Závada nabíječe Victron 150/100

Diskuze o regulátorech Victron
cipis
Příspěvky: 4330
Registrován: pon srp 16, 2021 9:31 pm
Lokalita: blízko Brna
Bydliště: blízko Brna

Re: Závada nabíječe Victron 150/100

Příspěvek od cipis »

No ona je otázka, jaká je priorita a jaká logika řízení. Když auto nebude mít signál od pedálu, tak pojede na plný plyn? Logické a správné je, že nepojede. Lokomotivy mají také tlačítko mrtvého muže, takže by to mělo fungovat podobně, pokud nabíječ nedostává (pravidelně) instrukce na nabíjení, tak má přestat nabíjet.
Tohle bude spíše nějaká systémová chyba, tj. support Victronu ...

A jestli to tak mají všude, tak potěš koště. Já se třeba furt divím, že Victron na stejném poli, když je pěkně, tak přepere Epever klidně 2x. Jestli to nebude náhodou nějakou chybkou, a prostě pere hlava nehlava, co to dá. Protože když je hnusně, tak zase vítězí s přehledem Epever.
9,77 kWp: 6240 Wp Jih, 2040 Wp Východ, 1490 Wp Západ
Regulátory Epever a Victron
Phoenix 2 kVA + MP 24/5000 (můj byt + wifi/kamery/atd. + máti byt)
Epever 3kW vytěžování do bojlerů + žebříky
CARSPA aktuálně odpojené
1 kW "nabíječka" 24 V
31 080 Wh staré olovo 7 488 Wh Li-Ion
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.
FRSO
Příspěvky: 2277
Registrován: ned srp 14, 2011 10:13 pm
Lokalita: poblíž Hodonína
Systémové napětí: >48V
Výkon panelů [Wp]: 7200
Kapacita baterie [kWh]: 9

Re: Závada nabíječe Victron 150/100

Příspěvek od FRSO »

cipis píše:No ona je otázka, jaká je priorita a jaká logika řízení. Když auto nebude mít signál od pedálu, tak pojede na plný plyn? Logické a správné je, že nepojede. Lokomotivy mají také tlačítko mrtvého muže, takže by to mělo fungovat podobně, pokud nabíječ nedostává (pravidelně) instrukce na nabíjení, tak má přestat nabíjet.
Tohle bude spíše nějaká systémová chyba, tj. support Victronu ...

A jestli to tak mají všude, tak potěš koště. Já se třeba furt divím, že Victron na stejném poli, když je pěkně, tak přepere Epever klidně 2x. Jestli to nebude náhodou nějakou chybkou, a prostě pere hlava nehlava, co to dá. Protože když je hnusně, tak zase vítězí s přehledem Epever.
Spíš mají něco špatně v softu, já jsem z první várky jeden koupil a po pár připojení k různému napětí sřídavě na 12,24,48 a naopak a odešel, pojistka byla v pořádku, poslali nový a ten mi leží ve skříni, občas použiji jako BT voltmetr. Já mám spíš zkušenosti, že při špatném počasí fungují lépe Victrony. Možná u těch výkonějších je to jinak, o kolik % se to liší ? Victron/Epever
5,4 kWp JJZ 4deg,1,8kWp JV 24deg, do 13.8.2022 bylo 3,6 kWp, MPII 5k, Victron MPPT 250/85-TR, aku 9,45 kWh Lion 15S, BMS 200A, Smart Shunt 500A.
k 28.3.2024 8500kWh
cipis
Příspěvky: 4330
Registrován: pon srp 16, 2021 9:31 pm
Lokalita: blízko Brna
Bydliště: blízko Brna

Re: Závada nabíječe Victron 150/100

Příspěvek od cipis »

Pokud je to do cca. 4 kWh zisku, tak vede 8420, pokud svítí víc, tak se to rozjede opravdu o hodně opačným směrem.
8420vs150.JPG
9,77 kWp: 6240 Wp Jih, 2040 Wp Východ, 1490 Wp Západ
Regulátory Epever a Victron
Phoenix 2 kVA + MP 24/5000 (můj byt + wifi/kamery/atd. + máti byt)
Epever 3kW vytěžování do bojlerů + žebříky
CARSPA aktuálně odpojené
1 kW "nabíječka" 24 V
31 080 Wh staré olovo 7 488 Wh Li-Ion
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek