Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: sob bře 25, 2023 8:51 pm


Elektrina v pohyblivom stanku

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.

Elektrina v pohyblivom stanku

Příspěvekod Andr3w1 » úte dub 26, 2016 7:28 am

Ahojte, poradite mi co mi treba na prevadzkovanie 2 elektrospotrebicou. Chladnicka a mraznicka na posuvnom predajnom mieste?
To znamena, ze kazdy den sa pojde odparkovat prec z predajneho miesta. "Stanok" bude to tahany bicyklom.

Dakujem
?
Andr3w1
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon dub 25, 2016 11:16 pm


Re: Elektrina v pohyblivom stanku

Příspěvekod vla » úte dub 26, 2016 10:25 am

Nepíšeš jak velká je lednice a mrazák, ale i bez toho bych to viděl na prodlužovačku do nejbližší zásuvky, pokud nelze tak elektrocentrálu a pokud nelze tak solární technologie to určitě nebudou. Snad by šly nějaké dostatečně velké LI...akumulátory, nebo i olověné. V noci nabít, přes den vybít, ale budou to řádově kilowaty za den, takže na kole to asi neutáhneš.
Nemám rád tenhle stát.
?
vla
 
Příspěvky: 1121
Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm


Re: Elektrina v pohyblivom stanku

Příspěvekod pezizka » úte dub 26, 2016 11:00 am

Jak píše vla. Chtělo by to znát denní spotřebu a příkony spotřebičů ať je něco do diskuse ;) To olovo bych neviděl, jedině by někdo chtěl výrazně posilovat :lol: A nějaký pidi solár na podporu, proč ne :D Ale :)) není pořád, takže bych radši spoléhal na *batt* Jestli vozíte eskimo, tak v zamračených a deštivých dnech asi ne :sm1: Taky by bylo dobré napsat jak je toto provozováno, kdy, jak dlouho a tak, ať je představa co se řeší :?
?
pezizka
 
Příspěvky: 720
Registrován: úte čer 24, 2014 7:23 pm


Re: Elektrina v pohyblivom stanku

Příspěvekod rottenkiwi » úte dub 26, 2016 11:06 am

Ak bude bicykel trojkolka, čo má vzadu miesto na náklad a strieška bude PV panel
a chladnička bude 80 W a mraznička 80 W, tak potrebujeme na 16 hod.
2560 W, pri meniči sa uč. 88 % a stratami 2 %
v kábloch to je ,88*,98=,8624, ergo potrebujeme 2560/,8624=2968 Wh.
Pre olovo pri 50 % DOD potrebujeme 5936 Wh, čo je pri 12 V, 494 Ah.
Pre LiFePO pri 80% DOD potrebujeme 3710 Wh, čo je pri 13,2 V, 281 Ah.
Toto sú maximá kapacity, keď je celý den zamračené.
Ak tam dáme regulátor a panely 250 Wp, čo dajú 180 W keď
je jasno, tak potrebujeme nejakú malú kapacitu Pb či LiFe ako buffer energie, keď príde mrak.
No a ak bude polojasno, tak to bude od 10 do 180 W z panelov
a kapacitu treba voliť podľa peňažeňky a hmotnosti/objemu bateriek.
No a ak sú chl./mraznička na 230 V, tak aj nejaký 800 VA Victron, alebo nejaký iný menič,
čo dá na pár sec. 1600 W, lebo cca. taký je rozbehový príkon kompresorov.
Ak ide o invertorové chladenie/mrazenie, tam postačí aj menej výkonný menič.
Drone CAMs DEHN Jeff Dahn K. Dusekiron-flow batteries Laser lightning rod
Prajem si, aby vsetci moji susedia, na celej ulici mali konecne BEVs. Toyota bZ brand.
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 4978
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK


Re: Elektrina v pohyblivom stanku

Příspěvekod radeczek » úte dub 26, 2016 12:56 pm

A nebude stejně nejlepší taktika ála "namražené PETky"?
?
radeczek
 
Příspěvky: 59
Registrován: stř črc 30, 2014 11:03 pm


Re: Elektrina v pohyblivom stanku

Příspěvekod dracekvo » stř dub 27, 2016 7:39 am

invertorová centrála, nebo pokud bude možnost, tak prodlužovák do nejbližšího baráku.
Uživatelský avatar
dracekvo
 
Příspěvky: 1917
Registrován: čtv zář 13, 2012 3:35 pm



Zpět na Mobilní elektrárny

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CC [Bot] a 0 návštevníků

Reputation System ©'