Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: pon lis 29, 2021 6:29 pm


Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Další

Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Mojm10 » pon říj 18, 2021 11:37 am

Ahoj, prodam moduly z nissanu leaf. Zdrave, v beznem provozu do ted.
Kapacita ted min. 40 Ah, nominalne 7.6V (2p2s). Clanky jsou v poradku a maji pred sebou jeste dlouhy zivot, zejmena v PV aplikacich. Cena 2250.- za kus, min. odber 10 ks. Pri vetsim odberu sleva.
?
Mojm10
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned bře 22, 2020 11:55 am

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Joskob » pon říj 18, 2021 7:29 pm

Ak dobre chapem tak modul (2P2S) 40Ah 7.6V za 2250.- ?
Solar frontier 70W 9xJ10° ; Trinasolar TSM-235PC05 3xJ90°,1xV35°,1xZ35°,1xJ60° ; Moser Baer 222W 4xZ35°,1xJ60°
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A
Carspa 600w 24/230 trapez ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
Mix olova neznámej kapacity; 7S120P li-ion 18650 210+Ah
?
Joskob
 
Příspěvky: 534
Registrován: ned kvě 12, 2019 8:56 pm
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod sitra » čtv říj 28, 2021 5:20 pm

Joskob píše:Ak dobre chapem tak modul (2P2S) 40Ah 7.6V za 2250.- ?


nový Winston 3,2/40 stojí 1331,- Kč, mivvy ENERGY od Mikel 3,2/50 stojí 829,- Kč
RT E2A
co nevím tak googlim... :-D
aktuálně experiment s Gridfree 1kW SUN-1000GH (45-90V) s 4x2x255Wp.

Původně: oplockého systém na přímý ohřev vody, 8x255Wp RENESOLA v sérii, boiler Dražice OKCE 200l. Úspora za rok 8tis Kč při D25d.Již po návratnosti investice...

Původně: 3,2kWp, Axpert MKS 3000/48, LiFePo 16x3,2V/200Ah. Napojen celý dům na 1f-úspora za rok 8tis Kč... S návratností nelze kalkulovat!
?
sitra
 
Příspěvky: 151
Registrován: ned led 25, 2015 12:28 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Joskob » čtv říj 28, 2021 5:39 pm

sitra píše:
nový Winston 3,2/40 stojí 1331,- Kč, mivvy ENERGY od Mikel 3,2/50 stojí 829,- Kč

A pointa?
Solar frontier 70W 9xJ10° ; Trinasolar TSM-235PC05 3xJ90°,1xV35°,1xZ35°,1xJ60° ; Moser Baer 222W 4xZ35°,1xJ60°
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A
Carspa 600w 24/230 trapez ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
Mix olova neznámej kapacity; 7S120P li-ion 18650 210+Ah
?
Joskob
 
Příspěvky: 534
Registrován: ned kvě 12, 2019 8:56 pm
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod cipis » čtv říj 28, 2021 6:55 pm

Si to přepočítej na Kč/Wh ...
4,29kWp: 1440Wp J 2040 Wp V 810Wp Z
SinusPro 2000 S, Epever 8420, 6420, 2x 4210, 1x 4415
15 912 Wh staré olovo
?
cipis
 
Příspěvky: 247
Registrován: pon srp 16, 2021 8:31 pm
Bydliště: blízko Brna

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Joskob » čtv říj 28, 2021 7:06 pm

Ale ved preto sa pytam ci to len prestrelil s cenou, alebo sa zbláznil a cena je za článok
Solar frontier 70W 9xJ10° ; Trinasolar TSM-235PC05 3xJ90°,1xV35°,1xZ35°,1xJ60° ; Moser Baer 222W 4xZ35°,1xJ60°
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A
Carspa 600w 24/230 trapez ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
Mix olova neznámej kapacity; 7S120P li-ion 18650 210+Ah
?
Joskob
 
Příspěvky: 534
Registrován: ned kvě 12, 2019 8:56 pm
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod pezizka » čtv říj 28, 2021 7:15 pm

Ta pointa je naprosto jednoduchá... Takže dle zadavatele jsou 2P o kapacitě 40Ah. Z čehož vylpývá že článek má kapacitu 20Ah. Tudíž při 4S je kapacita 20Ah při 15,2V. Tedy pokud to není myšleno tak, že každý článek má 40Ah což ale nebylo jasně řečeno... Potom by měl dle mne být řečen výsledek, tedy 2S,2P 7,2V (to je jasné) a 80Ah (2x40). U Mikela stojí 50Ah článek Li-ion 779,- tedy 2337,-. Což je fakt o ničem a navíc 10Ah+. Pokud má 40Ah kapacitu každý článek tak je to lepší, ale taky žádný zázrak za jeté Aku. Tož tak to vidím já... Prodejce by se měl lépe vyjadřovat..
?
pezizka
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte čer 24, 2014 7:23 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Joskob » čtv říj 28, 2021 7:32 pm

Pani už sa veľmi zamotávame. Ja som sa pýtal ako predajca myslel to 2s2p. A dostal som úplne odveci odpoveď vo forme cien na e-shope, ktoré sú nám všetkým jasné, ešte k tomu ceny za lifepo, nie Li-Ion.
Každopádne predajca nekomunikuje.
Solar frontier 70W 9xJ10° ; Trinasolar TSM-235PC05 3xJ90°,1xV35°,1xZ35°,1xJ60° ; Moser Baer 222W 4xZ35°,1xJ60°
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A
Carspa 600w 24/230 trapez ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
Mix olova neznámej kapacity; 7S120P li-ion 18650 210+Ah
?
Joskob
 
Příspěvky: 534
Registrován: ned kvě 12, 2019 8:56 pm
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod cipis » čtv říj 28, 2021 7:39 pm

Dle výše:
Winston 3,2*40= 128 Wh za 1331,- Kč, tedy 10,4 Kč/Wh
mivvy 3,2*50= 160 Wh za 829,- Kč, tedy 5,2 Kč/Wh

inzerát jsem pochopil tak, že prodává 40 Ah * 7,6 V = 304 Wh za 2250,- Kč, tedy 7,4 Kč/Wh

Tedy jeté články prodává v cenovém rozptylu nových.
4,29kWp: 1440Wp J 2040 Wp V 810Wp Z
SinusPro 2000 S, Epever 8420, 6420, 2x 4210, 1x 4415
15 912 Wh staré olovo
?
cipis
 
Příspěvky: 247
Registrován: pon srp 16, 2021 8:31 pm
Bydliště: blízko Brna

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Mikel » čtv říj 28, 2021 7:41 pm

Joskob píše:Ak dobre chapem tak modul (2P2S) 40Ah 7.6V za 2250.- ?

Podle celkove kapacity to bude Leaf 1 generace. Tam jsou clanky 2p2s a nova tato sestava ma 60Ah 7,4V.
Pokud tedy dnes tyto clanky maji mit pouze 40Ah v realu mozna mene, budou mit kolem 60% puvodni kapacity. To uz je tak trochu na konci zivotnosti u 10 let stareho lithoveho clanku :)
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvyenergy.cz
LiFePO4 CATL 50Ah za 829,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3399,-Kč včetně DPH
LiFePO4 EVE 280Ah za 4499,-Kč včetně DPH
Li-Ion YOULION 50Ah za 779,-Kč včetně DPH
Li-Ion CATL 100Ah za 1529,-Kč včetně DPH
Li-Ion CATL 150Ah za 2169,-Kč včetně DPH
?
Mikel
 
Příspěvky: 550
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Joskob » čtv říj 28, 2021 7:43 pm

To ako sme to pochopili my je jedna vec a to ako to mysli predajca (teda moja otázka) je druhá vec.
Solar frontier 70W 9xJ10° ; Trinasolar TSM-235PC05 3xJ90°,1xV35°,1xZ35°,1xJ60° ; Moser Baer 222W 4xZ35°,1xJ60°
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A
Carspa 600w 24/230 trapez ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
Mix olova neznámej kapacity; 7S120P li-ion 18650 210+Ah
?
Joskob
 
Příspěvky: 534
Registrován: ned kvě 12, 2019 8:56 pm
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Mojm10 » pát lis 12, 2021 8:30 am

Ta cena vychází na cca 7500.- za kWh. Při koupi všech 48 modulů to bude cca 6000.- kWh.
O tom jestli to je drahé nebo ne je zbytečné se bavit. Někdo to může chtít vyměnit moduly v autě, jiný chce samo domo baterku. Ty moduly mají teď cca 42 Ah (nové více). V modulu jsou čtyři články. (2s2p)
?
Mojm10
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned bře 22, 2020 11:55 am

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Joskob » pát lis 12, 2021 11:26 am

Pri cene 7500/kWh za články s podľa všetkého tretinovou kapacitou je uplne na mieste baviť sa o tom , či je to drahé
Solar frontier 70W 9xJ10° ; Trinasolar TSM-235PC05 3xJ90°,1xV35°,1xZ35°,1xJ60° ; Moser Baer 222W 4xZ35°,1xJ60°
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A
Carspa 600w 24/230 trapez ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
Mix olova neznámej kapacity; 7S120P li-ion 18650 210+Ah
?
Joskob
 
Příspěvky: 534
Registrován: ned kvě 12, 2019 8:56 pm
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Mikel » pát lis 12, 2021 11:39 am

Mojm10 píše:Ta cena vychází na cca 7500.- za kWh. Při koupi všech 48 modulů to bude cca 6000.- kWh.
O tom jestli to je drahé nebo ne je zbytečné se bavit. Někdo to může chtít vyměnit moduly v autě, jiný chce samo domo baterku. Ty moduly mají teď cca 42 Ah (nové více). V modulu jsou čtyři články. (2s2p)

A kdo by si vymenoval v aute baterii, ktera je odjeta za jinou odjetou baterii, ktera je pro pouziti v aute uz davno po smrti?
Vzdyt to ma 70% puvodni kapacity a to jeste " jen mozna"
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvyenergy.cz
LiFePO4 CATL 50Ah za 829,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3399,-Kč včetně DPH
LiFePO4 EVE 280Ah za 4499,-Kč včetně DPH
Li-Ion YOULION 50Ah za 779,-Kč včetně DPH
Li-Ion CATL 100Ah za 1529,-Kč včetně DPH
Li-Ion CATL 150Ah za 2169,-Kč včetně DPH
?
Mikel
 
Příspěvky: 550
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Mojm10 » pát lis 12, 2021 2:16 pm

Mikel píše:
Mojm10 píše:Ta cena vychází na cca 7500.- za kWh. Při koupi všech 48 modulů to bude cca 6000.- kWh.
O tom jestli to je drahé nebo ne je zbytečné se bavit. Někdo to může chtít vyměnit moduly v autě, jiný chce samo domo baterku. Ty moduly mají teď cca 42 Ah (nové více). V modulu jsou čtyři články. (2s2p)

A kdo by si vymenoval v aute baterii, ktera je odjeta za jinou odjetou baterii, ktera je pro pouziti v aute uz davno po smrti?
Vzdyt to ma 70% puvodni kapacity a to jeste " jen mozna"

Protoze 70% je lepsich nez treba 15%. Koupit 100% novou je drazsi kwh za kwh, plus velky penize naraz.
?
Mojm10
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned bře 22, 2020 11:55 am

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Mikel » pát lis 12, 2021 6:19 pm

Mojm10 píše:Protoze 70% je lepsich nez treba 15%. Koupit 100% novou je drazsi kwh za kwh, plus velky penize naraz.

Je videt, ze jste asi s EV nikdy nejezdil. Domnivat se, ze by nekdo pprovozoval EV s dojezdem 1km a pak byl stastny, ze si muze koupit mrtve baterie a mit dojezd mozna pri velkem stesti v lete cca 40-50km?
To by asi opravdu jen vyhodil penize z okna.
Baterie, ktera ma uz jen "mozna" 70% nebo take mene, tak ma velky vnitrni odpor vzhledem k veku a opotrebeni a pro dalsi provoz EV nebo jine trakcni aplikace je naprosto nepouzitelna
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvyenergy.cz
LiFePO4 CATL 50Ah za 829,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3399,-Kč včetně DPH
LiFePO4 EVE 280Ah za 4499,-Kč včetně DPH
Li-Ion YOULION 50Ah za 779,-Kč včetně DPH
Li-Ion CATL 100Ah za 1529,-Kč včetně DPH
Li-Ion CATL 150Ah za 2169,-Kč včetně DPH
?
Mikel
 
Příspěvky: 550
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Mojm10 » čtv lis 25, 2021 2:25 pm

Mikel píše:
Mojm10 píše:Protoze 70% je lepsich nez treba 15%. Koupit 100% novou je drazsi kwh za kwh, plus velky penize naraz.

Je videt, ze jste asi s EV nikdy nejezdil. Domnivat se, ze by nekdo pprovozoval EV s dojezdem 1km a pak byl stastny, ze si muze koupit mrtve baterie a mit dojezd mozna pri velkem stesti v lete cca 40-50km?
To by asi opravdu jen vyhodil penize z okna.
Baterie, ktera ma uz jen "mozna" 70% nebo take mene, tak ma velky vnitrni odpor vzhledem k veku a opotrebeni a pro dalsi provoz EV nebo jine trakcni aplikace je naprosto nepouzitelna

Mam leaf a provozuju spokojene s 60 SOH. V komunite leafaru je mnoho lidi, kteri jezdi 20 km denne a jejich soh je 30% napriklad. Proc by ty baterie byly mrtve? Dostala se ke mne tahle baterie se 70% soh,ale nechce si mi menit za jen o 10% lepsi.
?
Mojm10
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned bře 22, 2020 11:55 am

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Mikel » čtv lis 25, 2021 6:43 pm

Mojm10 píše:Mam leaf a provozuju spokojene s 60 SOH. V komunite leafaru je mnoho lidi, kteri jezdi 20 km denne a jejich soh je 30% napriklad. Proc by ty baterie byly mrtve? Dostala se ke mne tahle baterie se 70% soh,ale nechce si mi menit za jen o 10% lepsi.

Dobry pokus o vtip "jejich soh je 30%" :D :D :D Pri teto hodnote po rozjezdu naskoci uz jen zelva, nez to vypne cele :D :D . Pri 60% SOH budete jezdit ale muzete jen po rovine a nebo z kopce. Staci maly kopecek a uz tam mate zelvu a to jeste musi byt leto. V zime zapnete topni ( 7kW ) seslapnete plyn a sup uz je tam zase zelva. :D :D :D
Priji prijemne zazitky z jizd 20km denne rychlosti zelvy.
Nej si tedy rikam, proc ty hloupe automobilky povazuji 70%SOH jako hranici zivotnosti baterie v e-aute, kdyz to podle vas krasne frci i s 30% puvodni kapacity :D
Fakt toto byl dobrey kamenak od vas :)
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvyenergy.cz
LiFePO4 CATL 50Ah za 829,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3399,-Kč včetně DPH
LiFePO4 EVE 280Ah za 4499,-Kč včetně DPH
Li-Ion YOULION 50Ah za 779,-Kč včetně DPH
Li-Ion CATL 100Ah za 1529,-Kč včetně DPH
Li-Ion CATL 150Ah za 2169,-Kč včetně DPH
?
Mikel
 
Příspěvky: 550
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Mojm10 » ned lis 28, 2021 2:26 pm

Mikel píše:
Mojm10 píše:Mam leaf a provozuju spokojene s 60 SOH. V komunite leafaru je mnoho lidi, kteri jezdi 20 km denne a jejich soh je 30% napriklad. Proc by ty baterie byly mrtve? Dostala se ke mne tahle baterie se 70% soh,ale nechce si mi menit za jen o 10% lepsi.

Dobry pokus o vtip "jejich soh je 30%" :D :D :D Pri teto hodnote po rozjezdu naskoci uz jen zelva, nez to vypne cele :D :D . Pri 60% SOH budete jezdit ale muzete jen po rovine a nebo z kopce. Staci maly kopecek a uz tam mate zelvu a to jeste musi byt leto. V zime zapnete topni ( 7kW ) seslapnete plyn a sup uz je tam zase zelva. :D :D :D
Priji prijemne zazitky z jizd 20km denne rychlosti zelvy.
Nej si tedy rikam, proc ty hloupe automobilky povazuji 70%SOH jako hranici zivotnosti baterie v e-aute, kdyz to podle vas krasne frci i s 30% puvodni kapacity :D
Fakt toto byl dobrey kamenak od vas :)

Zamyslete se. Proc by neslo jezdit? proste je to 60 procent z 24 kwh. Jezdim s tim 60-80 km denne. Topeni ma sice 6 kw ale pak iz jen udrzuje teplotu treba 1 kw kdyz je kolem nuly. Vypada to, ze nevite uplne o cem mluvite. Pokud bych to vyfotil, stejne byste neveril, mam pravdu?
?
Mojm10
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned bře 22, 2020 11:55 am

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvekod Mikel » ned lis 28, 2021 4:12 pm

Mojm10 píše:Zamyslete se. Proc by neslo jezdit? proste je to 60 procent z 24 kwh. Jezdim s tim 60-80 km denne. Topeni ma sice 6 kw ale pak iz jen udrzuje teplotu treba 1 kw kdyz je kolem nuly. Vypada to, ze nevite uplne o cem mluvite. Pokud bych to vyfotil, stejne byste neveril, mam pravdu?

Ono je to jednoduche, pokud mate baterii o ktere jste psal puvodne 30% a nyni jinou, tedy pisete o druhe s 60% puvodni kapacity.
Problem je, ze krom nizsi kapacity tyto baterie uz budou mit vyssi vnitrni odpor a pri zatizeni dochazi k vyraznemu poklesu napeti na danem clanku. To je ale ta lepsi varianta. Ta horsi varianta je jak to funguje v realu, tak u takto jetych baterii jsou proste nektere clanky slabsi s celkove jsou jiz rozjete napetove mezi sebou. To je proste realita, ktere nejde zabranit Tim padem se stane to, ze jak mate nevyrovnane clanky tak kdyz pridate plyn tak na clanku s nejnizsim napetim dojde k poklesu napeti pod urcitou hranici a BMSka to cele hodi na zelvu.
Videl jsem x majitelu kteri maji iOn a maji nalitano hodne pres 100t. km s odjezdenejma bateriema. Navic Nissan 1. generace je problemy s kapacitou baterie povestny.
Jezdim uz s EV pres 4 roky a uz jsem jich par vystridal, najezdil s EV kolem 140t km a vim jak se EV auta chovaji a nac si pripadne dat pozor, pripadne co se da od auta ocekavat :)
Take jsem zacinal s prnim EV z roku 2010, ktere uz melo neco za sebou. :)
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvyenergy.cz
LiFePO4 CATL 50Ah za 829,-Kč včetně DPH
LiFePO4 CATL 120Ah za 1 699,-Kč včetně DPH
LiFePO4 LISHEN 202Ah za 3399,-Kč včetně DPH
LiFePO4 EVE 280Ah za 4499,-Kč včetně DPH
Li-Ion YOULION 50Ah za 779,-Kč včetně DPH
Li-Ion CATL 100Ah za 1529,-Kč včetně DPH
Li-Ion CATL 150Ah za 2169,-Kč včetně DPH
?
Mikel
 
Příspěvky: 550
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Další

Zpět na Baterie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: DataForSeo [Bot] a 0 návštevníků

Reputation System ©'