Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Měniče stejnosměrného proudu na střídavý proud, porovnání účinnosti, ztráty, optimalizace použití měničů, střídače v UPS - záložní zdroje.
Uživatelský avatar
kybos
Příspěvky: 2700
Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
Lokalita: Šternberk
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 15000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Bydliště: v údolí mezi kopci

Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od kybos »

Chtěl bych se zeptat, jak jsou na tom ostatní zákazníci firmy MPP Solar se servisní podporou. Já, když jsem s touto firmu začal před cca sedmi lety komunikovat, jsem dosahoval běžně doby obrátky mailu přibližně tři dny a reakce na objednávku byla nanejvýš týden. Potom se situace postupně zhoršovala a v současné době (poslední rok) dostávám odpovědi na mail po jednom až dvou měsících a dodání objednaného zboží trvá cca půl roku od zaplacení.
Vzhledem k tomu, že youda uváděl https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f ... 20#p131353 , že s firmou MPP Solar je ta nejlepší komunikace ve srovnání s ostatními dodavateli, tak bych rád zjistil, zda je to u ostatních dodavatelů skutečně ještě horší. Mé zkušenosti jsou zatím takové, že komunikace s firmou MPP Solar se v posledních letech výrazně zhoršuje a dodací lhůty se neúnosně prodlužují. Půl roku trvá (tři výměny mailů), než se dojedná obchod a dalšího půl roku dodávka zboží. Jeden rok na jeden obchodní případ se mi jeví jako příliš dlouhá doba. Jak jste na tom s dobou zpracování objednávek u ostatních firem?
Nevím, zda to youda nemyslel ironicky, neboť 1.9.2020 jsem poslal objednávku a ještě týž den jsem obdržel následující odpověď:
MPP Solar Tech Support <support@mppsolar.com>

út 1. 9. 23:41 (před 7 dny)

komu: mně
*PLEASE DO NOT REPLY DIRECTLY TO THIS MESSAGE* Thank you for contacting Support. We have received your message and will reply as soon as possible. For technical assistance, please ensure that you have provided ALL the case data clearly (see: http://www.mppsolar.com/v3/customer-support/) along with product serial label photos + photos of problem so we can start reviewing your request. For majority of the technical requests requiring research and lab consult, it may take 3-4 business days to respond (or longer if additional tests are required), though we will make every effort to get back to you as quickly as possible. Thank you for your patience and understanding. Sincerely, MPP Solar Support
A to už mám "ve frontě" nezpracované odpovědi na několik dalších mailů z předchozích měsíců (jeden z přídavných testů je zřejmě test trpělivosti zákazníka).
Problém spočívá v tom, že skutečná odpověď (ne ta z odpovědního automatu) přijde ne za 3-4 busines days ale za 5-10 busines weeks. A to se do těch pracovních týdnů nepočítají týdny kolem vánoc, Nového roku, jarních odborných školení, letních dovolených a týdny kolem výstav.
Please be advised we'll be closed for national holidays in Taiwan from April 2nd to April 5th and return on April 6th Monday. Kindly expect delay in correspondence and thank you for understanding in advance.
thank you
MPP Solar Inc.

Hello Sir

Sorry for the late reply.

We don't receive this mail on 21 Dec. It may be blocked by our server.
Hello Sir

Sorry for the late reply. The mail is blocked by our server and we find it in the spam mail box.
I will be away on business from Aug 3-11th. Please expect some delay in reply thank you.
Our office is closed from 9/17 to 9/27 for mid autumn festival. We will return to office on 9/30. Please excuse any delay in reply.

Support, MPP Solar Inc
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
Vitek
Příspěvky: 1916
Registrován: pát bře 15, 2019 7:44 am

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od Vitek »

Já když řešil cokoliv tak online technickou podporu v chatu.. když jsem řešil objednávku tak z ebay.
ostatní jsem zatím řešit nemusel, za mě tedy OK jelikož live chat proběhl a dstal jsem odpověď.
josse
Příspěvky: 1142
Registrován: úte úno 14, 2017 9:35 pm

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od josse »

Někde jsem dostal info, že mám psát zásadně Peggy!

První jsem odeslal:
Sent: Thursday, April 4, 2019 3:17 AM
To: peggy@mppsolar.com

Odpověděla:
Dne 04.04.2019 v 15:13 Peggy Hung, MPP Solar Inc napsal(a):

Odpovídal jsem:
Sent: Sunday, April 7, 2019 9:00 PM

Ona odpověděla: 8.4. 8:27

Je tam ten časový posun a některé časy jsou místní moje možná i místní její... Každý klient si ty texty dělá po svém, kdyby to bylo třeba spočítat na minuty musel bych sednout k PC, věřím že jako příklad to stačí...

Chtěl jsem nabídku na náhradní SCC board, v druhém mém mailu jsem posílal fotky...
15x GWL Poly 300Wp 72 cells, 1-2x Axpert MKS 48V 4000W, 3x80P14S 18650 (~640Ah/34kWh), https://emoncms.trenet.org/dashboard/view?id=3, https://solarforum.cz/
mopadzi
Příspěvky: 989
Registrován: úte led 24, 2012 8:55 am
Lokalita: Okolí Uherského Brodu
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od mopadzi »

no mě například Studer neodpověděl nikdy. české zastoupení odpoví až po několikeré urgenci a telefony zásadně neberou...Pokud položím technický dotaz odpoví že neví, že mám zkusit manuál. Tak je to s níma odnepaměti.... zaplat buh za toto forum
kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
mobilik
Příspěvky: 2675
Registrován: úte úno 04, 2014 9:06 am
Bydliště: Neďaleko Košic (SR)

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od mobilik »

Moja skúsenosť je velmy dobrá. Riešil som už asi desať reklamácii. Vždy k mojej spokojnosti.

Studer priamo neodpovedá zákazníkom. Na to sú tam Obchodné zastúpenia.
Čo bolo bolo, bude len horšie...
Uživatelský avatar
kybos
Příspěvky: 2700
Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
Lokalita: Šternberk
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 15000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Bydliště: v údolí mezi kopci

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od kybos »

josse píše:Někde jsem dostal info, že mám psát zásadně Peggy!
V současné době již standardně posílám maily do firmy MPP Solar nejméně na čtyři adresy (Peggy Hung je mezi nimi), automatickou odpověď generují jen support2@mppsolar.com a support@mppsolar.com. Od Peggy Hung jsem naposledy obdržel odpověď v roce 2014. Možná má na starosti jen zákazníky do první objednávky.
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
Uživatelský avatar
kybos
Příspěvky: 2700
Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
Lokalita: Šternberk
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 15000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Bydliště: v údolí mezi kopci

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od kybos »

mobilik píše:Moja skúsenosť je velmy dobrá. Riešil som už asi desať reklamácii.
Na kterou adresu píšeš?
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
mopadzi
Příspěvky: 989
Registrován: úte led 24, 2012 8:55 am
Lokalita: Okolí Uherského Brodu
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od mopadzi »

mobilik píše:Moja skúsenosť je velmy dobrá. Riešil som už asi desať reklamácii. Vždy k mojej spokojnosti.

Studer priamo neodpovedá zákazníkom. Na to sú tam Obchodné zastúpenia.
jo, a jsme v perdeli pane hráábě..
S tím jsem se setkal u Heidenhainu kdy technickou podporu dostávali jen určité firmy. Prokousal jsem se, ale stálo to moc sil.
Ale nemít se kde zeptat, je pánové naprd. To si přiznejme
kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
Uživatelský avatar
youda
Příspěvky: 3074
Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od youda »

kybos píše: V současné době již standardně posílám maily do firmy MPP Solar nejméně na čtyři adresy (Peggy Hung je mezi nimi), automatickou odpověď generují jen support2@mppsolar.com a support@mppsolar.com. Od Peggy Hung jsem naposledy obdržel odpověď v roce 2014. Možná má na starosti jen zákazníky do první objednávky.
Tedy Kybosi,
oni si na tebe asi zasedli!

1) Prosím tě, kolik těch výrobků od MPP Solaru máš?
2) A s každým výrobkem, už od roku 2014, byly takové problémy, že byla nutná reklamace?

Jestli si vzpomínám, už jsi ten příběh kdysi na forum psal, můžeš na něj dát odkaz?
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
dumi
Příspěvky: 2037
Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od dumi »

Z jakyho mailu jim pises. Mam zkusenost, ze spousta mailu z ruznych ceskych "serveru" jim spadne do spamu.
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
Uživatelský avatar
kybos
Příspěvky: 2700
Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
Lokalita: Šternberk
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 15000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Bydliště: v údolí mezi kopci

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od kybos »

youda píše: 1) Prosím tě, kolik těch výrobků od MPP Solaru máš?
2) A s každým výrobkem, už od roku 2014, byly takové problémy, že byla nutná reklamace?
Přímo od MPP Solaru jsem koupil čtyři výrobky.
První kousek byl PIP6048LC, což je 6kW LF střídač s PWM nabíječem a možností chodu v režimu UPS. Ten jsem postupně upravil. Nejdříve jsem vyměnil chlazení a následně snížil spotřebu naprázdno. Na nabíjení baterie jsem místo interního PWM používal dva Tristary. Tento kus funguje dodnes bez závad.
Pro další instalaci jsem si vybral PIP8048LC, což je 8kW LF střídač s PWM nabíječem a možností chodu v režimu UPS. Nechal jsem si k němu od servisu MPP Solaru doporučit dva MPPT nabíječe. Tento kus jsem nainstaloval neupravený, je trvale problematický a v součinnosti s doporučenými nabíječi od stejného výrobce nebyl schopen řádně fungovat. Za pět let pět oprav po těžké havárii. Vždy to odnesla minimálně výkonová deska.
Následně byly zakoupeny zde na fóru ještě čtyři 8kW použité střídače stejného obvodového zapojení (pouze byly kompletovány ve firmě OPTI-SOLAR, liší se jen detaily krytu a výrobní čísla). Jeden z nich byl ve stavu mimo provoz. Ten se mi podařilo opravit a uvést do provozu.
U třech z nich jsem provedl úpravy ke snížení klidového proudu a u jednoho z nich i kompletní výměnu chlazení. Ten mi teď bezchybně slouží jako UPS pro celý dům. Mám jej instalován v obytné zóně a nemohu si dovolit hlučnost, kterou má originální provedení chlazení. K napájení baterie slouží tři Tristary MPPT 60A a externí síťový třífázový nabíječ pro řešení úloh DC couplingu. Nabíjení z DS prostřednictvím střídače je potlačeno na konzervační proud, jelikož u něj nelze v režimu nabíjení z DS uživatelsky nastavit konečné napětí vhodné pro LiFePO baterie. Přepínání zátěže na DS funguje hladce v synchronním režimu.
youda píše: Jestli si vzpomínám, už jsi ten příběh kdysi na forum psal, můžeš na něj dát odkaz?
Odkaz na pokusy o opravu: https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f ... 8lc#p80579
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f ... 8lc#p45436
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
Uživatelský avatar
kybos
Příspěvky: 2700
Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
Lokalita: Šternberk
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 15000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Bydliště: v údolí mezi kopci

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od kybos »

dumi píše:Z jakyho mailu jim pises. Mam zkusenost, ze spousta mailu z ruznych ceskych "serveru" jim spadne do spamu.
Běžně jim píšu z gmail.com, což si myslím že je poměrně často užívaný server, ale zkoušel jsem to i z iol.cz a seznam.cz, dokonce jsem výhradně pro MPP Solar zaregistroval speciální adresu vyhrazenou pouze pro ně, ale ani to nepomohlo.
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
Uživatelský avatar
diablo007
Příspěvky: 3204
Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
Bydliště: Vyškov

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od diablo007 »

Jestli mají online podporu jak píše Vítek a opravdu online funguje jestli by nestalo za to ji vyzkoušet
josse
Příspěvky: 1142
Registrován: úte úno 14, 2017 9:35 pm

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od josse »

dumi píše:Z jakyho mailu jim pises. Mam zkusenost, ze spousta mailu z ruznych ceskych "serveru" jim spadne do spamu.
To jsem předpokládal, proto jsem psal z gmailu...
15x GWL Poly 300Wp 72 cells, 1-2x Axpert MKS 48V 4000W, 3x80P14S 18650 (~640Ah/34kWh), https://emoncms.trenet.org/dashboard/view?id=3, https://solarforum.cz/
mobilik
Příspěvky: 2675
Registrován: úte úno 04, 2014 9:06 am
Bydliště: Neďaleko Košic (SR)

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od mobilik »

Kybos píšem stále Peggy, predtým som to riešil z Erikom, ale ten postúpil vyššie.

Mopadzi, asi tak nejak. Na SK je to podobné. Predajca toho moc nevie, stále sa odkaze na technika a treba to ťahať ako s chlpatej deky...
Čo bolo bolo, bude len horšie...
mopadzi
Příspěvky: 989
Registrován: úte led 24, 2012 8:55 am
Lokalita: Okolí Uherského Brodu
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od mopadzi »

ale prodejce solarni-panely.cz toho ví dost, ale FV muže dělat jen on....
kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
Uživatelský avatar
kybos
Příspěvky: 2700
Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
Lokalita: Šternberk
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 15000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Bydliště: v údolí mezi kopci

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od kybos »

Vitek píše:Já když řešil cokoliv tak online technickou podporu v chatu.. když jsem řešil objednávku tak z ebay.
ostatní jsem zatím řešit nemusel, za mě tedy OK jelikož live chat proběhl a dstal jsem odpověď.
Můžeš, prosím, zveřejnit odkaz na chat technické podpory firmy MPP Solar? Nic takového jsem tam nenašel, pouze možnost poslat zprávu s odpovědí na mail. Touto cestou jsem se s nimi nedomluvil, neboť mají reakční dobu delší než kvartál.

Abych jim nekřivdil, odpovídají střelhbitě takto:
*PLEASE DO NOT REPLY DIRECTLY TO THIS MESSAGE* Thank you for contacting Support. We have received your message and will reply as soon as possible. For technical assistance, please ensure that you have provided ALL the case data clearly (see: http://www.mppsolar.com/v3/customer-support/) along with product serial label photos + photos of problem so we can start reviewing your request. For majority of the technical requests requiring research and lab consult, it may take 3-4 business days to respond (or longer if additional tests are required), though we will make every effort to get back to you as quickly as possible. Thank you for your patience and understanding. Sincerely, MPP Solar Support
Jenomže "as soon as possible" u nich znamená nikdy.

Firma s takovou technickou podporou si už žádnou objednávku nezaslouží!
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
Vitek
Příspěvky: 1916
Registrován: pát bře 15, 2019 7:44 am

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od Vitek »

kybos píše:
Vitek píše:Já když řešil cokoliv tak online technickou podporu v chatu.. když jsem řešil objednávku tak z ebay.
ostatní jsem zatím řešit nemusel, za mě tedy OK jelikož live chat proběhl a dstal jsem odpověď.
Můžeš, prosím, zveřejnit odkaz na chat technické podpory firmy MPP Solar? Nic takového jsem tam nenašel, pouze možnost poslat zprávu s odpovědí na mail. Touto cestou jsem se s nimi nedomluvil, neboť mají reakční dobu delší než kvartál.

Abych jim nekřivdil, odpovídají střelhbitě takto:
*PLEASE DO NOT REPLY DIRECTLY TO THIS MESSAGE* Thank you for contacting Support. We have received your message and will reply as soon as possible. For technical assistance, please ensure that you have provided ALL the case data clearly (see: http://www.mppsolar.com/v3/customer-support/) along with product serial label photos + photos of problem so we can start reviewing your request. For majority of the technical requests requiring research and lab consult, it may take 3-4 business days to respond (or longer if additional tests are required), though we will make every effort to get back to you as quickly as possible. Thank you for your patience and understanding. Sincerely, MPP Solar Support
Jenomže "as soon as possible" u nich znamená nikdy.

Firma s takovou technickou podporou si už žádnou objednávku nezaslouží!
zdar kamaráde, tak tady máš telefonní číslo :
+86 139 6874 4023 jmenuje se hittey stejně jak v mailu... :-)
pokud si troufáš zavolej tam.
pokud ne, doporučuji whatsapp, kde jsem se perfektně pobavil a zajistil chybějící info.
uplně jednoduché.
Tož ahoj a napiš jak jsi pohodil.
Uživatelský avatar
kybos
Příspěvky: 2700
Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
Lokalita: Šternberk
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 15000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Bydliště: v údolí mezi kopci

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od kybos »

Dnes mi odpověděl Eric:
Kindly note we have just returned from a long weekend (statutory holidays) in Taiwan and I'm sorry if there was any delay to your email. Due to the volume of emails we've received during the break your patience would be much appreciated and our support team will reply you as soon as possible.
Tak to vypadá, že si prodloužili weekend na několik týdnů a budu tedy muset strpět bez náhradních dílů od začátku až do konce solární sezóny.
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
Vitek
Příspěvky: 1916
Registrován: pát bře 15, 2019 7:44 am

Re: Servisní podpora firmy MPP SOLAR

Příspěvek od Vitek »

kybos píše:Dnes mi odpověděl Eric:
Kindly note we have just returned from a long weekend (statutory holidays) in Taiwan and I'm sorry if there was any delay to your email. Due to the volume of emails we've received during the break your patience would be much appreciated and our support team will reply you as soon as possible.
Tak to vypadá, že si prodloužili weekend na několik týdnů a budu tedy muset strpět bez náhradních dílů od začátku až do konce solární sezóny.
Telefonoval jsi tam? je to nejrychlejší :)

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek