

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: čtv lis 18, 2021 9:58 pm
od Frantom
V nabídce FVE mi nabízejí tuto baterii. Můj požadavek byt LiFePo4.
Napohled tedy ok, všechny e-shopy tvrdí že je LiFePo4. Ale je to skutečně tak?
Když však kouknu na technický list u výrobce FORCE H2 sekce PDF Download, tak tam chemii baterek neuvádí. Není ani jinde v popisu na jejich webu. Kde je tedy jistota že se jedná o LiFePo4?
V obsáhlejším návodu k obsluze je občas zmíněno "Li-iron (LFP)" nebo i "Li-ion(LFP)".
Vrtá mi to hlavou a tak jsem hledal na webu a podle unboxing videa jsem našel štítky přímo na baterce.
No a jak vidíte na štítku je nápis Li-ion Battery:
PylontechH2.jpg

Obávám se aby to v reálu nebyly obyčejné Li-ionky.
Dík za případné uklidnění ;)

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: čtv lis 18, 2021 10:20 pm
od brin
Byl bych v klidu. Nominální napětí je 96V a to je čistě dělitelné jen 3,2 V, bude tam 30 článků v sérii. A vzhledem k nabíjecímu napětí 108 V je to určitě lifepo, to vychází na 3,6 V na článek. U ternárního lithia by byl ten rozdíl mezi jmenovitým a nabíjecím napětím výrazně větší.

Re: Pylon Force H2

PříspěvekNapsal: pát lis 19, 2021 9:32 am
od misa84
Taky mě to ze začátku donutilo dát nad ní hasící balon :-) , Ale v návodu přes čínský překladač píšou "Li-iron LFP" , takže LFP-ok .Lithium je ve všech ne tak proč běžným uživatelům motat hlavy :-D