Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: úte úno 25, 2020 11:11 pm


LTO

LiFePO4, LiFeYPO4, atd., zkušenosti, rady, tipy ...
Předchozí

Re: LTO

Příspěvekod trud » stř čer 13, 2018 4:11 am

Tak prišla posledná várka..už mam všetkých 11ks, je zaujímave ze posledné 4ks sú iné..su tenšie a majú o cca 60g menej..ale na teste kapacity dopadli rovnako ako tie predošlé--uvidíme.
Diery vyrazené diervačom , kúpené skrutky..ešte očka..dake dosky medzi články a môžem skladať.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
1050W+3*PWM,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah. ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už druhý :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
http://www.spritmonitor.de/en/detail/840146.html
Uživatelský avatar
trud
 
Příspěvky: 767
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Příspěvekod alf159 » stř čer 13, 2018 4:51 am

Mně už také došly - ten typ co tobě - ne Altairy.
Zkoušel jsem kapacitu, ale jenom proudem 1A (nemám jiný měřák) a naměřil jsem 13700mAh v rozsahu U 1,85-2,75V.
Projekt "skútr" už mám ale vyřešený tak přemýšlím jak je využít...
Uživatelský avatar
alf159
 
Příspěvky: 8
Registrován: pát kvě 18, 2018 5:51 pm

Re: LTO

Příspěvekod trud » pát kvě 31, 2019 5:39 pm

Po dlhej-dlhej dobe som sa dokopal k poskladaniu LTO batérie do môjho solar.systému. Je to 11 článková batéria, používať ju budem v rozsahu 23,5V-28,35V. Najskôr som mal pripojený ku každému článku voltmeter ale po zistení že merajú všetko len nie napätie ( sú strašne nepresné) som ich odstrihal a batériu radšej merám merákom. Na foto je vidieť akoby boli články rozhodené ale reálne mali keď som ich pripojil do sytému napätie na článkoch od 2,470-2,478V...uvidím ako sa budú správať po pár dňoch. Parametre článkov aj pôvod a testy sú na začiatku tohto vlákna.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
1050W+3*PWM,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah. ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už druhý :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
http://www.spritmonitor.de/en/detail/840146.html
Uživatelský avatar
trud
 
Příspěvky: 767
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Příspěvekod KubisKV » pát kvě 31, 2019 6:50 pm

trud píše: všetko len nie napätie ( sú strašne nepresné) som ich odstrihal a batériu radšej merám merákom.

z druhé strany je malý trimr na kalibraci.
mam je taky a je treba si je vsechny sladit.
KubisKV
 
Příspěvky: 471
Registrován: pon zář 04, 2017 12:06 pm
Bydliště: Chebsko

Re: LTO

Příspěvekod trud » pát kvě 31, 2019 7:01 pm

Mam také na lionkach tam ten trimer je.. Tieto sú bez trimru.
1050W+3*PWM,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah. ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už druhý :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
http://www.spritmonitor.de/en/detail/840146.html
Uživatelský avatar
trud
 
Příspěvky: 767
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Příspěvekod trud » ned črc 14, 2019 8:10 pm

Tak po 6 týždňoch v mojom solare sú zrovnane viac ako na začiatku. Rozdiel je až na 3 desatinom mieste a aj to len 3. Najslabšia ma teraz 2.351..s najsilnejšia 2.354..Pouzivam bez balanceru 11ks po 12Ah..z čoho 4 kusy sú trochu iné.. Tenšie a ľahšie o 60g..Čakal som že budu rozhodne.. Ale idú úplne súbežne.
1050W+3*PWM,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah. ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už druhý :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
http://www.spritmonitor.de/en/detail/840146.html
Uživatelský avatar
trud
 
Příspěvky: 767
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Příspěvekod trud » pon srp 19, 2019 9:58 pm

Po takmer 3 mesiacoch rozdiel len 0.003 V.. Bez balancera.. Zdá sa že LTO sa rozchádzajú ešte menej ako lionky...
1050W+3*PWM,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah. ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už druhý :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
http://www.spritmonitor.de/en/detail/840146.html
Uživatelský avatar
trud
 
Příspěvky: 767
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Příspěvekod matobabetak » úte říj 01, 2019 9:10 pm

Škoda ze niesu ebike alebo elektroskutre priamo z výroby s LTO článkami, alebo máte niekdo info?
matobabetak
 
Příspěvky: 241
Registrován: čtv pro 01, 2016 10:54 am

Re: LTO

Příspěvekod trud » pon úno 03, 2020 11:03 pm

Takže je to už deviaty mesiac čo je testovacia LTO pripojená do mojej FVE. Bez balancera sa články stále držia v limite 0.05V. A to zima vždy rozhodli aj lionky ku 0.07-0.09V. Uz dva mesiace som nebol cez 50% baterky. A pri nízkom napätí sa rozchádzajú lion viac ako keď sa dostanú na 4V na článok.. V podstate stačí jeden slnečný deň a nabitie na 4.03-4.05V a sú zrovnane.
1050W+3*PWM,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah. ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už druhý :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
http://www.spritmonitor.de/en/detail/840146.html
Uživatelský avatar
trud
 
Příspěvky: 767
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Předchozí

Zpět na LiFe*

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

Reputation System ©'