Stránka 6 z 9

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 7:50 am
od goodbie
Mírný převod do rychla to má on každý převod do rychla ubírá výkon motoru a zvyšuje spotřebu s řemenicema to byla hrozná laborace a zkoušení toho nejlepšího

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 8:25 am
od pezizka
On každý převod něco zblajzne :cry: Mezi lepší varianty by měl patřit ozubený řemen, ale zas kola... Pokud jste to takto vylaboroval jako nejlepší variantu tak už ::mute::

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 8:55 am
od kodl69
tak sem si spočítal cenu kWh z výše uvedené centrály, a je to síla, vychází mi to na cca 18Kč/kWh, to asi nebude úplně nejúčinnější stroj...co jsem se díval na centrálu Kubota, tak by to mělo být tak na polovině, ale zase pořizovací cena...
a dokonce i tohle: http://www.profi-elektrocentraly.cz/ep3300h vychází na nějakejch 14Kč/kWh...

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 9:07 am
od goodbie
Je jasné že vyrábět elektřinu z benzínu či nafty není levné spočítané to máte dobře

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 9:11 am
od fugas
Myslím e významnou devozou je že tahle centrála pojede i na nastřádaný "vyjetý" fritovací olej s nezměněnou spotřebou.Stačí poprosit sousedy a hostinského a zima je zdarma.

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 9:23 am
od PavelR
ze zkusenosti vim ze stary diesly jedou nejen na fritak ale na skoro jakejkoliv cistej olej. Byvaly kolega jezdil dlouhodobe na rezny olez z brusek druhej kolega na v podstate cokoli co bylo mastny, horelo a nejak teklo. az teda na jeden pripad jakehosi "podivne nehorlaveho" oleje.
Ve stacionarnim provedeni neni problem s predehrevem paliva kvuli viskozite. Nebo start na naftu a prepnuti na olej po zahrati.

Jen u vyjetyho fritaku pozor na mozne obsazene sadlo. Kolegovi se to jdnou zdrclo na sitku v nadrzi.... vtipna prihoda.

Provoz na naftu je neekonomicky.

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 9:27 am
od goodbie
Je fakt že to bude makat i na ten olej a v podstatě to zdraví všechno co hoří a je trochu mastné ale palivo není třeba řešit toho je dost

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 9:31 am
od fugas
PavelR: Hydraulika se brání hořet.Musí snášet vysoké tlaky a teploty.To je pak na výplach.Jinak nejen staré diesly.Ale pak dělat zadřené vstřikovače za nemalý peníz...To je jako nechci slevu zadarmo :D

goodbie: No jo vlastně :D Tak to je v pohodě.Jinak pěkné.Ať to vrčí.

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 10:17 am
od kodl69
alternativní palivo je jasná výhoda, ale k takovejm věcem se nedostane každej, takže tak. A ono by mohlo být použitelný i to vepřový sádlo, stačí ohřát tak na 50 st... Ale to je už podobný, jako topit obilím...

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 10:20 am
od hurvayz
Chudák čerpadlo :(

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 10:33 am
od PavelR
goodbie: jo kdyz je palivo tak pohoda.

fugas: no hydrauliku ten starej golf palil v pohode to problem nebyl. ani on sam nevi co to bylo za olej. To uz sotva jelo.
Samozrejme novejsi a kor dnesni diesly to uz jen nafta. Bohuzel. Dneska kvuli emisim uz nejde koupit normalni peknej motor (nemyslim jetiny).

hurvayz: chudak cerpadlo ... jak se to veme. 30let starej golf 1,6 atmosfera. a palivo zadara. zadnej chudak. a kolik toho najezdil, druhej mootor za par kacek, vymena za chvilku....

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon dub 18, 2016 11:19 am
od hurvayz
Podle me do motoru patri to co je napsane ve velkem TP.
Navic mot.nafta obsahuje aditiva snizujici opotrebeni a bla bla.. fritak zase obsahuje aditiva aby bylo kure chutne.. a tak je to spravne.
Ale klidne a z vesela to tam lijte- kdyz to jede..
Jak vypada motor ze vnitr a cerpadlo po papani kdeceho asi netreba rozebirat. Ano, stejne se ten motor pak vlastne vyhodi.

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: sob kvě 07, 2016 1:11 pm
od goodbie
Zdravím Vás posílám pár fotek článku po rozborce článek nedosahoval potřebné hustoty kdy se rozcházel oporoti ostatním článek je niní znovu složen a nabit nabíjením se do něj vešlo přes 800Ah kapacitu má 750 napětí při hustotě 1,75 bylo 2,4002V po celou dobu nabíjení napětí rostlo úměrně hustotě z desek je patrné že o sulfataci se zde moc bavit nejde šest let provozu je článek stále čistý a není rozpadaný začínám mít dojem že celá sulfatace je mýtus ale záhadou je co článku scházelo že nešel nabít ještě ho čeká kapacitní zkouška jaká je reálná kapacita po opravě ale z toho co se do článku vlezlo to vypadá na dobrou kapacitu

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: ned kvě 08, 2016 9:26 pm
od fugas
Pěkné to takhle vidět.Slušná práce,ať se daří.

hurvays: Nevěř na strašidla :D Jediné skutečné aditivum u benzínky je proti zamrzání a to je kerosin a proti ničemu LTO.Nejhorší odpad z rostliňáku je tam taky,říkají tomu biosložka.Ale ne že by na tebe takhle mysleli.Kerosin dieslu zas tak moc nechutná i když se velmi dobře spaluje.Zato spolehlivě zvyšuje spotřebu.To oni nás jen tímto způsobem o něco víc okrádají.A koukni někdy do čerpadla po rostliňáku.Já jich měl na stole něolik.Skutečnost je taková,že má daleko lepší mazivost než nafta a při teplotách při kterých se spaluje z něj zbyde jen málo,natož aby se to mělo náladu někde usadit.Problém může nastat,pokud auto stojí několik týdnů plné rostliňáku a na čerpadle je nějaká netěsnost.To se pak zalepí.V techničáku píšou jen to,kdo jim víc zaplatil,nebo kdo je národní značka.Třeba PSA doporučuje Total,ale mám zkušenost že to fakt jede i na jiné značky a to dlouhodobě :D .Ale klidně to tam lij,když to tam píšou.
Pokud bude něco mazat neuspokojivě,rotodiesel ti to poví po pár vteřinách na volnoběh,commonrail v podstatě také,jenom se tam toho zničí daleko víc.Jinak netřeba si o něj dělat starosti.
O snižování opotřebení toho ví nejvíc Horst Fuchs.Viděl jsem na vlastní oči jak najel 700km bez mot. oleje,páč tam nalil deci aitiva :D Reálně,než se něco v pal. soustavě nebo dokonce motoru zanese,tak zbytek auta dávno shnije.

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: ned kvě 08, 2016 10:22 pm
od hurvayz
:shock: Nad tím jsi přemýšlel měsíc :o

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: ned kvě 08, 2016 10:29 pm
od goodbie
jo je to zajímavá podívaná článek jsem testoval 18 hodin při 41A dál jsem netestoval bohatě to stačí napětí bylo 1,852V

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon kvě 09, 2016 8:12 am
od fugas
hurvayz píše::shock: Nad tím jsi přemýšlel měsíc :o
Nikoliv.Jen jsem četl tvůj příspěvek až teď.

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon kvě 09, 2016 8:14 am
od fugas
goodbie:Bylo na dně obalu nějaké znatelné množství kalu?Případně jak moc se blížil deskám?

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: pon kvě 09, 2016 5:37 pm
od goodbie
fugas píše:goodbie:Bylo na dně obalu nějaké znatelné množství kalu?Případně jak moc se blížil deskám?
nebylo to tak hrozné něco tam bylo ale desek se to nedotýkalo dnes jsem článek přivezl domů a dám ho do sestavy a uvidím jak se pojme k ostatním

Re: ostrovní FVE Pastviny okr.Cheb 3,2Kwp

Napsal: stř črc 06, 2016 7:02 pm
od goodbie
Tak zase bylo trochu času a lokomotivní startovací baterie KPH150P už má i své dobíjení upraven původní regulátor na 15V