Ohrev vody FV panelmi

Popis a ukázky systémů určených pro vytápění či ohřev vody, které jsou určeny pro výrobu tepla a nevyrábí elektrickou energii.
Jomko
Příspěvky: 11
Registrován: úte led 28, 2020 2:51 pm
Bydliště: Spišská Nová Ves

Ohrev vody FV panelmi

Příspěvek od Jomko »

Som vo fotovoltaike úplný laik no získavanie energie zo slnka sa my veľmi páči.

Pred dvoma mesiacmi sme si kúpili nízko-energetický dom a v cene domu bolo aj 10ks FV panelov ktoré máme umiestnené na streche a v technickej miestnosti máme na zemi položené auto-batérie ktoré sa nabíjajú z panelov. K batériám je pripojený menič z 12V na 220V (teda dva ale to nieje podstatné jeden je vypnutý). Pre predstavu tu sú nejaké fotky.

http://www.preinterier.sk/FV/IMG_2031.jpg
http://www.preinterier.sk/FV/IMG_2032.JPG
http://www.preinterier.sk/FV/IMG_2033.JPG
http://www.preinterier.sk/FV/IMG_2034.JPG
http://www.preinterier.sk/FV/IMG_2035.JPG
http://www.preinterier.sk/FV/IMG_2036.JPG
http://www.preinterier.sk/FV/IMG_2037.JPG

Pointa je v tom že človek ktorý nám dom predal nám sľuboval že celé to bude slúžiť primárne na ohrev vody v bojleri a zvyšná energia sa bude ukladať do batérii a môžme si na to zapojiť osvetlenie a tak. Len to musí ešte celé ponapájať, otestovať a tak.
Problém nastal v tom že pred Vianocami na to nemal čas a ani mi riešiť to. Medzi tým sme dom kúpili, prepísali na seba, banka vyplatila predajcu a teraz už predajca nemá čas ani toľko.

Rozhodol som sa že si to urobím sám podľa seba