Zdravím ,
stavění bloků z nových článků - čerstvé baterky s max kapacitou a dlouhým životem před sebou . Avšak reálně se vyskytují kusy s vrozenou vadou , která se projeví až používáním .
Stavení bloků z použitých článků - dá se říci že mají záběh za sebou a kus života ještě před sebou , kusy s vrozenou vadou jsou již od vrstevníků snadno zjistitelné (menší kapacita , problémy udržet napětí či abnormální vnitřní odpor) .
V obou variantách je vhodné provést řádný test reálné kapacity a dle jeho výsledků poskládat blok/y . Běžnější je toto testování u použitých článků , u nových ne

. Je to logické , nové jsou považovány za 100%-ní a v souladu s čísly na kusu papíru . Na trubce se dá najít hejno videí o zpracovávání buřtíků , třeba v tomto třídí do 10-ti tříd - nevím dle jakých parametrů (napětí , mΩ či obojí)
https://www.youtube.com/watch?v=U86WjTZj-kk .
Ad Tesla a výměna vadného buřtíku - ani ve snu

. Jejich aku-pack není konstruován a ani vyroben s ohledem na případnou výměnu buřtíku . Proto má každý článek pojistku která chcípáčka vyřadí a dál se jede bez něj . Ovšem že o onen článek klesne kapacita bloku , ale v celkovém počtu se to ztratí . Uživatel nemá šanci něco poznat - články jsou provozovány na cca 90 až 95% kapacity

.
Osobně si dovedu představit spíš generálku celých bloků

rozebrat , změřit , vytřídit , promíchat s novějšími a poskládat . Řešit každý chcípnutý či kulhající buřtík ... pěknej vopruz

. Toto často neříkám a ani nedělám , taky už mám pár buřtíků z kterých hodlám poskládat slušnej aku-pack

, a kuchat je x-krát do roka nehodlám .
Elektronům zdar
