Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

LiFePO4, LiFeYPO4, atd., zkušenosti, rady, tipy ...
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od trud »

V prípade že slniečko nebude stíhať mam vyvedený z batérie nabíjací konektor na externú li-ion nabíjačku. Riadiť dobíjanie zo siete budem cez takúto potvoru z Číny.
IMG_20160927_202003.jpg
Za 5 ejro to funguje fajn..dá sa tam nastaviť sledovanie a spínanie napätia od 0-99,9V...jediná nevýhoda je napájanie 12V. Pri mojom 24V systéme budem musieť ešte získať cez dáky dc/dc menič 12V. Zároveň to ukazuje aktuálne napätie batérie.
Je to vlastne také čínske "Hlídací relé napěťové HRN-64" len to má display a stálo to cca 5 ejro :-)
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+150Ah od pimpongáča 3,8kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW.
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od trud »

Ako názov témy hovorí mala to byť stavba 1kWh batérie zloženej z článkov 18650. Pôvodne ich malo byť 91ks, ale postupom času som sa rozhodol že to bude až cca 1,2kWh (používam cca 1kWh) a 112 článkov .
Batériu som od začiatku skladal po častiach a celé je to konštruované na ďalšie rozšírenie.
Práve dnes mi došla prvá zásielka na rozšírenie , teraz som sa rozhodol že použijem články LG 18650 E1, taktiež majú konečné napätie 4,35V len tieto majú oproti prvým 116ks kapacitu 3200mAh oproti 3000mAh pri LG D1.
Testoval som ich kus po kuse a majú od 4,2V po 3V 10,1-10,2Wh.
Přílohy
IMG_20160928_122650.jpg
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+150Ah od pimpongáča 3,8kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW.
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
Uživatelský avatar
vlkazajac
R.I.P.
Příspěvky: 3481
Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od vlkazajac »

Pre zberateľov laptopových batérií som našiel túto obsažnú stránku, na ktorej možno nájdete niečo podnetné :

http://budgetlightforum.com/node/32720?page=9

( BLF Community Battery Pulls Overview Thread (Laptop packs and Tool Packs) )
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
Uživatelský avatar
vlkazajac
R.I.P.
Příspěvky: 3481
Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od vlkazajac »

Táto téma je pekná provokácia !!!!! Poobzeral som sa po okolí, chytil do rúk skrutkovač a čo dom a kamaráti dali, som rozobral. Výsledok je tu :
nb baterie.jpg
Že je v tom úzkom plošáčiku laptopovej batérie kuítko, nepochybujem. Štatistika Je takáto:
Z ôsmych kompletov je päť s napätím naprázdno nad 11,26 V a zo zvyšných troch vyberiem len tri páry článkov v rozpätí 3,23 - 4,06 V. Celkom je nádejných pre ďalšie použitie 18 párov, t.j. 36 kusov.
Mám plán zostaviť batériu 6P9S. Pretože je to každý pes iná ves, 6P zostavím pokiaľ možno vždy z jednej pôvodnej batérie. Znamená to potom komplikovanejšie nabíjanie, balancovanie alebo osobitné nabíjanie každej rady 6P. Vo výsledku neočakávam 18 Ah / 33 V, ale ak to bude len 40 %, už to má zmysel. Zima je dlhá, pohráme sa s meraním kapacity a so skladaním :repair:
Provokácia je to preto, lebo ma to prinúti oprášiť moju odloženú prevodovku na e-bike ::rolleyes::
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
Uživatelský avatar
rottenkiwi
Příspěvky: 5451
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Lokalita: SO, SK
Bydliště: SO, SK

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od rottenkiwi »

Kurvítko nie je v packoch, ale v hlavách ľudí. Ak baterku nepoužívam, nemože byť celý deň
v booku na 4.3 V, to sa ten elektrolyt rozloží za pár dní, baterka ma byť nabitá na 40 % SOC
a uložená v chladničke, okolo 4 * C.

Ak baterka nie je mesiace používaná a je vybraná, musí sa dobiť doplna ak SOC klesne pod 15 %.
Musia sa všetky články nabiť, preto je tam BMS, ktorý ak 5 je už nabitých, zaručí, že aj ten 6.
sa dobije, ináč pojde pekne dole a spolu s ním aj kapacita celého packu.

Pozrite sa ako sú konštruované packy 330 V pre eutá. Materiálov je na youtube dosť.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od trud »

Ak ideš pájkovať kúp kvapalinu na nikel -ide to potom lepšie. Nie je to veľa kusov, ja testujem každý kus aj keď ja mám články nové. Keď sú použité nie len že majú inú kapacitu ale vylezie úplne iná krivka na grafe pri vybití.
2 batérie z notasu záťaž 1A vybité 1500mAh.

A ku batérii v notase len toľko že v tak drahom zariadení a u tak klúčovej veci ako je baterka by som čakal lepšie spracovanie a výdrž. Potešil by ma aj prístup k dákym nastaveniam pre pokročilých užívateľov. Neviem či kurvítko, ale kvalita odfláknutá.
Přílohy
B.jpg
A.jpg
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+150Ah od pimpongáča 3,8kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW.
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
Uživatelský avatar
volente
Příspěvky: 2413
Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
Bydliště: Brno - venkov

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od volente »

"Pretože je to každý pes iná ves, 6P zostavím pokiaľ možno vždy z jednej pôvodnej batérie."

Tak to bych já nedělal, raději podle změřené kapacity poskládat tak aby 6P bloky měli přibližně stejnou kapacitu. Ale každý má svůj systém a zkušenosti. Čím větší rozdíl v kapacitě tím vice se články na konci vybíjení napěťově rozjedou.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
Uživatelský avatar
vlkazajac
R.I.P.
Příspěvky: 3481
Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od vlkazajac »

rottenkiwi píše:.... Ak baterku nepoužívam, nemože byť celý deň v booku na 4.3 V, to sa ten elektrolyt rozloží za pár dní, baterka ma byť nabitá na 40 % SOC a uložená v chladničke, okolo 4 * C........
Je rozdiel postarať sa o batériu pred jej skladovaním a je rozdiel používať ju denne v NB 8 - 10 hodín.
Ak NB vložím ráno do doku a vyberiem ho podvečer pri odchode domov, pravdepodobne bude batéria prakticky stále nabitá, nikdy som nemeral skutočné napätie. Mal som batériu tri roky hlavne v tomto režime, to nie sú len dni.

To trud : Určite nebudem ťahať z batérie extrémne prúdy, typicky do 1A na kus. Všetky pliešky sú bodované v štyroch bodoch. Preto sa mi zdá výhodné ponechať ich na mieste a všetky vodiče letovať nie na batériu, ale na pliešok. Buď na jeho voľnom konci, alebo ak nie je k dispozícii, tak v mieste medzi dvomi článkami.

To volente: Ja dopredu možno naivne predpokladám, že nebudú veľké rozdiely v kapacite v 6P. Ak by to tak bolo, až potom budem zamieňať nadpriemerné alebo podpriemerné kusy z inej NB batérie.

Hlavne by som chcel povedať, že to neberiem tak dokonale a vzorne, ako trud. Pohrám sa s tým, čo mám, než to vyhodím...... Nejakú skúsenosť to tiež prinesie.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od ota »

Secondhandových 18650tek jsem spájel několik tisíc a základ je:
- Pájecí kapalina na nikl. Je to vlastně kyselina fosforečná.
- Pokud nemáte erární zdroj cínu, je levnější koupit za stovku kilový prut cínu a z něj odštípávat.
- Pájka rozhodně hmotová alespoň 50W
- přibodované pásky ponechat a pájet na ně. tepelné zatížení článku je menší.
- Některé BMSky mají stálý odběr pár uA z některého článku, který se zničí jako první. Proto nemusí být stav všech článků v packu stejný.
- Aby měly spájené články stejnou kapacitu, musí se "sladit".
- Udělá se pack zhruba 80-150 článků. Pár pozic nechám volných a ty buď doplním nebo nechám neobsazeny.
- Používat pouze značkové články. Pokud není akupack originál, tzn. je to nějaká kopie, nepoužívat.
- Propájení mezi články musí být dokonalé. Plán je brát z článků do 100A. do přípojného bodu musí vést Cu alespoň 15mm2, raději 25mm2.
- Baterku umístit do ohnivzdorné krabice která vydrží případný kolaps článku. Ocel, hliník, v nouzi SDK. Nikdy plast!!!
- Jistit pojistkou nebo DC jističem.
- Pro balancování podobných sestav je velmi vhodná "přelévací pumpa".
- Pokud se článek s koncovým nabíjecím napětím 4,2V nabíjí na 4,1V, je využitelná kapacita na 90% a životnost dvojnásobná. Při 4V je to 78% a čtyřnásobná životnost.
- Životnost je obvykle projektovaná na 800 cyklů.
- Baterky které nepoužijete dejte do sběrného dvora nebo sběrného boxu v nákupáku.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
Matess
Příspěvky: 1524
Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
Lokalita: Šumperk
Bydliště: Šumperk

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od Matess »

doplnim... kurvitko v bateriich neni kurvitko, ale ochranny obvod. Občas se stane že odejde ten duální mosfet, nebo ten obvod který ho otevírá. Pokud je v baterii inteligentnější systém, tak to baterii odstaví dříve - nevím zda jsou počítány cykly, Ah, nebo to jen zjišťuje tvrdost (vnitřní odpor).

Všechny tyto věci jsou ale z důvodu bezpečnosti a jsou nastavené hodně bezpečně... Nikdo nemá rád explodující baterie. Na druhou stranu kritika pryč - už jste někdy viděli explodovat baterii v notebooku?
JirkaK
Příspěvky: 116
Registrován: čtv zář 27, 2012 1:38 pm

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od JirkaK »

rottenkiwi píše:Kurvítko nie je v packoch, ale v hlavách ľudí. Ak baterku nepoužívam, nemože byť celý deň
v booku na 4.3 V, to sa ten elektrolyt rozloží za pár dní, baterka ma byť nabitá na 40 % SOC
a uložená v chladničke, okolo 4 * C..
Mít notebook na síti bez baterky a vždycky, když s ním chci někam odejít, vyndavat baterku z ledničky je trochu nepraktické, nemyslíš? Já spíš vidím problém v tom, že baterka se pořád dobíjí doplna, naštěstí u některých notebooků se dá nastavit spodní a horní práh nabíjení (do jaké úrovně vybití se baterka nezačne dobíjet a na jakou maximální úroveň se nabije. Minimálně ThinkPady to umí.
Uživatelský avatar
rottenkiwi
Příspěvky: 5451
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Lokalita: SO, SK
Bydliště: SO, SK

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od rottenkiwi »

Samozrejme, že ak používam NB ako NB, nemá zmysel vyberať baterku.
Ale niektorí, ako napr. ja, používam NB ako desktop replacement, je zatvorený
zospodu chladený, je v ňom upgrade, 8 GB RAM a 256 SSD, a pripojený k tomu
cez HDMI monitor. Takže baterku vobec nepotrebujem, žerie to 8 až 15 W cez DC DC step-up
z DC rozvodu 10 až 16 V, čo mám z LiFE a Pb pre LED + NB + router.

Ale niektorí majú celý deň NB v nabíjačke/na sieti, a baterka je na 100 % celý čas.
Preto som písal, že ak baterku nepoužívam, nabiť na 40 až 60 % a uložiť do chladu.
Tak sa bude dať použiť aj o 5 rokov a bude ako nová.

Kto si kupuje NB každý mesiac, pre neho toto neplatí. Ja si kupujem NB raz za 6 rokov.

Ešte je dobré vedieť, že keď exploduje NB, tak ako ho hasiť:
https://www.youtube.com/watch?v=V482lvMRXUg

Preto by mala elektronika tomu zabrániť, ale aj tak sa tam majú dávať microfuses,
že keď el. zlyhá, tak to majú zachrániť tie poistky.
Ak však zlyhá baterka = článok, tam poistky nepomožu.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
JirkaK
Příspěvky: 116
Registrován: čtv zář 27, 2012 1:38 pm

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od JirkaK »

Pokud jsi to myslel takhle, tak v zásadě souhlasím. Pak je ale na druhou stranu možná lepší si nekupovat notebook a pokud ho mám a nikam ho nenosím, tak je asi i jedno, v jakém stavu je baterka. Nejproblematičtější je, řekl bych, velice časté použití (i já to tak většinu času mám), kdy notebook drtivou většinu času zůstává na stole, ale jednou za delší dobu je třeba ho přenést někam jinam, nebo jenom se systémem uspaným do paměti někam odejít, a tady bohužel ta baterka je třeba a vyndavt ji by i tak bylo nepraktické. Proto mi právě přijde jako ideální kompromis mezi krátkou životností akumulátoru a přílišnou nepraktičností přijde omezit podmínky, za kterých se baterka dobíjí. Co se týče doby, na kterou si notebook pořizuju, tak tam taky souhlasím (u mě to je tak 5 let teoreticky, prakticky klidně daleko víc - dokud notebook neodejde nebo není už nedostatečně výkonný bez možnosti upgradu, no a v tom případě je dobré nekupovat ty levné krámy, kterými se to všude jen hemží). Ale to trochu odbíhám od tématu, omlouvám se :).
vla
Příspěvky: 1190
Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
Lokalita: Praha 6
Bydliště: Praha 6

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od vla »

OTA: .....Aby měly spájené články stejnou kapacitu, musí se "sladit"...... Jakou přesnost při vybalancování jednotlivých složených 18650 článků považujete za rozumnou? Rád bych se dobalancoval někam k 0,05V při vybití, je to přijatelné? cyklování zatím předpokládám z bezpečnostních důvodů mezi 3,2 a 3,8 V. Pokud se jednotlivé složené články nebudou časem moc odlišovat případně zvětším využitelné napětí. Zatím nemíním používat stálé balancování při provozu, proto tak velká rezerva. Pokud bude nutné doplním balancování později.
Nemám rád tenhle stát.
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od trud »

Ak budeš nabíjať Li clanok 18650 na 3.8V stratíš tak 50% kapacity.. Možno aj viac.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 2,1kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+150Ah od pimpongáča 3,8kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW.
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
kyocera
Příspěvky: 1232
Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od kyocera »

Než ale pracně pájet jednotlivé články do větších celků, není srovnatelné, nebo
levnější koupit hotový li ion aku 12V , 20Ah podle odkazu zde
http://www.ebay.com/itm/Protable-DC-12V ... Sw3ydVtfrZ
Někdo uvádí, že jednotlivé články pájí proto, že má zdroj levných článků nebo má zdarma články 18650.
Kdo ale takovou možnost nemá, tak předkládám informaci o hotovém levném aku.12V,20Ah.
Nemám o tom žádné bližší informace, jen to, že to koupilo skoro 800 lidí. A pokud se poskládají
např. 4ks těchto 12V , 20Ah do serie, má už 1kWh. Stejně tak má 1kWh když dá 4 tyto aku paralelně.
Tedy 12V, 80Ah pro toho, kdo našel zalíbení ve 12V. Předkládám odkaz a info ve prospěch všech.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od ota »

Dolaďují články na plus minus 5%.
3,8V je málo, volil bych 4,1V. Využita kapacita je pak vyšší.
Balancují manuálně každé 2 měsíce.

Co se týká kupovanych packu. Souhlasím, ze se dá utratit mnoho peněz. Ale jsou i jiné důvody. Třeba proto, ze si někdo chce udělat sám, nebo chce mit pod kontrolou kvalitu nebo proste nemá peníz na nákup. Nebo mu nejde angličtina. Nebo někomu děla radost, ze se budou používat baterie, nepoužitelné v notebooku ale v elektrárně kde nejsme limitovani vahou se daji použit.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
vla
Příspěvky: 1190
Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
Lokalita: Praha 6
Bydliště: Praha 6

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od vla »

Dík za info, byl jsem moc přísný, zbalancuji je na 0,1V. napětí jak jsem psal zatím nechám 3,8V, a časem to přehodnotím dle toho jak se budou rozcházet. Třeba se dostanu i na těch 4,1. Článků mám zatím dost, takže menší využití kapacity mě netrápí.
Nemám rád tenhle stát.
vla
Příspěvky: 1190
Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
Lokalita: Praha 6
Bydliště: Praha 6

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od vla »

Dík za info, byl jsem moc přísný, zbalancuji je na 0,1V. napětí jak jsem psal zatím nechám 3,8V, a časem to přehodnotím dle toho jak se budou rozcházet. Třeba se dostanu i na těch 4,1. Článků mám zatím dost, takže menší využití kapacity mě netrápí.
Nemám rád tenhle stát.
Uživatelský avatar
marko250
Příspěvky: 3357
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Lokalita: Hlučín
Bydliště: Hlučín

Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.

Příspěvek od marko250 »

Při 3,2V se už rozcházejí dost,provozuji je od 3,4-3,96V ale mám 15S.Dá se říct,že se rozjely při nonstop provozu od dubna až do teď a to jen díky tomu že se ždímou s tou trochou slunce co poslední měsíc je.Donutilo mě to přeskládat balíčky prisem mezi sebou v postižených článcích baterie.Vše to vyřeší pumpy,které na ně nakonec stejně nasadím.
12.68kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /8xGWL / Sunny Mono 310, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x MakeSkyBlue <60A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek