Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Právě je stř lis 14, 2018 4:03 pm

Hybridní měnič Infinisolar E 5,5kW

Diskuze na téma solárních, větrných a ostatních regulátorů, datové komunikace mezi regulátory a PC, instalace software, zapojení regulátorů, chování a zkušenosti s různými typy regulátorů.

Hybridní měnič Infinisolar E 5,5kW

Příspěvekod Jirka81 » stř říj 18, 2017 2:25 am

Zdar solárníci,
jsem zde nováček a rozhodl jsem se postavit vlastní Hybridní FVE, tak se tak pomalu rozhlížím, zatím jsem koupil jen hybridní měnič Infinisolar E 5,5kW, funglovka z Anglie za 38k Kčs no nekupte to :D a hned jsem narazil na problém, sice zatím plánuji výkon někde okolo 4800 Wp, ale kvůli případnému rozšíření laboruji stím kolik maximálně ::pv:: tam vlastně můžu dát.
V anglickém návodu je, že 12x260 Wp na každé MPP, vstupy jsou dva takže 24 ks, dvě série po 12 ks, což by dělalo u panelů co tam jsou v příkladu 466 Vdc, ale u MPP zase píší, že pracuje v rozmezí 120-450 Vdc, na Ostrovních elektrárnách je že 22 ks http://www.ostrovni-elektrarny.cz/index ... ar-e-5-5kw a ještě je tam že snad paralelně, což mě nějak neštimuje páč každý vstup má max. jen 13A. Jsem z toho prostě volaký zmetěný. Omlouvám se za pro vás dosti neodborný dotaz, ale děkuji za případné osvětlení pro totálního "mamlase". :mrgreen: Díky :roll:
Jirka81

Re: Hybridní měnič Infinisolar E 5,5kW

Příspěvekod tomas » stř říj 18, 2017 1:14 pm

Panelů tam můžeš dát tolik aby jsi nepřekročil povolené maximální napětí ani v zimě při teplotě -20°C.
Porovnání měničů Infini a topologická schémata"
tomas

Re: Hybridní měnič Infinisolar E 5,5kW

Příspěvekod Jirka81 » stř říj 18, 2017 4:04 pm

tomas píše:Panelů tam můžeš dát tolik aby jsi nepřekročil povolené maximální napětí ani v zimě při teplotě -20°C.
Porovnání měničů Infini a topologická schémata"
Infini introduction-20161117(Official).pdf