Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: stř lis 13, 2019 9:24 pm


Baterie z elektromobilu?

Baterie, dobíjení, údržba, zapojení, diskuze i nad jinými způsoby uložení energie
Předchozí

Re: Baterie z elektromobilu?

Příspěvekod marko250 » stř lis 06, 2019 12:26 pm

A taky tesla je komplet hliník a ten se lepí,to není jen tak vyměnit díl a porovnat AL.Tyto problémy začly už u ropáků audi a bmw,když to začli cpát na předky.Vyměnit jen horní špičku co drží blatník a podběh v hlíně je skoro neproveditelné,hliník vyžaduje totální čistotu a předehřátí při vaření a to moc čisté není,jsou to dost hrubé housenky,kvúli střídě,takové bochánky a to prostě kupec okamžitě vidí.S plechem nebyl nikdy problém,tam vyměníš a zakryješ vše :-) .
JZ-50°/20xChaori<dává 5360W>,JV-90°/12xJinkoSolar<davá2750W>,MakeSkyBlue <60A>, Midnite Classic 150<89A>,baterka 58.4VDC LFP4/370A+Li-ion/300A<uloží 35kWh>,měnič PJ 10 kW<dává stále 8600W>
Uživatelský avatar
marko250
 
Příspěvky: 1580
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Bydliště: Hlučín

Re: Baterie z elektromobilu?

Příspěvekod diablo007 » stř lis 06, 2019 12:27 pm

No těch důvodu proč se elektro bourane ještě moc neopravuje je více a většinu jste už natukli. Jelikož jsou na to brutálně drahé díly tak oprava v autorizovaném servisu j(což se u havarijního pojištění požaduje) je většinou dražší než cena nového minus zbytková hodnota šrotu tak je pro pojišťovnu lepší to uznat jako totalku vrak si prodat a dal to neřešit. Jen ceny předních nárazníku jsou kvůli všem čídlům atd klidně kolem 100t bohužel se to začíná týkat i spalovaku. Další věc proc trh s bouranymi elektromobily ještě moc nefunguje je ten že bourane auto se většinou opravuje díly opět z bouraneho auta a jelikož na vrakovišti toho ještě moc není není z čeho opravovat a okonomika tím pádem vychází špatně pokud by jsi to měl poskládat z nových věcí takže až budou vrakoviště plne tak se to rozjede více
Uživatelský avatar
diablo007
 
Příspěvky: 1806
Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm

Re: Baterie z elektromobilu?

Příspěvekod Tomanjan » stř lis 06, 2019 1:02 pm

Přesně tak. Jeden známej dovážel a opravoval auta po " doktorech z Německa ". Asi 2 x se stalo že muselo bourané auto ( nějaký nový model ) čekat skoro rok na svého dárce orgánů.
Tomanjan
 
Příspěvky: 30
Registrován: stř bře 07, 2018 12:34 pm

Re: Baterie z elektromobilu?

Příspěvekod Dreambox » stř lis 06, 2019 7:54 pm

marko250 píše:>Dreambox -a tohle bys chtěl s ní podstoupit? https://www.youtube.com/watch?v=gQcvZn7-_VE

Pěkný.Radči zůstanu u žlutáků.
3 ks.Studer XTM 4000-48,3 ks.VT-80 - Studer Innotec,BSP,rs232, východ střecha 3,3Kwp,jižní stěna 4,16 Kwp,západ střecha 3,19Kwp, chalupa Majda 4,2 Kwp.Lifepo4 48V 800Ah
Dreambox
 
Příspěvky: 235
Registrován: stř led 15, 2014 11:48 am
Bydliště: Dolní Podluží

Re: Baterie z elektromobilu?

Příspěvekod Frenky » stř lis 06, 2019 10:16 pm

Strategie je trochu jina pane docente.
Vyrábí li fabrika nějaké méně ekologické produkty ( ropakové auto). Tak musí splňovat tabulkové nějaké emise (uhlikova stopa). Takže se výzkumem vývojem a výrobou ropákových aut nikdy do tabulek nevejdeš. Ale pokud každý 100 automobil ropák, nahradíš momentálním ekologickým hitem, třeba E-auto, tak se do tabulek již vejdeš a nemusíš pak platit tak vysokou ekologickou daň. Takže se to všechno zprumeruje a je to. A že ten výsledný 100 produkt je na nic vlastně ani nevadí. Ekologie s tím nemá co dělat, ekonomika taky ne. Hlavně prodat těch 99 ropáků, to je to hlavní.
18x Solární panel JINKO SOLAR 225 Pmpp=225W, Regulátor STUDER VT-80, Střídač Studer XTM 4000-48, BSP, RCC, AKU 48V LFP200Ah, 2x AKU DURATHON E4815. Řizení a dohled microlog, SDS, vlastní vyčítání arduinem do RPi s databází a html stránkou.
http//95.85.214.80, viewtopic.php?f=3&t=4809
Uživatelský avatar
Frenky
 
Příspěvky: 678
Registrován: pon led 21, 2013 6:36 pm
Bydliště: Doubravička

Re: Baterie z elektromobilu?

Příspěvekod kodl69 » stř lis 06, 2019 10:54 pm

Upcyklace mě sice baví, ale tady výrobce udělal hodně proto, aby nebyla možná...
ostrov 4600Wp neustále ve stádiu zrodu: 6x noark CHSM6610P250, 6x250Wp z I4wifi, 6xTratek 275Wp, 4x auria 120Wp, midnite classic 150 lite+whizbang jr., 16S a různě P cca 300Ah Winston, Powerjack 8kW (reálně 6kW po úpravě). 48V DC rozvody a spotřebiče.
kodl69
 
Příspěvky: 4052
Registrován: sob črc 19, 2014 7:56 pm

Předchozí

Zpět na Baterie, úložiště energie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

Reputation System ©'