
Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: čtv bře 30, 2023 9:33 am
cesta píše:No ještě pořád jedu začal jsem 14:05 teď je 21:14 takže už jedu přes 7h a benzin byl tak 1cm od vrchu nádrže. Koho to zajímá tak přikládám ještě soubor .xlsx. Kde je průběh nabíjení po 1 min od 14:05 a sloupce AS - AW.
jasný to už nemá cenu nabíjet dál při proudu tvojí centrály bych s dieselem jel skoro o čtyři hodiny dýl na stejné množství paliva ale i tak ,že je to rusák tak docela šetrnej což se moc nevidícesta píše:Myslím, že je na 7l takže nevim možná tak cca. 6,5l . Ale tím mým nabijením se ten proud snižuje takže ono nejede pořád na plný výkon. Teď už je v FLOAD a dává jen 5,5A takže jede skoro naprázdno. A začínal na 40A.
moment nelze nabíjet baterie střídavinou to je nesmysl něco tam usměrňovat to napětí musíAxa píše:Kolem 1.500 nabíjení již mám za sebou a proto si dovolím oponovat, že tato centrála neumí dát 43A při 30-ti Voltech a to ani po generálce. Mmj právě nyní nabíjím. ...... Takže......technicky Centrála nedává stejnosměrné napětí, protože jak je možné vidět na schématu, není v ní žádný usměrňovač. Pracuje s napětím střídavým o frekvenci tuším 400-500Hz (kdyžtak mě opravte - je pozdě už to nehledám) Je určena k přímému připojení na akumulátor. Dodám. Olověný. Ten má jiný vnitřní odpor než jiné konstrukce. Díky tomu může snadno vzniknout chyba měření. Centrála má výkon 1000W a tak to doopravdy je-- Tedy 33A/30V. Pokud ukazuje cokoli jiného, chyba může být i ve ztrátě na kabelech.. Kolik si vezme paliva je odvislé na tom CO se s ní dobíji. (je uvedeno v manuálu, který tu je ke stažení) ten litr na hodinu vám uvede skoro každý. 8 hodin opravdu nevydrží dobíjet při proudu 30A... Závěrem - Již delší dobu čekám, kdy se v tomto vlákně opět objeví slovo "Victron". Dělejte tu tu reklamu nějak jinak pánové, prosím. Tohle fórum kdysi bylo pro lidi, kteří chtějí něco řešit a ne nakupovat právě u vás to, co potřebujete prodat.
koukni na mojí vfe tam jsou fotky jinak je to jednoválec ifa půlka motoru multicar m22 taky nic nového ale je to poctivá práce žádná čínaAxa píše:Mno o tom se nehádám. Asi to tak bude. A aby 50 let (ne-li víc) starej stroj konkuroval novejm je trochu z oblasti sci-fi. Proto taky hodně přemýšlím o výměně motoru za jinej. I když ten dvojtakt je nezvykle slušnej.... Ovšem cena vs výkon u toho Tvýho bude asi jinde. Můžu se zeptat co je to za stroj?
ale no tak!!zase nad tím moc špekuluješ a volíš zaručeně tu nejhorší možnou cestu v podobě naprosto zbytečné elektroniky a jinýho bordelu co vše jen komplikuje a prodražuje.každý lepší motor má snad startér ne?cvrnkneš jedeš a žádný problém v podobě úprav dynama a nebo nedej bože alternátoru!!!volente píše:Ovšem každý akumulátor je v podstatě kondenzátor, který napětí vyfiltruje. Proto by měření při připojeném akumulátoru nemělo být ovlivněno, tedy za předpokladu že jsou použity krátké vodiče patřičného průřezu. Výhoda dynama u tohoto stroje je jasná, na chvilku je zapojím jako motor a startuju, což by s alternátorem šlo těžko realizovat. Jedině snad alternátor s trvalými magnety a krabice elektroniky k tomu (BLDC motor a rekuperace).
Uživatelé procházející toto fórum: CC [Bot] a 0 návštevníků