Stránka 4 z 6

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: čtv pro 29, 2011 8:42 pm
od vanous
čím dobíjíš teď? těmi atx zdroji?

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: čtv pro 29, 2011 8:49 pm
od mypower.cz

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: pát pro 30, 2011 7:12 am
od avatar
ja kdyz sem to pocital tak prumerne nabijes za hodinu kolem 30 amper mas dve baterie to znamena na kazdou baterku 15-20 amper maximalne. Ten nabíjec se vypne pri plnem nabití baterek ? nebo to pak nejak omezuje ?? Nebo jak zjistits ze je nabito ? podle voltů ?

Pride mi totiz ze tu centrálu vyuzivas strasne málo co se týce výkonu co dáva a co zní beres. CO me napadlo je ze ty baterky jsou do kytek a ze ucinost tech baterii je ted na 30% cca

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: pát pro 30, 2011 9:17 am
od abrams
Zdravím ,

koukám že je ta druhá centrála jako skok "z bláta do louže" :eek2: .
Filipe , jaké mají parametry ti zahradní čmoudi v kůlně ? Výkon (kW , PS nebo HP) ot/min :?: .
Furt mě vrtá hlavou fláknout k tomu altík z favoritu a tak tlačit rovnou do baterek DC .
Zkoušel jsem nějakej altík na soustruhu :
1.000ot/min = neudržel vybuzené mag. pole
1.200ot/min = už udržel mag. pole a dával cca 2A
1.600ot/min = dával cca 10A

Takže regulací otáček spalováku se dá regulovat proud :yes: :yes: :yes: .

Elektronům zdar

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: pát pro 30, 2011 6:00 pm
od JiříK
Ne, není to z bláta do louže. Běžná, drobná závada v rámci běhu záruky. Kdyby se všechno kazilo tak, jak tato centrála, tak obchody zkrachují, bo nemají komu prodávat. S tím sekačkovým čmoudem to se spotřebou vyjde na stejno. Sekačka 0,7-1,3kW. Spotřeba tak 0,5-0,6 za hodinu. Altík to utáhne, pro jistotu s rezervou, tak 40-45A. Aby to nabilo tolik, co je třeba, budou nutné 2h provozu. Proč? Protože alternátor má charakteristiku U, ke konci tam bude nabíjecí proud už dost malý. Takže 2 krát 0,6l.....

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: pát pro 30, 2011 7:39 pm
od mypower.cz
abrams píše:Filipe , jaké mají parametry ti zahradní čmoudi v kůlně ? Výkon (kW , PS nebo HP) ot/min :?: .


Zkusim pozjistovat...

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2012 7:47 pm
od bSir
abrams píše:Zdravím ,

mypowere ,
4,6kWh / 10L benálu :uh: ......................................................... :!:
Psal Jsi že máš starej křoviňák v kůlně harampádím sasypanej , je-li motor provozu schopnej tak ho flákni na fošnu
spolu s aternátorem a vualá je z toho málá centrála , né ? Malá spotřeba , dostačující výkon .............. :yes: :yes: .
Řekl bych že za (další) pokus by to stálo :repair: :repair: :arrow: *batt* *batt* *cloud* .

Elektronům zdar


Tento tyden by mi snad mel dorazit jeden 50ccm bzucacek a ja si rikam, dynamo nebo alternator?
Uz jsme s eprokousal k tomu, ze k tomu musi byt nejaky regulator a ze alternator se reguluje snadneji, pac s epry na rozdil od dynama reguluje jen napeti, ale ze se nouzove da regulovat i otackama...

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2012 7:54 pm
od bSir
btw: a co palit lih?
Uz s emi podrilo vygooglit, ze je nejaky olej od shellu pro zavodni dvoutakty co se neseparuje od E85. Pac klasicky olej do dvoutaktu se s E85 proste nespoji. Akorat pri provozu ciste na E85 by s emusel asi nejak postelovat karburator - zas tak moc tomu nerozumim...

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: pon dub 16, 2012 2:08 pm
od bSir
Tak motor uz dorazil

https://plus.google.com/photos/10502367 ... 1932177729

tak ted jeste nekoho, kdo mi poradi kam co zapojit. Privod paliva jsme idetifikoval, kam se dava svicka a kde je vyfuk taky...
Pak je tam nejaka packa o ktere bych typoval ze je sytic... ale kam pripojit tahlo plynu nevim :-/

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: pon dub 16, 2012 3:15 pm
od Martin
Přívod paliva je ten hliníkový nátrubek, co vede k bílému kohoutku a hned vedle je černá gumová koncovka a tam přijde zapojit lanko plynu s bovdenem, ale musíte to rozebrat - povolit tu hliníkovou matici (takový prstýnek) co je pod tím, je tam šoupátko a jehla, ta se i se šoupátkem pomocí plynového lanka nadzvedává a pouští do karburátoru vzduch (šoupátkem) a přisává z hlavní trysky, která je pod jehlou palivo.
Ten olej - myslím, že do modelářských motorů a závodních motorů s vysokooktanovým palivem se používal ricinový olej.
Edit: to, co držíte na předposlední fotce v prstech, pod tou pružinou by mělo být šoupátko s jehlou, na poslední fotce je seřizovací koncovka pro uložení bovdenu.

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2012 10:35 am
od bSir
Kam prijde zapojit ten dratek co couha u dratu vedouciho ke svicce?

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2012 4:03 pm
od avatar
to bude chcipak

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2012 7:04 pm
od Martin
taky s myslím, že to bude chcípák, takže přes nějaký vypínač na kostru toho motoru.

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 6:57 pm
od bSir
A chcipnuti se provadi spojenim s kostrou nebo odpojenim od kostry?

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 7:25 pm
od luge
Spojenie s kostrou - chcípne

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: ned říj 28, 2012 9:55 pm
od mypower.cz
mno .. jelikoz tu mame dalsi zimu a ja jsem na 24V a mam dobijec prekonfigurovany z 12V 30A na 24V 30A, tak asi zkusim casem co to udela se spotrebou. Dle meho nazoru by melo byti 2x rychleji dobito, protoze dobijec si vezme z centraly 2x vice energie. Otazka co na to spotreba. Asi lehce vzroste, ale myslim ze rozhodne ne 2x. Jak to tipuji ostatni?

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: ned říj 28, 2012 11:13 pm
od joseff
pri jakem napeti na baterkach budes centralu startovat?

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: ned říj 28, 2012 11:20 pm
od mypower.cz
mam pocit ze zitra k tomu dojde .. ma byt totalne zatazeno, maji padat tragace (snezit), takze zitra pokud se dostanu lehce pod 23.9 behem dne pri bezne zatezi (NTB + nejake slabe serepeticky), tak to zapnu ... Tedka mam 24.1 ale asi jak pujdu spat a zhasnu, tak to jeste vyleze na 24.2 mozna - tak tipuju... tak uvidim co bude zitra...

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: úte pro 04, 2012 11:16 pm
od mypower.cz
a toš mám tu výsledky z nového měření se stejnou centrálou ale dobíječ (stejný jako minule) je místo 12V 30A (360W) překonfigurován na 24V 20A (480W). Bohužel při 24V 30A mi vylítával občas jistič na centrále, možná už je vychozený a má kdo ví jaké parametry po těch letech co tam je.

takže :

1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 20A dobíjení na 24V

19.11.2012 16:25 - 18:18 - 0.8kWh - 24.0V -> 25.234V
25.11.2012 16:25 - 21:06 - 2.6kWh - 24.1V -> 25.9V
04.12.2012 19:00 - 22:54 - 2.1kWh - 23.8V -> 25.485V

Na plnou nádrž nejsem schopen doplna nabít baterky :( Možná ještě vymyslet jak protlačit těch zbylých 10A DC na 24V (+240W DC). Centrála na to myslím má, ale jistič, který teď v ní je, říká že ne. Možná můžu ještě zkusit konfiguraci dobíječe na 25A. On se dá takhle parádně nastavovat. 0 - 30A po 5A krocích a umí jak 12V, tak 24V. Vůbec jsem to o něm nevěděl, až postupem času přicházím na to co mám doma vlastně za "dělo". :repair:

Re: Měření: 1kW 2takt. centrála, 10L benzínu, 30A dobíjení

PříspěvekNapsal: stř pro 05, 2012 9:22 am
od SJM
Příliš velký rozdíl v efektivitě oproti provozu na 12V to není.