Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: ned zář 20, 2020 12:00 am


Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Máte k dispozici nabídku na výhodný nákup, ale prodejce tuto výhodnou nabídku poskytuje jen při větším odběru? V tomto tématu je možné se dohodnout ve více lidech a po dohodě více zájemců provést hromadný nákup.

Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod milhaus » úte led 14, 2020 3:09 pm

Zdravím všechny,
během cca dvou týdnů mám v plánu si zajet pro celý batery pak z Mitsubishi Outlander PHV 12kWh.
Teď otázka na ostatní?
Měl by někdo zájem o tyto články ? Jde o to kolik jich vzít...

Yuasa LEV 40 cell, from used battery of Mitsubishi Outlander PHEV
Nominal voltage: 3.65 V
Voltage range: 4 to 2.65V
Length: 170 ±1 mm
Width: 35 ±1 mm
Height: 100 ±1 mm (incl. terminals)
Weight 1.65 kg
Design capacity at 25 °C: 40 Ah
Connection: M8 with tightening torque of 9-13 Nm

Na závěr to nejdůležitější cena do 500kč za kus max , možná méně(dle dopravy mě domů). To jest cca 3500kč za 1kWh
Pokud bude mít někdo zájem, prosím info sem nebo SZ. Dle toho vezmu dva paky nebo jeden.
Děkuji a přeji pěkný den. M.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
milhaus
 
Příspěvky: 147
Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod FRSO » úte led 14, 2020 3:19 pm

milhaus píše:Zdravím všechny,
během cca dvou týdnů mám v plánu si zajet pro celý batery pak z Mitsubishi Outlander PHV 12kWh.
Teď otázka na ostatní?
Měl by někdo zájem o tyto články ? Jde o to kolik jich vzít...

Yuasa LEV 40 cell, from used battery of Mitsubishi Outlander PHEV
Nominal voltage: 3.65 V
Voltage range: 4 to 2.65V
Length: 170 ±1 mm
Width: 35 ±1 mm
Height: 100 ±1 mm (incl. terminals)
Weight 1.65 kg
Design capacity at 25 °C: 40 Ah
Connection: M8 with tightening torque of 9-13 Nm

Na závěr to nejdůležitější cena do 500kč za kus max , možná méně(dle dopravy mě domů). To jest cca 3500kč za 1kWh
Pokud bude mít někdo zájem, prosím info sem nebo SZ. Dle toho vezmu dva paky nebo jeden.
Děkuji a přeji pěkný den. M.


Kolik je cca zůstatková kapacita tech článků ? Dík za info
FRSO
 
Příspěvky: 1240
Registrován: ned srp 14, 2011 9:13 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod milhaus » úte led 14, 2020 4:05 pm

Upřímně, nevím . Pojedu pro ně cca do 14 dnů.
Nevidím důvod se obávat o přilš velký pokles kapacity.
Nechci tady nikoho lakovat jak jsou nejeté, nepoužité a ještě s větší kapacitou než nové.
Dle stáří auta a km by měly být v dobrém stavu. Oni všichni prodejci těch bat. paků nic moc neřeší...chceš ber...nechceš koupí někdo jiný...
Nejsem žádný kšeftař, mám v plánu to vzít pro sebe a v případě i pro další zájemce.
Dle informací co mám a co jsem různě dočetl nebude níž než 10% dole.
Jde mi o cenu, sam mám doma bat. s Nissanu Leaf a super...myslím že tyhle nebudou chyba.
milhaus
 
Příspěvky: 147
Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod Slavek10 » úte led 14, 2020 5:32 pm

Jen malý dotaz: k vyzvednutí to bude kde? Díky za odp.
Slavek10
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte led 14, 2020 4:07 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod milhaus » úte led 14, 2020 6:02 pm

Jsem z : Zábřeh na Moravě
Jezdím docela Olomouc.
milhaus
 
Příspěvky: 147
Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod brumlaj » stř led 15, 2020 6:49 pm

Záleží kolik měl outlander najeto. Zkušenost známého je při necelých 160kkm je kapacita 65% a v servise to vytáhli na 69 a něco. Takže výměna akupaku v záruce. Ony články dostávaj dost zahulit. Viz. nedávný inzerát rosparovače. Sice to byly 50Ah z jóna, ale pokles kapacity byl podstatný. Nehaním vám společný nákup, jen upozorňuji na riziko.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
brumlaj
 
Příspěvky: 2467
Registrován: ned kvě 12, 2013 1:24 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod milhaus » stř led 15, 2020 8:19 pm

brumlaj píše:Záleží kolik měl outlander najeto. Zkušenost známého je při necelých 160kkm je kapacita 65% a v servise to vytáhli na 69 a něco. Takže výměna akupaku v záruce. Ony články dostávaj dost zahulit. Viz. nedávný inzerát rosparovače. Sice to byly 50Ah z jóna, ale pokles kapacity byl podstatný. Nehaním vám společný nákup, jen upozorňuji na riziko.


Zdravím,
chápu obavy, také jsem měl.
Dle mé zkušenosti , pravě v PHV jsou baterie lépe chráněny než v EV. Netvrdím , že jsou nezničitelné.
Nikdy nejdou nabít na 100% ale jen na 85% a vybít pod cca 20%. V připadě prudké akcelerace a většího odběru , se zase připojí spalovák.
Určité riziko je vždy, je to prostě baterie. I nové věci mohou mít horší vlastnosti než bývá uvedeno.
Auto by nemělo mít více než cca 50tis km...ale já vněm nejezdil a ruku do ohně za to nedám.
Určitě nikomu nic netlačím a pokud mi někdo tady nabídne do 500kč podobný , nebo lepší článek(nejlépe s odměřenou skutečnou kapacitou) , budu jen rád a nikam pro to nepojedu x kilometrů a vezmu to tady.
:handshake:
milhaus
 
Příspěvky: 147
Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod brumlaj » stř led 15, 2020 9:07 pm

Pokud do 50kkm pak ten odhad poklesu do 10% sedí s tím v jakém stavu byly ty v outlanderu známého. Mnoho zdaru.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
brumlaj
 
Příspěvky: 2467
Registrován: ned kvě 12, 2013 1:24 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod Tomanjan » stř led 15, 2020 9:08 pm

Můj Outlander měl najeto asi 115000 km když jsem ho koupil. Využitelná kapacita baterií u nového auta je 10kwh. Ty 2kwh je právě ta rezerva aby baterka tolik netrpela. Předchozí majitel ho podle stavu nabíječky asi vůbec nenabijel.
Mě se do něj povedlo natlačit 8,9 kwh.
Ty baterky jsou z Allegra?
Tomanjan
 
Příspěvky: 71
Registrován: stř bře 07, 2018 12:34 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod ota » stř led 15, 2020 9:44 pm

Můj Outlander po 5 letech a 180000km stále pojme 8,5kWh z původních 10kWh.
Obvyklá degradace baterií je 3-5 % ročně.
5kWp + 3kW Multiplus, 15kWh LiFe
http://www.elektrarna.estranky.cz/
Uživatelský avatar
ota
 
Příspěvky: 2101
Registrován: čtv dub 18, 2013 8:37 am
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod shuty » čtv led 16, 2020 9:53 am

na ake napatie sa nabija bateria v outlanderi? niekde som cital ze max voltage 336V. vie to niekto alebo to mate zmerane? to by pri 80 clankoch znamenalo 4,2V na clanok.
Uživatelský avatar
shuty
 
Příspěvky: 240
Registrován: ned úno 05, 2017 7:21 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod Dagus » čtv led 16, 2020 6:01 pm

ota píše:Můj Outlander po 5 letech a 180000km stále pojme 8,5kWh z původních 10kWh.
Obvyklá degradace baterií je 3-5 % ročně.

A tech 180tis si najel na tu baterku? :shock:
Dagus
 
Příspěvky: 207
Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod brumlaj » čtv led 16, 2020 6:06 pm

ota píše:Můj Outlander po 5 letech a 180000km stále pojme 8,5kWh z původních 10kWh.
Obvyklá degradace baterií je 3-5 % ročně.
Hmm, no Ty jsi už překročil záruku 160kkm, takže fakt dobrej oddíl ;-) Mimochodem zkusil jsi si apkou či v servise při kalibraci vyjet jak na tom akumulátory jsou? Jestliže 15% je ze 60 využitelných (do dvaceti nahoře a dvaceti dole tě "nepustí"), tak skutečná degradace může být 25% což odpovídá Tebou uváděným 5% ročně.
shuty píše:na ake napatie sa nabija bateria v outlanderi? niekde som cital ze max voltage 336V. vie to niekto alebo to mate zmerane? to by pri 80 clankoch znamenalo 4,2V na clanok.
To nevím, zkusím zjistit ale LEV50 v jónovi se nabíjí na 4,11V (362V, 88 článků). Rozhodně bych je v úložišti provozoval maximálně do 4,1V (4,2V je moc).
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
brumlaj
 
Příspěvky: 2467
Registrován: ned kvě 12, 2013 1:24 pm

Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah

Příspěvekod milhaus » sob led 25, 2020 7:46 pm

Neaktuální.
Děkuji
milhaus
 
Příspěvky: 147
Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm


Zpět na Hromadný nákup - dohoda

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

Reputation System ©'