JAVA píše:Aktivní balancovací modul je zajímavý - má jenom jednu chybu - na aktivní balancování vyžaduje řízení z nadřazeného systému

.
Aha, dik za upozorneni, takze mi bude fungovat jen pasivni balancer, tedy jen pri dobiti na 100% ? Tak to chapu z popisu. To by ale stale mohlo byt dostacujici kdyz budu obden na 100% nabiti ?
JAVA píše:Nevím, proč je nutná nabíječka - jestli to není čistý ostrovní systém, připoj spotřebiče rovnou na DS, nabíjení jsou další zbytečné ztráty energie.
Nabijecka je nutna protoze se jedna o karavan, takze v pripade nedostatku slunicka nahozeni generatoru nebo kratkodobe pripojeni do site ocekava nabiti baterii na 100% po odpojeni ze site (vypnuti elektro-generatoru).
Ale nabijecku sem vyresil, protoze mam CTEK MULTI XS 25000, 12V, 25A ktery umi v resimu Suply udelat FLOAT na 13,6V cimz muzu bezpecne baterie dobit 3,45V na clanek.
JAVA píše:Logika balancování je jiná - pokud je AKU nabíjen proudem 30A, balancovací modul na 7,5A články nezachrání, budou přebíjeny - balancér umí "odklonit" z protékajícího nabíjecího proudu jenom těch 7,5A. Správné řešení by bylo, pokud by Morningstar v momentě rozsvícení první LED indikace balancování na bel2 omezil nabíjecí proud na max. 7A.
To ale Morningstar neumí a bude nabíjet BULK režimem až do dosažení nastaveného napětí na přechod do režimu BOOST.
WoW, tak to sem necekal, takze s timto modulem muzu nabijet jen do odchylky 7.5A ? To je hodne malo.
To znamena ze kdyz mam 4 clanky, a 3 budou uz nabity a 1 ne, tak muze jit do tech trech nabitych maximalne 7.5A = 2,5A do kazdeho... takze maximalni nabijeci proud je 10A, s tim ze po nabiti vsech 4 se to prepne do FLOAT.
??? Tomu nerozumim, protoze u tech obyc balanceru je vyrovnvaci proud pouze 1.7A tak jak se to potom zvlada pri dobijeni treba 60A u vetsich elektraren ?
http://shop.mypower.cz/pasivni-balancov ... dAO85xTtOY
2x 225W/24V mono + 2x 220W/24V poly na strese 12tun Trucku, TS-MPPT-45, LiFeYPo4 180Ah, Victron phoenix inverter 12/1600