Modifikace Tristaru
Napsal: stř úno 11, 2015 2:11 pm
Ten 60A limit mi dost vadí.
Mělo by stačit modifikovat shunt, na kterém to Tristar měří a tím by se řídící procesor oklamal a myslel by, že proud je menší. Pak by ale muselo být veškeré logování prováděno asi externě, protože údaje o Ibat, Ah a Wh nesouhlasily.
Myslím, že nějakých 80A by Tristar vydržel celkem rozumně, kybos tu jednou dokonce psal, že některé Tristary to měly tak nastavené z výroby, jestli si to dobře pamatuji.
Otázkou je teplota chladiče, při některých napětích baterie (12,24,48) se tu psalo, že už je teplota dost vysoká. Takže by se na to musel dát pozor.
Není nějaká cesta, jak to hacknout ve firmware? (proud limit).
Mně jede například dnes stále na limitu (60,7A) a mám tam ještě dost velkou rezervu výkonu v panelech. Takhle se mi baterky dnes nestihnou nabít a při vyšším limitu by to stihly.
Pořád mi ta modifikace přijde lepší, než dávat víc Tristarů paralelně. A hlavně levnější. Nezkoušel to někdo, kdo už má po záruce?
Mělo by stačit modifikovat shunt, na kterém to Tristar měří a tím by se řídící procesor oklamal a myslel by, že proud je menší. Pak by ale muselo být veškeré logování prováděno asi externě, protože údaje o Ibat, Ah a Wh nesouhlasily.
Myslím, že nějakých 80A by Tristar vydržel celkem rozumně, kybos tu jednou dokonce psal, že některé Tristary to měly tak nastavené z výroby, jestli si to dobře pamatuji.
Otázkou je teplota chladiče, při některých napětích baterie (12,24,48) se tu psalo, že už je teplota dost vysoká. Takže by se na to musel dát pozor.
Není nějaká cesta, jak to hacknout ve firmware? (proud limit).
Mně jede například dnes stále na limitu (60,7A) a mám tam ještě dost velkou rezervu výkonu v panelech. Takhle se mi baterky dnes nestihnou nabít a při vyšším limitu by to stihly.
Pořád mi ta modifikace přijde lepší, než dávat víc Tristarů paralelně. A hlavně levnější. Nezkoušel to někdo, kdo už má po záruce?