MyPower Car

Propagační předměty, trička, placky ...
Uživatelský avatar
mypower.cz
R.I.P.
Příspěvky: 4927
Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am

Re: MyPower Car

Příspěvek od mypower.cz »

Aktualizace vozového parku MyPower.CZ
Přílohy
mpwx.jpg
Matess
Příspěvky: 1518
Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
Lokalita: Šumperk
Bydliště: Šumperk

Re: MyPower Car

Příspěvek od Matess »

frontera jo? Fungují ti budíky? Mě ne a nikdo to neumí opravit...
Uživatelský avatar
mypower.cz
R.I.P.
Příspěvky: 4927
Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am

Re: MyPower Car

Příspěvek od mypower.cz »

Matess píše:frontera jo? Fungují ti budíky? Mě ne a nikdo to neumí opravit...
Funguji. Moje osobni zkusenost je, ze jsem oslovil 20 autoservisu a jen 2 jsou schopni se tomu povenovat. Ted zrovna za par dnu prijde na radu oprava vyfuku. Je to starsi ale je to analog a to se ceni. Zadne blikatka, pipatka, hlidatka socialniho kreditu.
Franta2776
Příspěvky: 2428
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: MyPower Car

Příspěvek od Franta2776 »

Od tebe Mypower bych čekal,že budeš mít auto na baterky a ne offroad:))
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Uživatelský avatar
mypower.cz
R.I.P.
Příspěvky: 4927
Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am

Re: MyPower Car

Příspěvek od mypower.cz »

Franta2776 píše:Od tebe Mypower bych čekal,že budeš mít auto na baterky a ne offroad:))
Ja zas nejsem takovy ten uplne jako ekoterorista ala Greta, ze by vse muselo frcet na solarni energii. Potrebuju se celkem rozumne dostat na chatu, ktera je v obcas tezce pristupnem miste do kopce s ne uplne dobrym terenem pro bezny osobak, to by byly neustale urvane veci na podvozku auta. A jako ostrovnikovi trocha toho benzinu mi tak nejak nevadi. Vzdyt beztak ho musim sem tam nalit do pily, sekacky, nebo do centraly, kdyz je par dnu v roce extremne skarede. Jo elektricka frontera by byla zajimava, pila, sekacka taky, to jako jasne. U te centraly tam to asi nema smysl elektrifikovat ten pohon, neb to bychom z elektriky delali elektriku a to nedava smysl :D Akorat bych pak na chate potreboval tak 10x vetsi strechu, abych to mel cim nabijet tu fronteru elektrickou.
PavelR
Příspěvky: 3118
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
Lokalita: Žabčice
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 29139
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: ANO
Chci/Mám dotaci: NE

Re: MyPower Car

Příspěvek od PavelR »

frontera je krásná - kdysi jsem ji chtěl ale vyvinulo se to jinak. Připomíná mi to grand cherokee kolem roku 95. Kolem jednoho jezdívám. Vždycky si říkám to byla ještě doba kdy auta byly auta s pěkným velkým atmosferickým benzínem a rozumným pohonem na kola a ne jak dnes.
S reklamou na mypower. Palec hore. :)
kodl69
Příspěvky: 7403
Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
Lokalita: severně od Brna
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 8kWp
Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: MyPower Car

Příspěvek od kodl69 »

i ta značka ukazuje, že je to sbírkovej kus. Třeba ti taky sníží povinný ručení, jako mě na Taunus z roku 1972 :)
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
vanilka
Příspěvky: 259
Registrován: stř kvě 05, 2021 2:57 pm
Lokalita: Beroun, Příbram

Re: MyPower Car

Příspěvek od vanilka »

mypower.cz píše:..ze jsem oslovil 20 autoservisu a jen 2 jsou schopni se tomu povenovat...
Ani se jim nedivim. Takovyhle auta se rovnou posilaj konkurenci, obzvlaste chce-li majitel "..jen zavarit vyfuk, trochu drhnou brzdy a neco klepe na podvozku.." :D . Drive jsem i delal hrubou kalkulaci, ale kdyz se vas potom majitel snazi vehementne presvedcit, ze jste se upsal o jednu nulu, neztracite uz cas ani tim..
4512kg VRLA GEL / 20kWp+
JiříK
Příspěvky: 1021
Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
Bydliště: 345m n.m. v Chřibech

Re: MyPower Car

Příspěvek od JiříK »

Ono je to o nadšení a penězích tyto postarší stroje. Onehdá se jeden ogárek shlédl a zakoupil Fiat 126. Z dálky vypadá hezky. A že si z toho udělá mazlíka. Přišel jsem blíž, on mi řekl svoje vize, já šáhnul tam, zacloumal oním, otevřel tamto a říkám: Nachystej si 100-150 tisíc a bude z toho mazlík. Hleděl na mě, jak vyoraná myš... :wall: :shock:
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
Uživatelský avatar
mypower.cz
R.I.P.
Příspěvky: 4927
Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am

Re: MyPower Car

Příspěvek od mypower.cz »

vanilka píše:Ani se jim nedivim. Takovyhle auta se rovnou posilaj konkurenci, obzvlaste chce-li majitel "..jen zavarit vyfuk, trochu drhnou brzdy a neco klepe na podvozku.." :D . Drive jsem i delal hrubou kalkulaci, ale kdyz se vas potom majitel snazi vehementne presvedcit, ze jste se upsal o jednu nulu, neztracite uz cas ani tim..
Todle ja vidim uplne jinak. Uz mam vyhlidnutou i firmu co dela repase diferencialu. To prijde na radu casem taky. Holt sikovna firma co dostane penize versus neschopny servis co umi jen vymenit dil za dil ale vic nic. Veterani taky jezdi a nekdo to musi servisovat i kdyz na to uz nejsou dily. Vsechno jde kdyz se chce, jen malo lidi dnes umi.
Uživatelský avatar
gupa
Příspěvky: 2192
Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
Lokalita: pod Brnem
Systémové napětí: 24V

Re: MyPower Car

Příspěvek od gupa »

Frontera není právě rodinné auto, vadilo mne jet jako spolujezdec vzadu a mít nohy dost hore, resp. sedět s kolenama dost nahoru. Výfuková potrubí, brzdy, čepy, chladič, atp. jsou běžné spotřební díly a servisní práce. Kdo nezvládne toto, měl by vrátit povolení k podnikání. Hlavní je motor.Jak je natom kastle někde za zadníma kolama? Je to samonos a dělají se v zadní části do nosníků pohledem za koly, díky korozi díry.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
kodl69
Příspěvky: 7403
Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
Lokalita: severně od Brna
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 8kWp
Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: MyPower Car

Příspěvek od kodl69 »

Veteráni jezdí, protože na ně jsou díly... Ale stojí kolikrát mnohem víc, než na nový auta. Nejhorší je kovomorka, ty mechanický věci se obvykle dají vyřešit. Ale že je levný jezdit starým autem, tak to je pravda jenom tehdy, když naprostou většinu servisu zvládneš sám. Naprostou většinou myslím blbiny typu výměna rozvodovýho řemenu nebo pružin na mcpersonech, ne výměnu oleje nebo opravu alternátoru, to je dětská hra, která je naopak problém na novějších autech (alternátor vidím, ale netuším, jak se k němu dostanu, a co před tím všechno musím odmontovat, to jsem řešil na FoFoII nedávno.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
Uživatelský avatar
mypower.cz
R.I.P.
Příspěvky: 4927
Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am

Re: MyPower Car

Příspěvek od mypower.cz »

kodl69 píše:Veteráni jezdí, protože na ně jsou díly... Ale stojí kolikrát mnohem víc, než na nový auta.
Vubec nepocitam s tim, ze by me Frontera (s velkym F) nestala aspon 15x tolik nez co jsem do ni vrazil v základu. Ostatne moje predchozi auta taky nebyly zadny zazraky a dokazal jsem je udrzet pri zivote mnoho let, nez co mi rikal prvni automechanik, co moje auta videl, ze prej je to jen na dojeti, a to u vsech mych aut. Samy sracky jsem koupil, ale slouzilo to vzdy mnoho let pod mou financni peci :D Chci to auto udrzet pri zivote za kazdou cenu, neb se mi moc libi. Takze kdo chce penize, postara se mi o moji Fronterku. Kdo chce drobny, vymeni dil za existujici moderni dil a na moji Fronterku nedosahne. Timto jako davam sem i do placu vyzvu kdo by se pripadne citil, tak at se mi ozve. Je tu mezi nami dle registracnich mailu i rada schopnych automechaniku. Prachy do toho vrazit hodlam. Nabidky vitany. Dle mého velmi profi autoservis v Brne, ktery mi vzal do pece tohle auti se nasel a jsem s pristupem spokojen. Klidne bych ale praci rozdelil, penize nemusi jit jen tam, ale i jinam. Klidne bych i vady na laku prestrikal profesionalne, cokoliv. To auti si to zaslouzi. Vzhledem ke kilometrum, ktere jsem s tim za kratkou dobu nalital, spokojenost. Lítá to jak čert. Naprosto v poho auti.

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek