Baterie CALB na Alixpresu

Archiv ukončených inzerátů
hobzik
Příspěvky: 32
Registrován: ned črc 19, 2020 10:53 am

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od hobzik »

První měřený článek vyšel 105,63 Ah (nabití CC/CV 10A, 3,6V cutoff 5A, vybíjení CC 10A, cutoff 3V), což je super výsledek. Je to sice méně než na přiloženém papíru uvedených 112Ah, ale může to být že jsem zvolil trochu šetrnější rozsah napětí než uvádí prodejce (2.5~3.65V) nebo taky trochu utrpěly v horku cestou... každopádně je to více než nominálních 100Ah:)
Při úvodním nabití se do článku vešlo 77Ah, takže jsou posílány ve stavu cca 20-30% nabití.
Hybridní ostrovní systém 6kWp východ/západ, baterie 20 kWh lead-carbon +10 kWh LiFePo4, měnič paralelně Axpert 2x 5kW
+ fotovoltaický ohřev vody 2kWp boiler 200l
lubomirz
Příspěvky: 444
Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od lubomirz »

jo, 20-30% je standard kvoli bezpecnostnym predpisom v leteckej (a zrejme aj inej) doprave.
Ano, tvoj vysledok je par Ah mensi kvoli tomu ze si prestal na 3.00V, keby si isiel dalej dole az na 2.6 alebo 2.5V, este by si z toho samozrejme nejake drobne vymackal. Akurat som pisal v inej teme ze ja osobne by som pod 3.00V nesiel lebo tie LiFePo krivky su sialene strme naspodku.

Drzim palec nech sluzia aspon 6000 cyklov !! Ja sa pridam buduci rok ak vsetko vyjde ako ma.
Plazivec
Příspěvky: 458
Registrován: čtv kvě 07, 2020 2:35 am

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od Plazivec »

Taky budu někdy v budoucnu řešit baterii a už jsem toho tady přečetl hodně o stavbách. Teď se ale zeptám a prosím za prominutí, když to bude blbě. Koukám na Pylontech US3000 s kapacitou 3,5kWh 48V. Za cenu jen tak namátkou 1400e. Když objednám 16x CALB 100Ah, dostanu zhruba papírově 4,8kWh, jestli jsem něco nesplet, no a pak k tomu musím postavit BMS, box, spojovací materiál a další, co ani nevim jaký věci. Netuším co ta havěť kolem stojí, proto se ptám, není lepší koupit ten pylontech se vší tou havětí zabudovanou, včetně komunikace a pěkně pohromadě v racku?
Stojí vůbec za to riskovat tu čínu, prakticky bez záruky, pak to dát nějak do kupy - pro mě to znamená třeba i další studium ne jednoduché problematiky - a bát se, esik to mám dobře udělaný?
Reálně, kolik ušetřím?
7,5 kWp
--východ == 2,25 kWp == Epever Tracer 5415AN
--Jih ===== 3,00 kWp == Epever Tracer 8420AN
--Západ == 2,25 kWp == Epever Tracer 5415AN
2x Axpert king1 Parallel
3x150ah Lion
hobzik
Příspěvky: 32
Registrován: ned črc 19, 2020 10:53 am

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od hobzik »

Osobně si myslím, že pokud se tomu člověk vyloženě nevěnuje jako hobby, tak nemá cenu to řešit a je nejlepší zvolit komerční řešení. Už jen kvůli té záruce - třeba na ten Pylontech je opravdu dlouhá (tuším 5 let, po registraci 7 let).
Hybridní ostrovní systém 6kWp východ/západ, baterie 20 kWh lead-carbon +10 kWh LiFePo4, měnič paralelně Axpert 2x 5kW
+ fotovoltaický ohřev vody 2kWp boiler 200l
lubomirz
Příspěvky: 444
Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od lubomirz »

samozrejme Pylony maju obrovske vyhody ako integrovane riesenie pre cloveka ktory sa s tym nechce DoDo (dodělej doma). Predstavujem si nejakeho polo/vela/uspesneho cloveka (manager, vynalezca, podnikatel, reditel/namestnik v IT alebo financnej institucii...) ktory preraba/stavia dom na solar lebo je ekologicky postihnuty, v garazi parkuje Tesla atd a o elektrike vie akurat tolko ze trasie. Od takeho cloveka samozrejme nemozeme ocakavat baterkove DoDo z technickej stranky plus z monetarnej sa on diva na veci inak ako my, co sa snazime maximalizovat úžitok z kazdej koruny. Cize ked niekto zarobi tri stvrte mega Kc rocne v cistom alebo podstatne viac, nebude sa "sericinkať" s baterkami, co na tom ze su o 50 tisic kaček drahsie v kapacite ktore potrebuje.

Rovnako od takehoto cloveka necakas ze bude jazdit na Dacii alebo byvat v garsonke. Dobry priklad tohoto je brnensky "electro_dad" ktoremu sa jeho solarna instalacia nikdy v zivote EKONOMICKY nevrati - nasypal do toho neskutocne peniaze ze navratnost je volakde okolo 16 az 18 rokov a dovtedy sa mu infrastruktura pokazi, bude nieco nahradzat atd. Zrovna aj on pouziva Pylontechy a to zrovna tusim 14.4kWh plny rack. A napriek tomu sa stale usmieva, je super naladeny ze ako je strasne ekologicky a dalsie desiatky tisic eur vyhodi von z okna pretoze ma Teslu a ta mu padne na hodnote. Cize nie je to vzdy len o peniazoch, o cistom matematickom alebo uctovnickom "kalkule".

Drobna poznamka : US3000 pise ze "usable capacity" je 3.2kWh co je bohuzial o 10% menej nez 3.5kWh ktore Plazivec napisal (samozrejme kvoli zivotnosti). Ono je bohuzial rozdiel medzi 3.2kWh a 4.8kWh - presne polovica... navyse tie cinske hnusoby uplne kludne nameraju 115Ah namiesto udavanych 100Ah cize realna kapacita moze byt 5.5kWh namiesto štítkovej 4.8kWh.

Potom by sme porovnavali Pylonovych 3.2kWh pouzitelnych versus 5.5kWh čínskych ; pre niekoho ma vacsiu + lepsiu hodnotu furt ten Pylon ako priemyselne riesenie "kupim, zapojim, zapnem, mam komu zavolat ked sa volaco pototo". Hodnota nie je to iste ako cena.

edit : teraz citam ze Pylontechy maju "up to 15 years performance warranty", ci by bez breptania vymenili 12 rocnu baterku ak bude mat menej nez definovanu kapacitu netusim, neviem ci ta firma bude o 12 rokov existovat atd. Ale aj toto je argument ktory ma nejaku vahu, pre niekoho zmysel, hodnotu aj cenu.

A my chudobnejsi dneskaj kupime 3.2V 100Ah LiFePo z Ciny a ked sa o sedem rokov dokaka, tak kupime nieco dalsie :) a nebudeme zahadzovat cele 3.5kWh Pylontech bloky, ale "per článok" cize 0.35kWh :)
Plazivec
Příspěvky: 458
Registrován: čtv kvě 07, 2020 2:35 am

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od Plazivec »

Já nevím, usable 3,2 není polovina z 4,8.
5,5 CALB taky nebude na 100 procent využitelných, pokud chceme víc jak 2000 cyklů.
Kolik stojí ta bižuterie taky nevim, ale levné to nebude. A také nejsem manažer s xmilion příjmem. A proto hledám levnější řešení, že taky nechc být ekologický za každou cenu, ale chci dokázat najít nějaký kompromis.
7,5 kWp
--východ == 2,25 kWp == Epever Tracer 5415AN
--Jih ===== 3,00 kWp == Epever Tracer 8420AN
--Západ == 2,25 kWp == Epever Tracer 5415AN
2x Axpert king1 Parallel
3x150ah Lion
Uživatelský avatar
youda
Příspěvky: 3074
Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od youda »

Tady uvažuješ správně: pokud se bavíme o stejném typu článků z hlediska chemie a konstrukce (LFP, Liion, Olovo, NiFe), tak poměr štítkové a usable kapacity je vždy stejný, bez ohledu na to, jestli články koupíš samostatně po jednom nebo si je pořídíš v rámci hotového produktu. Pokud se poměr štítkové a usable kapacity liší, tak takový rozdíl je většinou závislý pouze na velikosti koulí a fantazie toho kterého dodavatele.

Co se týče kompromisu při pořízení baterie pro FVE, bohužel všechna řešení jsou tak trochu odezdi-kezdi a skutečně dobrý kompromis neexistuje. Filozofické zamyšlení - může vůbec existovat dobrý kompromis?

A) Koupit hotový produkt, ať už to bude BYD, Pylontech, LG nebo cokoliv, je prostě velký výdaj a také lock-in.

B) Pokud se má baterie stavět, tak cena za 1 kWh článků musí vycházet na nejvýše 50% ceny hotového továrního řešení, aby se stavba vyplatila. To defacto předurčuje, že je potřeba buď vybírat články z popelnic, nebo kuchat bourané elektromobily.

C) Jako kompromisní řešení by se nabízelo stavět si baterku sám z kvalitních nových článků se zárukou. Bohužel, tato varianta je při započítání bižuterie (jak sis sám všiml) často dražší, než varianta A.

Pravděpodobně se hned ozvou zdejší majitelé olověných dolů, že není potřeba hned chodit do Lithia, že Olovo je také super. Ano Olovo může být pro někoho dobré, ale koupě nového olova je totální úlet a repetitivní ekonomická sebevražda. I pro Olovo tedy platí varianta B): ekonomicky vhodný zdroj jsou jedině popelnice, sběrné dvory a nabourané ještěrky.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
lubomirz
Příspěvky: 444
Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od lubomirz »

tak nejak. Samozrejme Pylontech pouziva nejake lithia od velkych etablovanych Tier1 spolocnosti cize tam rozdiel nebude.
Este keby som tomu rozumel, daju sa zapnut automaticke titulky https://www.youtube.com/watch?v=THfvZkJnu2I



>> Já nevím, usable 3,2 není polovina z 4,8.

bolo to myslene nejak takto : 4.8kWh je o polovicu viac nez 3.2kWh. Ked sa chcem dostat z 3.2kWh na 4.8kWh, tak to je o polovicu viac (polovica z 3.2kWh je 1.6kWh a dalej 3.2+1.6 = 4.8).

Pozeram ze som to trosku napisal jak ugrofínsky tatár, nabuduce dam vacsi pozor. Kurňa raz darmo, tu medzi docentami sa clovek musi vyjadrovat exaktne aby nedostal přes pysky ... alebo přez pysky ? :)
Naposledy upravil(a) lubomirz dne ned srp 30, 2020 12:53 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
youda
Příspěvky: 3074
Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od youda »

Lubomirz,

hlavně to není o číslech, ale opravdu o té velikosti koulí.
Prostě LFP jako LFP. A na tom nic nemění ani fakt, že někteří borci jsou schopni ho přebíjet na 3.6V, jen aby z toho vyždímali pár Wh navíc. Má pak taková přebíjená baterka větší kapacitu? Já bych řekl, že je to spíš lhaní si do kapsy.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
lubomirz
Příspěvky: 444
Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od lubomirz »

samozrejme. Takisto v zaujme lepsich cisel vybijaju az na 2.5V co je uplny nezmysel a straslivym sposobom znizuje zivotnost.

Doplnil som video s rozborkou Pylontechu. Nasiel som nejake lacne CATL na alibabe, hned len co sa zorientujem v tych mojich zalozkach to sem prasknem ak volakto bude chciet odskusat nakup.
radot
Příspěvky: 66
Registrován: pát pro 28, 2018 7:49 pm

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od radot »

Porovnávať CALB a Pylon vôbec nie je možné. Rovnaké nemajú defacto vôbec nič.

Pylontech:
Hotové riešenie
Valcové články 15ks v sérii - veľmi zlé riešenie, nízka životnosť. Maximálny prúd 25A, krátkodobý 50A
Vstavané BMS nechráni články dostatočne.
Je to však plug&play riešenie s najvyššou kompatibilitou na trhu.

CALB:
Kvalitou neporovnateľne lepšie riešenie ale je to skladačka. Zostavenie batérie netrvá dlho.
Zapojenie BMS už je trochu zložitejšie ale zvládne ho každý aj keď je treba vysoká opatrnosť.
Doskové (tvz. Prismatic cell) články majú oveľa vyššiu bezpečnosť a schopnosť spracovania nabíjania / vybijania.
Ak sa to má zrovnať s Pylontech boxami, porovnávame 200Ah bloky avšak kto nie je padlý na hlavu nikdy nepoužije 15ks ale buď 16ks alebo dokonca 17ks v sérii.
maximálny prúd trvalý 200A, krátkodobý 600A, pulzne 1000A. Pylontech chcel zrejme docieliť certifikáciu na nízke napätie čiže do 50V v nabitom stave ale za cenu životnosti a nižšej kapacity. Poznám jedného z Českých distribútorov Pylon a nafúknuté články tam chodia zopár každý týždeň. Podotýkam že na toto sa záruka nevzťahuje. CALB ani jeden.

Tak isto kúpa cez alternatívne kanály je riziková. Na trhu je veľa falzifikátov a použitých batérií ktoré sa predávajú ako nové a to hlavne CATL - ten vyrába výhradne batérie pre výrobcov áut. V žiadnom prípade nie pre voľný trh.
Existujú samozrejme falzifikáty každej značky. Tak isto nepodarky čiže B-grade ktoré sa predávajú práve na Aliexpress a Alibaba.

Pripravuje sa nová celosvetová legislatíva na základe ktorej bude mať každá batéria svoj pamäťový čip a GPS. Štáty budú sledovať využívanie batérií. Budú vedieť kto ich vlastní, kedy dosiahnu stav konca životnosti, nadväzovať bude povinná recyklácia. Budú sa tým minimalizovať podvody s batériami.

Ak chcete mať istotu kvality, najnižšej ceny, napíšte mi PM
12x Poly Amerisolar 285Wp východne, 12x Poly Amerisolar 285Wp západne, 17x CALB LiFePo4 200Ah, EMUS BMS, EASUN ISolar SMV III 5KW (500V MPPT)
rva
Příspěvky: 3541
Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 46000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od rva »

Kdo staví z článků, tak se tady změřením kapacity zakončilo kolečko od objednání, dodávky, celkové ceny a kapacity, které ukazuje, že se jedná o finančně velmi zajímavou alternativu. U mě už 2 týdny fungují a kdybych dnes chtěl víc baterií, využil bych opět tento zdroj.
Pylontech je velmi dobré řešení pro toho, kdo chce kompaktní systém za rozumné peníze a nechce pronikat do ochrany baterií a vlastních řešení. Kdybych začínal teď, byl by to vážný kandidát. Ale protože už FV pár let mám, tak by mi právě to integrované řešení vadilo, protože si to dělá co chce a co nemám možnost ovlivnit.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 46 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
dano
Příspěvky: 394
Registrován: pát zář 01, 2017 8:54 am

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od dano »

radot píše:Valcové články 15ks v sérii - veľmi zlé riešenie, nízka životnosť.
Pylontech nevlastnim, ale videl som niekolko obrazkov a nikdy nikde som nevidel valcove clanky, videl som vzdy iba prizmaticke, tiez netusim, preco by v serii zapojene valcove clanky mali mat nizku zivotnost, skusenost mam praveze presne opacnu.
Neviem od coho sa "Valcove ?" clanky v pylontech tehlach nafukuju, ale myslim, ze tu na fore s tym este problem nikto nemal.
radot píše:Pripravuje sa nová celosvetová legislatíva na základe ktorej bude mať každá batéria svoj pamäťový čip a GPS
To ma pobavilo, hlavne to GPS, to je lepsie ako nanocipy vo vakcinach :lol:
ikovlabs
Příspěvky: 568
Registrován: úte črc 22, 2014 6:14 pm

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od ikovlabs »

Prijde mi zvlastni ze nekdo kto tvrdi ze v Pylontechu jsou valcove clanky zna distributora kteremu tam chodi tydne nekolik nafouknutych.To GPS je uz uplne mimo.
Kazdy chvali svuj kozich ale vsechno ma svou mez. ::stop::
ikovlabs
Příspěvky: 568
Registrován: úte črc 22, 2014 6:14 pm

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od ikovlabs »

Problem neni postavit ale z ceho postavit.Zadne standartizovane BMS neni takze je to vlastne vyvoj ktery hraje ruletu s bezpecnosti a investici XX kilokocourku.A to v situaci kdy i dobra konstrukce ma navratnost vzdy velmi na hrane :dontknow:
netko
Příspěvky: 173
Registrován: sob zář 01, 2012 12:43 am
Lokalita: Orava

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od netko »

ikovlabs píše:Problem neni postavit ale z ceho postavit.Zadne standartizovane BMS neni takze je to vlastne vyvoj ktery hraje ruletu s bezpecnosti a investici XX kilokocourku.A to v situaci kdy i dobra konstrukce ma navratnost vzdy velmi na hrane :dontknow:
Bms je ale drahe skuste mrknut bms2 : https://www.mgm-compro.cz/bms/
ikovlabs
Příspěvky: 568
Registrován: úte črc 22, 2014 6:14 pm

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od ikovlabs »

:| OK bavime se o realne(fyzicky a financne) pouzitelnem BMS .Nalestene reseni srazi efektivitu pod akceptovatelnou uroven.
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od ota »

radot píše:pylontech:Valcové články 15ks v sérii - veľmi zlé riešenie, nízka životnosť. Maximálny prúd 25A, krátkodobý 50A
Vstavané BMS nechráni články dostatočne.
Zeptal bych se: v čem je řešení Pylontechů "zlé"?
A ještě bych se zeptal na konkrétního distributora (pokud existuje - nestyď se napsat že sis to vymyslel), co má nafouknuté válcové články v Pylonech?
V Pylonech jsou standardní 50Ah prismy, chemicky stejné jako CALB. Proudy dávají úplně stejné jen Pylon je má z hlediska životnosti omezené.

Nechci CALB hanět ani se Pylonů zastávat. Sám mám v elektrárně bratrance od CALB od Thundersky.
Jenže separátní články vyžadují poučenou obsluhu. Většina z nás má LIFepo hlídané BMS koupené na aliexpresu.

Pro člověka co nechce být strojníkem baterkárny je Pylontech jediné řešení. Kdykoli jsem dělal komukoli elektrárnu ze separátních článků, vždy s tím byly problémy. Buď se podělala BMS/balancer. Je jedno jestli z Aliexpresu nebo ON4UTP od Kolaříka.
Obvyklý uživatel má pocit že za elektrárnu už zaplatil dost a nechce si připustit další náklady.

Příběh z praxe. Chlapík co jsem mu dělal baterkárnu bez BMS, tu že si namontuje sám: 16x lifepo4. zhruba po roce provozu, na začátku jara mu volám a ptám se: Jak vám elektrárna funguje a on že OK. Říkám, pojedu okolo vás, co kdybych se stavil, udělám kontrolu, bude vás to stát pár stovek ale je lépe jí udělat. A on že ne, že to vydrží. Nevydrželo, za 6 týdnů volá že se nejdříve jedna baterka nafoukla, pak se nafoukly další. První se přebila, zkratovala, následně se přebíjely ostatní a odešly.

Nebo jiná, kde uživatel nebyl půl roku schopný do trakčních olověných baterek dolít destilku.

Lidi jsou pohodlní, odkládají údržbu a pak se diví. Pylontech je Idiotsicher a proto nemontuju už nic jiného.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
Uživatelský avatar
youda
Příspěvky: 3074
Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od youda »

Oto,
jak si vůbec dovoluješ zpochybňovat Radotova tvrzení? Vždyť to je přece ten největší odborník na baterky, fotovoltaiku, obchodování a legislativu, jakého tu máme!

Samozřejmě,že válcové články jsou úplně k ničemu. A ty válcové články, co se nafukují v Pylonech a prodejce to nechce reklamovat, tak ty jsou vůbec nejhorší:
radot píše:Pylontech: Hotové riešenie Valcové články 15ks v sérii - veľmi zlé riešenie, nízka životnosť. Maximálny prúd 25A, krátkodobý 50A. Vstavané BMS nechráni články dostatočne.

Pozor, každá 18650 i každá Prizma brzy dostane GPS a přídavnou baterii, která tu GPSku bude krmit. Sice nejsme schopni se domluvit ani na lovu velryb a ochraně žab, ale tato baterková legislativa bude celosvětová:
radot píše:Pripravuje sa nová celosvetová legislatíva na základe ktorej bude mať každá batéria svoj pamäťový čip a GPS. Štáty budú sledovať využívanie batérií. Budú vedieť kto ich vlastní, kedy dosiahnu stav konca životnosti, nadväzovať bude povinná recyklácia. Budú sa tým minimalizovať podvody s batériami.

Konečně se objevila HV verze Axperta King, sice je to starý známý Axpert VMIII, ale to nic:
radot píše:Ahojte, mam Axpert King HV verziu. Zatial slape bez bateriek (baterky aj BMS su na ceste).
...
Ja som kupil tento:
https://www.aliexpress.com/item/3291717 ... 4c4dAJiW2q
Pozor, je to verzia s HV MPPT do 450/500V DC.
A také jsme se dozvěděli o tom, jak se pajšl z vyreklamovaného 100Ah článku nacpe do obalu od 50Ah článku a pak se to pustí znovu do oběhu:
radot píše:Všetky, podotýkam všetky batérie ktoré sa posielajú do Číny na recykláciu vôbec neskončia na recyklačnej linke s výnimkou úplne mŕtvych článkov. Následne sa tieto články iba dajú do obalu, ktorý má vyzerať ako nový a napr. 100Ah batérie sa znovu predajú ako 50Ah, následne v druhej iterácii ako 20Ah a potom tretí a štvrtý raz sa implementujú do zariadení kde netreba garantovať kapacitu. Smutné ale je to fakt. Môj partner v Číne mi to vysvetlil, že my to musíme robiť (nariadenia Činskej vlády) ale seriózni predajcovia takéto batérie predávajú len na vnútornom trhu.
Je tam toho ještě více. V podstatě co příspěvek, to perla hodná vytesání do kamene.

To snad ani nemůže mít z vlastní hlavy, určitě má k sobě tým konzultantů, v čele s docentem Chocholouškem:
chocholousek.jpg
chocholousek.jpg (46 KiB) Zobrazeno 461 x
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
Uživatelský avatar
rottenkiwi
Příspěvky: 5451
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Lokalita: SO, SK
Bydliště: SO, SK

Re: Baterie CALB na Alixpresu

Příspěvek od rottenkiwi »

No on asi vidí lepšie ako my, že:
https://secondlifestorage.com/image/kchacm

Alebo si pletie pojmy s dojmami a fazónu so sezónou.

A vidíím, že aj pán docent tu niečo má:
https://powerforum.co.za/topic/2322-you ... ab/page/4/
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.