Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Právě je čtv říj 18, 2018 10:07 pm


na autosalóne v Nitre

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.

na autosalóne v Nitre

Příspěvekod vlkazajac » pát říj 14, 2016 8:57 pm

Najprv malý kvíz - chceli by ste takú zásuvku ?

Do hodiny pridám podrobnosti :write:

steker.jpg


Preletel som celý autosalón a elektromobil práve nekupujem, tak aspoň pár obrázkov som stihol spraviť, prikladám ich v pdf.
Tesla X je do nedele voľná, kto dá viac, ako 153 tisíc EUR - má ju !!! Z n 0 na 100 údajne za 3,1 s pri hmotnosti 2500 kg. Nabitie silným zdrojom za 1 hodinu, doma za sedem hodín. 22 palcové kolesá vyzerajú v skutočnosti veľmi dobre ))

Šedá Tesla je za 67 tisíc EUR.
autosalon Nitra 2016_.pdf
(1.75 MiB) 74 krát
Naposledy upravil vlkazajac dne pát říj 14, 2016 9:54 pm, celkově upraveno 1
2 420 Wp, 3 x LS3024B, WRM15, 24V / 400 Ah gel, VE Multiplus C 800, Carspa 2000 W sin;
všetky panely pripojené paralelne; 100 % využitie prebytkov energie; dotovanie systémových batérií oloveným šrotom ))
Uživatelský avatar
vlkazajac
 
Příspěvky: 1650
Registrován: úte čer 11, 2013 9:40 pm
Reputation: 160

Re: na autosalóne v Nitre

Příspěvekod joseff » pát říj 14, 2016 9:43 pm

Ta já bych chtěl!:)
joseff
 
Příspěvky: 713
Registrován: pon srp 08, 2011 8:55 am
Reputation: 12

Re: na autosalóne v Nitre

Příspěvekod vlkazajac » pát říj 14, 2016 10:00 pm

Ešte hodno dodať:

Hyundai tiež pekne prezentoval viaceré pohony.

Existuje tiež nastupujúca generácia malých vozítok pre mladších vodičov vo veku 15 - 17 rokov, sú to akési poloautá, dvojmiestne, s hmotnosťou okolo 350 kg. Trakcia je buď dvojvalec diesel alebo elektromotor. Max. rýchlosť obmedzená na 50 km/h.
2 420 Wp, 3 x LS3024B, WRM15, 24V / 400 Ah gel, VE Multiplus C 800, Carspa 2000 W sin;
všetky panely pripojené paralelne; 100 % využitie prebytkov energie; dotovanie systémových batérií oloveným šrotom ))
Uživatelský avatar
vlkazajac
 
Příspěvky: 1650
Registrován: úte čer 11, 2013 9:40 pm
Reputation: 160

Re: na autosalóne v Nitre

Příspěvekod fugas » ned říj 16, 2016 11:08 am

vlkazajac píše:


Existuje tiež nastupujúca generácia malých vozítok pre mladších vodičov vo veku 15 - 17 rokov, sú to akési poloautá, dvojmiestne, s hmotnosťou okolo 350 kg. Trakcia je buď dvojvalec diesel alebo elektromotor. Max. rýchlosť obmedzená na 50 km/h.

Tyto vozidla se v ČR označují jako "moped-auto".To v podstatě znamená že lze ve městě s takovýmto elektromobilem parkovat kde se vám zamane ,bez ohledu na parkovací zóny.
Systém 24V ,Epsolar ET6415 MPPT ,zatím 1360Wp poly ,500Ah OpZs ,DC/DC beze jména ,ale s větráčkem 24V/12V/30A ,Power Jack 5000LF.
Uživatelský avatar
fugas
 
Příspěvky: 1074
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Reputation: 122

Re: na autosalóne v Nitre

Příspěvekod vlkazajac » ned říj 16, 2016 10:57 pm

Na vlastne oci som take auta videl v Nemecku v devatdesiatych rokoch s komentarom, ze su s oblubou pouzivane negramotnymi, ktori nie su schopni urobit vodicak........Dnes je to zdanlivo otvoreny segment trhu aj pre elektromobily, ale vela vody sa asi nenamuti. Nebude asi vela ludi , ktori daju 8 tisic a viac za priblizovadlo s lokalnym ( obecnym) akcnym radiusom. Podobne velmi pekne vozitka od Renaultu som videl vlani.
Rozhodujuci vyznam budu zrejme mat alternativy za klasicke auto. A nemecka posta tiez pekne provokuje ))
2 420 Wp, 3 x LS3024B, WRM15, 24V / 400 Ah gel, VE Multiplus C 800, Carspa 2000 W sin;
všetky panely pripojené paralelne; 100 % využitie prebytkov energie; dotovanie systémových batérií oloveným šrotom ))
Uživatelský avatar
vlkazajac
 
Příspěvky: 1650
Registrován: úte čer 11, 2013 9:40 pm
Reputation: 160

Re: na autosalóne v Nitre

Příspěvekod vlkazajac » pát říj 12, 2018 10:25 pm

O dva roky neskôr...
Bol som sa pozrieť, zaujala fiatka - dovoz z Kalifornie. Vyrábajú sa v USA, podrobnosti zistíte z priložených obrázkov.
Antikorózna úprava tam príliš silná nebude, napadlo ma.
DSC_7291.jpg

DSC_7282.jpg

DSC_7285.jpg


A ešte 6 geloviek naležato v kostitrase :
DSC_7304.jpg
2 420 Wp, 3 x LS3024B, WRM15, 24V / 400 Ah gel, VE Multiplus C 800, Carspa 2000 W sin;
všetky panely pripojené paralelne; 100 % využitie prebytkov energie; dotovanie systémových batérií oloveným šrotom ))
Uživatelský avatar
vlkazajac
 
Příspěvky: 1650
Registrován: úte čer 11, 2013 9:40 pm
Reputation: 160

Re: na autosalóne v Nitre

Příspěvekod kodl69 » sob říj 13, 2018 2:56 pm

Ten fiarek u mě loni nabíjel, jako vozítko na pojíždky pro ženskou dobrý, ale cenovka pres 300kKc. U vsech fiatu a fordu je koroze problem, ale brzo nebude,"moderní" motory zdechnou dřív...
ostrov 3000Wp neustále ve stádiu zrodu: 6x noark CHSM6610P250, 6x250Wp z I4wifi, 4x auria 120Wp, midnite classic 150 lite+whizbang jr., 16S a různě P cca 300Ah Winston, Powerjack 8kW (reálně 6kW po úpravě). 48V DC rozvody a spotřebiče.
kodl69
 
Příspěvky: 2749
Registrován: sob črc 19, 2014 7:56 pm
Reputation: 189

Re: na autosalóne v Nitre

Příspěvekod vla » sob říj 13, 2018 4:27 pm

Jen taková drobnost, měl jsem dva fiaty (Tipo, Brava- oba kolem 160 tis. km garáž. na ulici) a ani po 15-ti letech nějak ani nezačaly rezavět.Ta auta jsou totiž pozinkovaná, takže koroze nehrozí pokud nejsou havarovaná a kdesi ve stodole "odborně" opravená. Škodovky rezly vesele, Mercedesy (Viano)zpravidla rezly ještě během záruky. Takže asi tak z vlastní zkušenosti.
vla
 
Příspěvky: 483
Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
Reputation: 45

Re: na autosalóne v Nitre

Příspěvekod josse » sob říj 13, 2018 5:24 pm

Viano snad nebylo nikdy pozinkované, jako většina dodávek.
12x GWL Poly 300Wp 72 cells, 1x Axpert MKS 48V 4000W, 188P14S 18650 (300Ah) + 210xPytlík 4Ah (14S15P 58Ah) + 4x Dual Purpose 180 Ah, https://emoncms.trenet.org/dashboard/view?id=3
josse
 
Příspěvky: 150
Registrován: úte úno 14, 2017 9:35 pm
Reputation: 34

Re: na autosalóne v Nitre

Příspěvekod vlkazajac » sob říj 13, 2018 5:33 pm

To si pamätáme asi viacerí - gumoasfalt, rezistin, striekanie dutín.... A smrdelo z toho roky celé auto aj v interiéri.

Dal som tam tú poznámku o Kalifornii úmyselne, pretože podnebie je tam teplé a suché, takže Fiatka z Ameriky nemusí byť tak ošetrená, ako naše autá. Či je tam vôbec treba zinkovať - dosť pochybujem. Počul som, že ten elektrický Fiat sa tam robí povinne v objeme 20 % z flotily, ináč by ich nepustili na trh.
2 420 Wp, 3 x LS3024B, WRM15, 24V / 400 Ah gel, VE Multiplus C 800, Carspa 2000 W sin;
všetky panely pripojené paralelne; 100 % využitie prebytkov energie; dotovanie systémových batérií oloveným šrotom ))
Uživatelský avatar
vlkazajac
 
Příspěvky: 1650
Registrován: úte čer 11, 2013 9:40 pm
Reputation: 160


Zpět na Mobilní ostrovní elektrárny

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron
Reputation System ©'