Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Archiv ukončených inzerátů
Mojm10
Příspěvky: 245
Registrován: ned bře 22, 2020 11:55 am

Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Mojm10 »

Ahoj, prodam moduly z nissanu leaf. Zdrave, v beznem provozu do ted.
Kapacita ted min. 40 Ah, nominalne 7.6V (2p2s). Clanky jsou v poradku a maji pred sebou jeste dlouhy zivot, zejmena v PV aplikacich. Cena 2250.- za kus, min. odber 10 ks. Pri vetsim odberu sleva.
Joskob
Příspěvky: 589
Registrován: ned kvě 12, 2019 9:56 pm
Lokalita: Poprad
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 5210
Kapacita baterie [kWh]: 24
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Joskob »

Ak dobre chapem tak modul (2P2S) 40Ah 7.6V za 2250.- ?
9x Solar frontier 70W ; 16x Trinasolar TSM-235PC05 235W ; 5x Moser Baer 222W (5210Wp)
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A ; DalyBMS 150A
Easun PWM 3000w 24/230 sinus ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
7S120P Li-ion 18650 210+Ah ; 7S CATL 100Ah ; 7S CATL 2x 150Ah ; 8S Lifepo 305Ah (24kWh)
sitra
Příspěvky: 288
Registrován: ned led 25, 2015 12:28 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od sitra »

Joskob píše:Ak dobre chapem tak modul (2P2S) 40Ah 7.6V za 2250.- ?
nový Winston 3,2/40 stojí 1331,- Kč, mivvy ENERGY od Mikel 3,2/50 stojí 829,- Kč
RT E2A, Certifikace ČFA, FVE experiment od roku 2015, zpracování projektové dokumentace Victron.
ostrov - Victron 3x Multiplus II 48/5000, Longi 16x455Wp, CERBO GX, GX Touch 50, Pylontech 5x US3000C...
Joskob
Příspěvky: 589
Registrován: ned kvě 12, 2019 9:56 pm
Lokalita: Poprad
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 5210
Kapacita baterie [kWh]: 24
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Joskob »

sitra píše:
nový Winston 3,2/40 stojí 1331,- Kč, mivvy ENERGY od Mikel 3,2/50 stojí 829,- Kč
A pointa?
9x Solar frontier 70W ; 16x Trinasolar TSM-235PC05 235W ; 5x Moser Baer 222W (5210Wp)
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A ; DalyBMS 150A
Easun PWM 3000w 24/230 sinus ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
7S120P Li-ion 18650 210+Ah ; 7S CATL 100Ah ; 7S CATL 2x 150Ah ; 8S Lifepo 305Ah (24kWh)
cipis
Příspěvky: 4309
Registrován: pon srp 16, 2021 9:31 pm
Lokalita: blízko Brna
Bydliště: blízko Brna

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od cipis »

Si to přepočítej na Kč/Wh ...
9,77 kWp: 6240 Wp Jih, 2040 Wp Východ, 1490 Wp Západ
Regulátory Epever a Victron
Phoenix 2 kVA + MP 24/5000 (můj byt + wifi/kamery/atd. + máti byt)
Epever 3kW vytěžování do bojlerů + žebříky
CARSPA aktuálně odpojené
1 kW "nabíječka" 24 V
31 080 Wh staré olovo 7 488 Wh Li-Ion
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.
Joskob
Příspěvky: 589
Registrován: ned kvě 12, 2019 9:56 pm
Lokalita: Poprad
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 5210
Kapacita baterie [kWh]: 24
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Joskob »

Ale ved preto sa pytam ci to len prestrelil s cenou, alebo sa zbláznil a cena je za článok
9x Solar frontier 70W ; 16x Trinasolar TSM-235PC05 235W ; 5x Moser Baer 222W (5210Wp)
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A ; DalyBMS 150A
Easun PWM 3000w 24/230 sinus ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
7S120P Li-ion 18650 210+Ah ; 7S CATL 100Ah ; 7S CATL 2x 150Ah ; 8S Lifepo 305Ah (24kWh)
pezizka
Příspěvky: 734
Registrován: úte čer 24, 2014 8:23 pm
Lokalita: Kyjovsko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 9170
Kapacita baterie [kWh]: 33
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od pezizka »

Ta pointa je naprosto jednoduchá... Takže dle zadavatele jsou 2P o kapacitě 40Ah. Z čehož vylpývá že článek má kapacitu 20Ah. Tudíž při 4S je kapacita 20Ah při 15,2V. Tedy pokud to není myšleno tak, že každý článek má 40Ah což ale nebylo jasně řečeno... Potom by měl dle mne být řečen výsledek, tedy 2S,2P 7,2V (to je jasné) a 80Ah (2x40). U Mikela stojí 50Ah článek Li-ion 779,- tedy 2337,-. Což je fakt o ničem a navíc 10Ah+. Pokud má 40Ah kapacitu každý článek tak je to lepší, ale taky žádný zázrak za jeté Aku. Tož tak to vidím já... Prodejce by se měl lépe vyjadřovat..
Joskob
Příspěvky: 589
Registrován: ned kvě 12, 2019 9:56 pm
Lokalita: Poprad
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 5210
Kapacita baterie [kWh]: 24
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Joskob »

Pani už sa veľmi zamotávame. Ja som sa pýtal ako predajca myslel to 2s2p. A dostal som úplne odveci odpoveď vo forme cien na e-shope, ktoré sú nám všetkým jasné, ešte k tomu ceny za lifepo, nie Li-Ion.
Každopádne predajca nekomunikuje.
9x Solar frontier 70W ; 16x Trinasolar TSM-235PC05 235W ; 5x Moser Baer 222W (5210Wp)
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A ; DalyBMS 150A
Easun PWM 3000w 24/230 sinus ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
7S120P Li-ion 18650 210+Ah ; 7S CATL 100Ah ; 7S CATL 2x 150Ah ; 8S Lifepo 305Ah (24kWh)
cipis
Příspěvky: 4309
Registrován: pon srp 16, 2021 9:31 pm
Lokalita: blízko Brna
Bydliště: blízko Brna

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od cipis »

Dle výše:
Winston 3,2*40= 128 Wh za 1331,- Kč, tedy 10,4 Kč/Wh
mivvy 3,2*50= 160 Wh za 829,- Kč, tedy 5,2 Kč/Wh

inzerát jsem pochopil tak, že prodává 40 Ah * 7,6 V = 304 Wh za 2250,- Kč, tedy 7,4 Kč/Wh

Tedy jeté články prodává v cenovém rozptylu nových.
9,77 kWp: 6240 Wp Jih, 2040 Wp Východ, 1490 Wp Západ
Regulátory Epever a Victron
Phoenix 2 kVA + MP 24/5000 (můj byt + wifi/kamery/atd. + máti byt)
Epever 3kW vytěžování do bojlerů + žebříky
CARSPA aktuálně odpojené
1 kW "nabíječka" 24 V
31 080 Wh staré olovo 7 488 Wh Li-Ion
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.
Mikel
Schválený prodejce
Příspěvky: 969
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Mikel »

Joskob píše:Ak dobre chapem tak modul (2P2S) 40Ah 7.6V za 2250.- ?
Podle celkove kapacity to bude Leaf 1 generace. Tam jsou clanky 2p2s a nova tato sestava ma 60Ah 7,4V.
Pokud tedy dnes tyto clanky maji mit pouze 40Ah v realu mozna mene, budou mit kolem 60% puvodni kapacity. To uz je tak trochu na konci zivotnosti u 10 let stareho lithoveho clanku :)
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
Joskob
Příspěvky: 589
Registrován: ned kvě 12, 2019 9:56 pm
Lokalita: Poprad
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 5210
Kapacita baterie [kWh]: 24
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Joskob »

To ako sme to pochopili my je jedna vec a to ako to mysli predajca (teda moja otázka) je druhá vec.
9x Solar frontier 70W ; 16x Trinasolar TSM-235PC05 235W ; 5x Moser Baer 222W (5210Wp)
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A ; DalyBMS 150A
Easun PWM 3000w 24/230 sinus ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
7S120P Li-ion 18650 210+Ah ; 7S CATL 100Ah ; 7S CATL 2x 150Ah ; 8S Lifepo 305Ah (24kWh)
Mojm10
Příspěvky: 245
Registrován: ned bře 22, 2020 11:55 am

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Mojm10 »

Ta cena vychází na cca 7500.- za kWh. Při koupi všech 48 modulů to bude cca 6000.- kWh.
O tom jestli to je drahé nebo ne je zbytečné se bavit. Někdo to může chtít vyměnit moduly v autě, jiný chce samo domo baterku. Ty moduly mají teď cca 42 Ah (nové více). V modulu jsou čtyři články. (2s2p)
Joskob
Příspěvky: 589
Registrován: ned kvě 12, 2019 9:56 pm
Lokalita: Poprad
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 5210
Kapacita baterie [kWh]: 24
Bydliště: Poprad

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Joskob »

Pri cene 7500/kWh za články s podľa všetkého tretinovou kapacitou je uplne na mieste baviť sa o tom , či je to drahé
9x Solar frontier 70W ; 16x Trinasolar TSM-235PC05 235W ; 5x Moser Baer 222W (5210Wp)
Epsolar LS3024b,LS2024b,Xtra3210,Tracer3215 ; 2x smart BMS 30A ; DalyBMS 150A
Easun PWM 3000w 24/230 sinus ; Soluowill NP1200-24/230 sinus
7S120P Li-ion 18650 210+Ah ; 7S CATL 100Ah ; 7S CATL 2x 150Ah ; 8S Lifepo 305Ah (24kWh)
Mikel
Schválený prodejce
Příspěvky: 969
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Mikel »

Mojm10 píše:Ta cena vychází na cca 7500.- za kWh. Při koupi všech 48 modulů to bude cca 6000.- kWh.
O tom jestli to je drahé nebo ne je zbytečné se bavit. Někdo to může chtít vyměnit moduly v autě, jiný chce samo domo baterku. Ty moduly mají teď cca 42 Ah (nové více). V modulu jsou čtyři články. (2s2p)
A kdo by si vymenoval v aute baterii, ktera je odjeta za jinou odjetou baterii, ktera je pro pouziti v aute uz davno po smrti?
Vzdyt to ma 70% puvodni kapacity a to jeste " jen mozna"
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
Mojm10
Příspěvky: 245
Registrován: ned bře 22, 2020 11:55 am

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Mojm10 »

Mikel píše:
Mojm10 píše:Ta cena vychází na cca 7500.- za kWh. Při koupi všech 48 modulů to bude cca 6000.- kWh.
O tom jestli to je drahé nebo ne je zbytečné se bavit. Někdo to může chtít vyměnit moduly v autě, jiný chce samo domo baterku. Ty moduly mají teď cca 42 Ah (nové více). V modulu jsou čtyři články. (2s2p)
A kdo by si vymenoval v aute baterii, ktera je odjeta za jinou odjetou baterii, ktera je pro pouziti v aute uz davno po smrti?
Vzdyt to ma 70% puvodni kapacity a to jeste " jen mozna"
Protoze 70% je lepsich nez treba 15%. Koupit 100% novou je drazsi kwh za kwh, plus velky penize naraz.
Mikel
Schválený prodejce
Příspěvky: 969
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Mikel »

Mojm10 píše: Protoze 70% je lepsich nez treba 15%. Koupit 100% novou je drazsi kwh za kwh, plus velky penize naraz.
Je videt, ze jste asi s EV nikdy nejezdil. Domnivat se, ze by nekdo pprovozoval EV s dojezdem 1km a pak byl stastny, ze si muze koupit mrtve baterie a mit dojezd mozna pri velkem stesti v lete cca 40-50km?
To by asi opravdu jen vyhodil penize z okna.
Baterie, ktera ma uz jen "mozna" 70% nebo take mene, tak ma velky vnitrni odpor vzhledem k veku a opotrebeni a pro dalsi provoz EV nebo jine trakcni aplikace je naprosto nepouzitelna
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
Mojm10
Příspěvky: 245
Registrován: ned bře 22, 2020 11:55 am

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Mojm10 »

Mikel píše:
Mojm10 píše: Protoze 70% je lepsich nez treba 15%. Koupit 100% novou je drazsi kwh za kwh, plus velky penize naraz.
Je videt, ze jste asi s EV nikdy nejezdil. Domnivat se, ze by nekdo pprovozoval EV s dojezdem 1km a pak byl stastny, ze si muze koupit mrtve baterie a mit dojezd mozna pri velkem stesti v lete cca 40-50km?
To by asi opravdu jen vyhodil penize z okna.
Baterie, ktera ma uz jen "mozna" 70% nebo take mene, tak ma velky vnitrni odpor vzhledem k veku a opotrebeni a pro dalsi provoz EV nebo jine trakcni aplikace je naprosto nepouzitelna
Mam leaf a provozuju spokojene s 60 SOH. V komunite leafaru je mnoho lidi, kteri jezdi 20 km denne a jejich soh je 30% napriklad. Proc by ty baterie byly mrtve? Dostala se ke mne tahle baterie se 70% soh,ale nechce si mi menit za jen o 10% lepsi.
Mikel
Schválený prodejce
Příspěvky: 969
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Mikel »

Mojm10 píše: Mam leaf a provozuju spokojene s 60 SOH. V komunite leafaru je mnoho lidi, kteri jezdi 20 km denne a jejich soh je 30% napriklad. Proc by ty baterie byly mrtve? Dostala se ke mne tahle baterie se 70% soh,ale nechce si mi menit za jen o 10% lepsi.
Dobry pokus o vtip "jejich soh je 30%" :D :D :D Pri teto hodnote po rozjezdu naskoci uz jen zelva, nez to vypne cele :D :D . Pri 60% SOH budete jezdit ale muzete jen po rovine a nebo z kopce. Staci maly kopecek a uz tam mate zelvu a to jeste musi byt leto. V zime zapnete topni ( 7kW ) seslapnete plyn a sup uz je tam zase zelva. :D :D :D
Priji prijemne zazitky z jizd 20km denne rychlosti zelvy.
Nej si tedy rikam, proc ty hloupe automobilky povazuji 70%SOH jako hranici zivotnosti baterie v e-aute, kdyz to podle vas krasne frci i s 30% puvodni kapacity :D
Fakt toto byl dobrey kamenak od vas :)
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
Mojm10
Příspěvky: 245
Registrován: ned bře 22, 2020 11:55 am

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Mojm10 »

Mikel píše:
Mojm10 píše: Mam leaf a provozuju spokojene s 60 SOH. V komunite leafaru je mnoho lidi, kteri jezdi 20 km denne a jejich soh je 30% napriklad. Proc by ty baterie byly mrtve? Dostala se ke mne tahle baterie se 70% soh,ale nechce si mi menit za jen o 10% lepsi.
Dobry pokus o vtip "jejich soh je 30%" :D :D :D Pri teto hodnote po rozjezdu naskoci uz jen zelva, nez to vypne cele :D :D . Pri 60% SOH budete jezdit ale muzete jen po rovine a nebo z kopce. Staci maly kopecek a uz tam mate zelvu a to jeste musi byt leto. V zime zapnete topni ( 7kW ) seslapnete plyn a sup uz je tam zase zelva. :D :D :D
Priji prijemne zazitky z jizd 20km denne rychlosti zelvy.
Nej si tedy rikam, proc ty hloupe automobilky povazuji 70%SOH jako hranici zivotnosti baterie v e-aute, kdyz to podle vas krasne frci i s 30% puvodni kapacity :D
Fakt toto byl dobrey kamenak od vas :)
Zamyslete se. Proc by neslo jezdit? proste je to 60 procent z 24 kwh. Jezdim s tim 60-80 km denne. Topeni ma sice 6 kw ale pak iz jen udrzuje teplotu treba 1 kw kdyz je kolem nuly. Vypada to, ze nevite uplne o cem mluvite. Pokud bych to vyfotil, stejne byste neveril, mam pravdu?
Mikel
Schválený prodejce
Příspěvky: 969
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Moduly z nissan Leaf 15 kWh

Příspěvek od Mikel »

Mojm10 píše: Zamyslete se. Proc by neslo jezdit? proste je to 60 procent z 24 kwh. Jezdim s tim 60-80 km denne. Topeni ma sice 6 kw ale pak iz jen udrzuje teplotu treba 1 kw kdyz je kolem nuly. Vypada to, ze nevite uplne o cem mluvite. Pokud bych to vyfotil, stejne byste neveril, mam pravdu?
Ono je to jednoduche, pokud mate baterii o ktere jste psal puvodne 30% a nyni jinou, tedy pisete o druhe s 60% puvodni kapacity.
Problem je, ze krom nizsi kapacity tyto baterie uz budou mit vyssi vnitrni odpor a pri zatizeni dochazi k vyraznemu poklesu napeti na danem clanku. To je ale ta lepsi varianta. Ta horsi varianta je jak to funguje v realu, tak u takto jetych baterii jsou proste nektere clanky slabsi s celkove jsou jiz rozjete napetove mezi sebou. To je proste realita, ktere nejde zabranit Tim padem se stane to, ze jak mate nevyrovnane clanky tak kdyz pridate plyn tak na clanku s nejnizsim napetim dojde k poklesu napeti pod urcitou hranici a BMSka to cele hodi na zelvu.
Videl jsem x majitelu kteri maji iOn a maji nalitano hodne pres 100t. km s odjezdenejma bateriema. Navic Nissan 1. generace je problemy s kapacitou baterie povestny.
Jezdim uz s EV pres 4 roky a uz jsem jich par vystridal, najezdil s EV kolem 140t km a vim jak se EV auta chovaji a nac si pripadne dat pozor, pripadne co se da od auta ocekavat :)
Take jsem zacinal s prnim EV z roku 2010, ktere uz melo neco za sebou. :)
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/