od marko250 » úte čer 11, 2019 9:05 am
Pokud vemu graf průběhu napětí/kapacita Li-ion :
download/file.php?id=13475&mode=view tak z 3.6V do konce na 3.0V by bylo ještě 25% a od 4.0 do 4.1V asi 12%.
190Ah x 1.37= 260Ah a to je tedy nějakých 12.5kWh v baterkách.Pokles od nového stavu o 28% po sedmi letech a 60tkm v autě,kde to dostává nejvíc na prdel.Dalších deset let ve fotovoltaice s nízkými proudy by měly ještě dát.Odpovídá to ve Tvém provozu těch 9kWh při tvém rozsahu napětí?Jako nejjednodušší je změřit nejslabší a nejsilnější článek kapacitně od 3.1-4.1V zvlášť a z toho si už kupec udělá představu co dostane.
Já o ně za tuto cenu zájem už nemám,protože bych vlastně použil jen ty trojité pytlíky nabodované k sobě(3x6=18p/15s),které bych musel nějak rozřezat a tvořil bych celou baterku znova včetně kontaktů pólů a obalů,vše ostatní by letělo do odpadu.
JZ-50°/20xChaori 230<dává 5360W> na regl Midnite Classic 150<89A>,JV-90°/12xJinkoSolar 225<davá2700W> + <JZ-90° /8xGWL / Sunny Mono 310<dává 2480W> na regl MakeSkyBlue <60A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW