3) 20A je moc, kolik ty panely dávají, 10A? A jistič s vyrážečem, abys to mohl odpojit na dálku.
Nepropojuj to ze svorky na svorku, ale udělej si sběrnice. Jeden kus Cu pásoviny bude plus, druhý mínus.
A až na tyto sběrnice vše připojuj. Tj. buď dát šílené prachy za hotové anebo nakoupit Cu pásovinu (např. 30x2), přeříznout na dva stejné kusy a vyvrtat si do toho otvory, abys pod šrouby připojil kabely s očkama.
Tedy aku blok přes stejně dlouhé kabely připojíš přes pojistkový odpínač (odpínač! odpojovač nemůže přerušit pod zátěží, typy máš správně, ale špatně pojmenované) patřičné hodnoty - maximální možný proud baterie.
Balancer připojíš přímo na aku, ty dva aku spojíš ne kabelem, ale opět pásovinou (pokud to je fyzicky možné, na aku jsem se nedíval, co to je). Až budeš někdy připojovat třeba další páry baterií, tak to budeš muset vzít přes pojistky, ten balancér, aby nešel přes ty spojené středy zkratový proud při havárii nějakého aku).
Výstup z reguláru připojíš (opět stejně dlouhé kabely) taktéž na ty sběrnice, pojistky nejspíš netřeba, ten regulátor je má v sobě, ev. jistič s vyrážečem.
Na sběrnici taktéž připojíš ten měnič (zase stejně dlouhé kabely). Co jsem měl tu čest, tak oba CARSPA měniče měly taktéž pojistky v sobě.
Nicméně, jak v případě regulátoru, by to stálo za úvahu připojit přes dvoupólové jističe s vyrážečem, a asi i tu baterku. Aby sis mohl udělat nějaký central stop, prvně odpojit panely a pak další věci.
Však třeba kolegové doplní nebo navrhnou.
Zásadní je ta změna na sběrnici, žádné hadí hnízdo kabelů
