Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: sob lis 28, 2020 11:59 am


Youdova ostrovní laboratoř

Popis a ukázky samostatných ostrovních elektráren nepřipojených do rozvodné sítě s akumulací energie.
Předchozí

Re: Youdova ostrovní laboratoř

Příspěvekod hurvayz » stř zář 16, 2020 5:07 pm

:lol: :lol:
Okolo 11kWp, soustava několika měničů krmící soustavu několik bojlerů. Velmi smysluplné.Někdy jsem velmi nepříjemný a drzý.
Uživatelský avatar
hurvayz
 
Příspěvky: 876
Registrován: čtv bře 20, 2014 9:17 pm
Bydliště: Skoro u SK

Re: Youdova ostrovní laboratoř

Příspěvekod Martin P » úte lis 10, 2020 12:07 pm

IMG_20201110_114611_5.jpg
IMG_20201110_114652_1.jpg
IMG_20201110_114741_6.jpg
Martin P píše:
IMG_20200909_205745_0.jpg
Dobrý den.
Na některých železničních plošinových vagónech je docela zajímavý způsob uchycení podlahových prken. Přes prkna je vrchem položený plochác rozměru cca 50/5 mm. Tento je v mezerách mezi prkny pomocí šroubů přišroubovaný do podlahových nosníků (U, nebo I). Plochác bývá někdy do prken zapuštěný tak, aby nevyčníval nad horní plochu podlahy. Drážka je o něco širší než plochác. Někdy bývá plochác položen i na horní plochu prken a přišroubovaný stejným způsobem.
U jiných vozů jsem si všiml toho, že přes prkna jdou dlouhé šrouby, na které je dole před matkou nasazená zahnutá packa, která je zaháknuta za podlahový nosník (šroub s packou vypadá jako písmeno J).
Nikde jsem neviděl prkna prosroubovana krátkými šrouby do horní pásnice nosniku (při dilataci by hrozilo ustřižení šroubu), ale je to pridelane buď přes plochác (prkno dilatuje pod ním), nebo přes dlouhý šroub s packou do spodku podlahového nosniku ( zde dilataci dělá vyklánění sroubu).

Snad se Vám tyto mé postřehy budou hodit a přeji hezký večer.

Plné *batt* přeji a jsem s pozdravem. Martin P.

Před chvílí jsem si kontroloval mašinu a všiml jsem si vedle odstaveného vagónu. Že zvědavosti jsem si ho šel prohlédnout a vzpomněl jsem si na tvůj problém s uchycením podlahových prken na terase. Vagon je náš, český a prkna jsou na podlaze přidělaná vůbec nejjednodušším způsobem. Vratovy šroub, dole příchytka s matkou a hotovo. Holt, my Češi to umíme i jednoduše :idea: . Tak jsem to nafotil.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
S-UPS. Čtyři FV moduly ( východ 4x3/240Wp, jih 3x3/300Wp, západ 3x3/235Wp, východ II 3x3/240Wp =9855Wp). Čtyři regly PCM 60X, dvě baterie (první Pb vrla 200Ah, druhá Lifepo 4, nominál 280Ah). Měnič Victron multiplus 5000VA, vytěžování do bojleru.
Martin P
 
Příspěvky: 334
Registrován: ned úno 25, 2018 5:04 pm
Bydliště: Havlíčkův Brod

Předchozí

Zpět na Ostrovní elektrárny

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

Reputation System ©'